Hadden ze het gisteren in Shownieuws ook al over dat dit gelijk was uit een scene die jij nu benoemd.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:39 schreef Claude_Viole het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)-op-gtst-verhaallijn
Ik moest meteen denken aan de verhaallijn met de gijzeling van Nick en Charlie waarbij Sjors Nick bedreigde met een spijkerpistool.
Bizar dat het Bas Muijs in real life overkomt
Dat zie je verkeerd, denk ik. Jonathan is Ludo's nieuwe project om Henk/Margriet te pakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:21 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, denk ik. Jonathan is Ludo's nieuwe project om Henk/Margriet te pakken.
Over Linda:Ja zo begint het bij Ludo maar later ziet hij er een gedreven jonge man in en dan draait hij bij biedt hij hem een baan aan. Hij probeerde Daan eerst ook te pakken voor hij hem ging waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Het kan, maar bij Daan was de aanleiding wel anders. Bovendien is Stefano er nu als protegé. Als dat weer een tweestrijd moet worden zou het wel een ernstige herhaling van zetten zijn. Jonathan als wonderboy van Ludo zou wel beter zijn geweest. Van corrupte agent naar veilingbaas is toch minder logissch dan sluwe advocaat naar veilingbaas.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja zo begint het bij Ludo maar later ziet hij er een gedreven jonge man in en dan draait hij bij biedt hij hem een baan aan. Hij probeerde Daan eerst ook te pakken voor hij hem ging waarderen.
Waren leuk samen het rare daar was dat gtst zonodig woke moest doen met die dikke en ze daarom als koppel uit elkaar trok.quote:
Eigenlijk is Stefano ook niet zo raar, ondanks dat Stefano in een heel ver verleden al een relatie had met bijvoorbeeld Bowien die al een stukje volwassener was dan Merel nu. Ook Daantje was wel wat volwassener. Toch vond ik ze best wel leuk samen. Nu blijft ze duidelijk uit schuldgevoel bij hem, dat is wel jammer.quote:
dit lijkt me toch al een stuk eerder opgenomen dus daar kunnen ze weinig aan doen lijkt me.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gtst en timing toen dat Borsato verhaal uitkwam schreven ze net zijn dochter in de serie.
En nu het mis gaat in Israël schrijven ze net Monica daar naartoe.
Ook weer zo ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Bing die nep rechercheur niet door heeft joh.
door de scenes met de overleden baby?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:00 schreef Japepk het volgende:
Bertrie heeft de televizierprijs voor beste actrice gewonnen. Terechte waardering voor de serie
Even zien, Suzanne kent van de huidige cast Laura, Linda, Janine, Ludo, Rik, Julian, en zelfs Stefano heeft ze nog meegemaakt - ze heeft zelfs (gezamenlijk met Daniël) Nina ter wereld gebracht. Genoeg binding qua karakters dusquote:Op zondag 15 oktober 2023 23:53 schreef ZanneG het volgende:
ik las vd week een artikel in Telegraaf met een interview met Ingeborg Wieten, die als het ware een open sollicitatie deed.
Zoiets als: ik zou niet direct nee zeggen als ik een aanbod krijg om terug te keren. maar dan zou ik eerst een aanbod moeten krijgen om te weten wat ik dan zou doen
Die oud karakters hebben geen enkele binding met het huidige GTST , die hoeven niet terug te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |