SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ai.... dat is minder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb pas eind september vakantie. Maar ik zit nu wel (ziek) thuis van het werk. Heb net een week EMDR-therapie achter de rug. De komende twee weken ook nog naar alle waarschijnlijkheid.. twee sessies per week + een online check-up moment..
Ai, dat klinkt niet fijn. Hopelijk helpt de EMDR-therapie. Hoe lang zit je al thuis?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb pas eind september vakantie. Maar ik zit nu wel (ziek) thuis van het werk. Heb net een week EMDR-therapie achter de rug. De komende twee weken ook nog naar alle waarschijnlijkheid.. twee sessies per week + een online check-up moment..
Ik weet eerlijk gezegd niet wat een EMDR-therapie is maar ik wens je beterschap.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vind ik lastig om al na een week te zeggen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ai.... dat is minder.
Maar ik heb dat ook gehad, paar jaar geleden, en bij mij werkte het goed. Bij jou ook?
Ja was best pittig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo, da’s allemaal niet mis zeg
Vanaf deze week. Heb nog gewoon gewerkt de vrijdag van te voren. Hoorde het ook redelijk last minute dat er plaats was...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dat klinkt niet fijn. Hopelijk helpt de EMDR-therapie. Hoe lang zit je al thuis?
Wordt toegepast bij bijvoorbeeld PTTS.. Niet dat ik gelijk PTTS heb, maar ondervind nog wel last van veel dingen uit mijn vroege leventje (veel gepest enzo).quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet wat een EMDR-therapie is maar ik wens je beterschap.
Ik hoop dat het je heel veel goeds brengtquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wordt toegepast bij bijvoorbeeld PTTS.. Niet dat ik gelijk PTTS heb, maar ondervind nog wel last van veel dingen uit mijn vroege leventje (veel gepest enzo).
Sterkte jongen, de weg is misschien lang, maar je werkt er wel aan!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wordt toegepast bij bijvoorbeeld PTTS.. Niet dat ik gelijk PTTS heb, maar ondervind nog wel last van veel dingen uit mijn vroege leventje (veel gepest enzo).
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen al om de hoes zou je deze single niet kopen
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind ik lastig om al na een week te zeggen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen al om de hoes zou je deze single niet kopen
Ben je nog op vakantie geweest, of thuis gebleven?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk. En gaan jullie nog weg?
Normaal heb ik rond deze tijd vakantie, maar dit jaar vroeger. Inmiddels alweer een weekje werk achter de rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |