Waterquote:Op zondag 27 augustus 2023 00:11 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, denk het wel... Moet het glas water ook niet vergeten.
[..]
Dat klinkt wel goed man, lekker maat. Eten is wel een passie van je of niet? Maja lekker genieten, moet kunnen.
quote:
Lekker eten en koken ja. Je moet eten, anders ga je dood. Kun je het maar beter leuk maken toch?quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:11 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, denk het wel... Moet het glas water ook niet vergeten.
[..]
Dat klinkt wel goed man, lekker maat. Eten is wel een passie van je of niet? Maja lekker genieten, moet kunnen.
quote:
Dat is zo, dat is zo maat.quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker eten en koken ja. Je moet eten, anders ga je dood. Kun je het maar beter leuk maken toch?
komt vast goedquote:Op zondag 27 augustus 2023 00:18 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Komt wel weer maat, ik klooi maar wat kan nog wel eten betalen denk ik.
Als je op een strak budget zit, er zijn online voldoende recepten te vinden daarvoorquote:Op zondag 27 augustus 2023 00:18 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Komt wel weer maat, ik klooi maar wat kan nog wel eten betalen denk ik.
vast wel, tenzij ze me kapot maken.quote:
Dat sowieso vriend goed eten hoeft niet duur te zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je op een strak budget zit, er zijn online voldoende recepten te vinden daarvoor
Enjoy!quote:
Ik neem er ook nog eentjequote:
White wedding?quote:Op zondag 27 augustus 2023 01:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik neem er ook nog eentjeEn even Billie Holiday opzetten als afsluiter
quote:
op de fiets is alles beterquote:Op zondag 27 augustus 2023 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Dadelijk het huis van mijn moeder schoonmaken en opruimen. Beetje tegenzin, maar als ik op de fiets zit is het best
Ik hoop vooral droog over te komen. Naja.... anders pechquote:Op zondag 27 augustus 2023 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de fiets is alles beter
Goedemorgen Child
is het zo'n slecht weer daar?quote:Op zondag 27 augustus 2023 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop vooral droog over te komen. Naja.... anders pech
Hier schijnt de zonquote:Op zondag 27 augustus 2023 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje miezeren nu ja, niet zo erg idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |