Hallo kleine meidquote:
Uhuquote:
Geen zin meer in Discord?quote:
Uhu, maar ik bedoelde in het algemeen, zie je nooit meer onlinequote:
Heb er weinig te zoeken he als ik met niemand kan kletsenquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, maar ik bedoelde in het algemeen, zie je nooit meer online
Er moet nog wel een grote actieve Fok!server zijn, kan haast niet andersquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb er weinig te zoeken he als ik met niemand kan kletsen
Die willen mij er dan vast niet bij.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er moet nog wel een grote actieve Fok!server zijn, kan haast niet anders
quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die willen mij er dan vast niet bij.
Ja dan maak je een nieuwe aan :pquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik mis die oude server wel, waar wij vieze gesprekken deden
Maar dan moet ik overal op letten, zit liever te gamenquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dan maak je een nieuwe aan :p
En dan zit ie te gamen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dan moet ik overal op letten, zit liever te gamen
Ja toch even naar die tekening van jou in het leer kiekn hequote:Op maandag 28 augustus 2023 09:09 schreef Troel het volgende:
[..]
En dan zit ie te gamen.
Ja wacht even, moet even reageren. Ja wacht even, moet even dit doen, Ja wacht even, moet even dat doen.
Dus volgens mij kan dat prima
LATEX. En het is echt al een heel oud geintjequote:Op maandag 28 augustus 2023 10:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja toch even naar die tekening van jou in het leer kiekn he
quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:39 schreef Troel het volgende:
[..]
LATEX. En het is echt al een heel oud geintje
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |