jammer welquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat de makers een beetje af willen dat het feit dat GTST altijd in het fictieve Meerdijk afspeelde. Je ziet tussen de scenes door steeds meer Amsterdamse tafrelen, in De Koning werden zelfs Amsterdamse smartlappen gedraaid, sommige acteurs spreken met een Amsterdamse tongval, zoals Slaby (Marwan), Henk en Julian. Denk toch dat het meer die kant op gaat. Net als jaren geleden met ONM (Onderweg naar Morgen) wat eerst in een niet benoemde plaats zich afspeelde werd dat later toch gewoon ook Amsterdam.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:57 schreef tgnsqw het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar waarom is Van der Sande gestopt? Idse was in de 90s ook actief bij GTST, eveneens Susan. Je zou dan toch beter schrijfwerk verwachten.
Merkwaardig, de laatste jaren van Susan Stam waren echter niet goed. Wie weet zorgt Pia voor een nieuwe impuls?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is zelfs erger: Pia Blanco is inmiddels weer hoofdschrijver, terwijl Susan Stam een stapje terug heeft gedaan sinds oktober 2023 (volgens Linkedin).
Pia Blanco, de vrouw waaronder GTST zich ging focussen op verhaallijnen als vloggende jongeren, de ene na de andere "maatschappelijk relevante" verhaallijn door de strot van de kijker werd geduwd en verhaallijnen ook lukraak werden afgekapt, met dalende kijkcijfers tot gevolg. Onbegrijpelijk dat iemand die zulke resultaten heeft behaald opnieuw zo'n positie kan en mag bekleden. En het toont ook aan dat er in zo'n schrijfteam bar weinig nieuw bloed een kans krijgt.
Eerlijk gezegd betwijfel ik dat. Niet alleen om de voorbeelden uit het verleden (ik vergat nog de hele Jan Maes-lijn, ook een pareltje onder Blanco), maar ook omdat dit eigenlijk stuivertje wisselen is geweest: Pia zat de afgelopen jaren ook in het kernteam dat de verhaallijnen bedacht, alleen was Susan Stam het hoofd. En dat is eigenlijk wat mij nog het meest stoort: deze schrijvers zitten er al ruim twintig jaar en ze. Gaan. Maar. Niet. Weg.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:53 schreef tgnsqw het volgende:
[..]
Merkwaardig, de laatste jaren van Susan Stam waren echter niet goed. Wie weet zorgt Pia voor een nieuwe impuls?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 januari 2024 12:15 schreef tgnsqw het volgende:
Billy’s dood…prima toevoegingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2024 12:48:29 ]
Prima acteur, maar na het vertrek van Demi voegt z'n rol nu net zo veel toe als die van Marcel.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:26 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Prima dat Marwan terug
Hij voegt verder ook weinig toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 00:54 schreef James1988 het volgende:
Ik ben benieuwd of we hem weer overal zullen zien eten en espresso'tjes drinken
Ik vind dat nu net één van die dingen die je in soaps/series/whatever door de vingers moet zien. En zoals wel vaker in GTST worden karakters nu eenmaal van het ene op het andere moment in een verhaallijn gedropt.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:26 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Prima dat Marwan terug is wel zeer ongeloofwaardig dat hij nu werkt als manager in de Rozenboom zonder enige hotel ervaring.
Hij voegt verder ook weinig toe . Maar heb liever dat Linda op hoepelt,
Hij is nog steeds voortvluchtig tochquote:Op dinsdag 16 januari 2024 00:54 schreef James1988 het volgende:
binnen no time zal dat dan wel teniet gedaan zijn gtst kennende.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hij is nog steeds voortvluchtig toch
Hij zit in De Rozenboom, meest ideale plaats om onder te duiken als voortvluchtigequote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hij is nog steeds voortvluchtig toch
Letterlijk zijn eerste handelingen zijn koffie zetten en een schaal roomservice naar binnen werkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 00:54 schreef James1988 het volgende:
Oef, ja. Het is niet voor niets dat Suzanne Huilebalk een bijnaam voor haar was onder de fansquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:29 schreef Nexum het volgende:
Ik zit seizoen 6 te rewatchen (Peter is terug) maar mijn god. Elke scéne waar Suzanne inzit is een boehoe jank scéne. Hoe Ingeborg na 5 seizoenen die rol al niet zat was is mij echt een raadsel
Ze hebben iedereen sowieso best wel snel laten opgroeien vind ik. Peter ziet er ook ineens uit alsof die al jaren in het vastgoed zit bij wijze van spreken wanneer die terug is, Arnie wordt gewoon Robert 2.0 en Linda is ineens super volwassen en zakelijk maar verblijft wel in Hotel Dendermonde wat door Dian (die overigens ook ineens van 0 naar Martine Hafkamp streken gaat in 3 seconden) wordt neergezet als een doos onder de brugquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oef, ja. Het is niet voor niets dat Suzanne Huilebalk een bijnaam voor haar was onder de fans
Overigens is het op dat punt nog amper voor te stellen dat Suzanne in het begin tot dezelfde lichting behoorde als Arnie, Peter, Annette etc. In seizoen 1 trok ze bijvoorbeeld nog vriendschappelijk op met Arnie, maar al gedurende seizoen 2 en zeker seizoen 3 kwam ze steeds meer terecht bij de 30+ generatie en was ze uiteindelijk closer met Daniël, Janine en Helen dan met haar eigen generatiegenoten in de serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |