abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210499020
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 14:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wat de neuk
Gaat iets te ver imo :')
De enige echte.
pi_210499449
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2023 14:24 schreef Rnie het volgende:

[..]
Gaat iets te ver imo :')
Zover ik lees is het alleen voor premium gebruikers dus het lijkt mij dat het alleen gebeurd met toestemming.
pi_210500088
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2023 14:22 schreef Rnie het volgende:
X gaat biometrische data verzamelen
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)sche-data-verzamelen
Wat vind je hier van?
  vrijdag 1 september 2023 @ 16:20:34 #29
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210500308
Nog leuker is dat ID's en selfies die nodig zijn voor Twitter Blue worden geverifieerd door een Israelisch bedrijf.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210501226
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:02 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Zover ik lees is het alleen voor premium gebruikers dus het lijkt mij dat het alleen gebeurd met toestemming.
Laten we het hopen inderdaad. :Y
De enige echte.
pi_210507559
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:02 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ze gaan alleen van premium-gebruikers data verzamelen? Ik dacht dat je juist betaalde voor minder van dit soort geintjes.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 2 september 2023 @ 12:13:18 #32
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_210507643
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 12:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ze gaan alleen van premium-gebruikers data verzamelen? Ik dacht dat je juist betaalde voor minder van dit soort geintjes.
Premium gebruikers zijn volgzame schapen waar je mee kan doen wat je wilt.
"Milk me Elon!"
Géén kloon van tvlxd!
pi_210507766
twitter
De enige echte.
pi_210507776
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 september 2023 12:13 schreef Montov het volgende:
Premium gebruikers zijn volgzame schapen
Waarom?
De enige echte.
  zaterdag 2 september 2023 @ 13:12:27 #35
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_210508122
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2023 12:30 schreef Rnie het volgende:

[..]
Waarom?
Die vraag kan je beter aan jezelf stellen?
Géén kloon van tvlxd!
pi_210508318
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 13:12 schreef Montov het volgende:

[..]
Die vraag kan je beter aan jezelf stellen?
Ben ik op dit moment een premium gebruiker dan? :? Waarom zijn premium gebruikers volgzame schapen volgens jou?
De enige echte.
pi_210513248
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2023 12:29 schreef Rnie het volgende:
[ twitter ]
Heel eerlijk: hoe groot is de kans dat dit niet stiekem in een ToS weggestopt wordt?
pi_210513273
Wel dapper ook hoor. 'je gaat voor premium betalen, dus je moet een ID opsturen ter verificatie die wij weer doorsturen naar Israël, en we gebruiken ook een algoritme om wat biometrische gegevens uit te lezen die we niet gebruiken bij een opt-out'.

Een genot om voor te mogen betalen.
pi_210514105
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 21:32 schreef Ludachrist het volgende:
Wel dapper ook hoor. 'je gaat voor premium betalen, dus je moet een ID opsturen ter verificatie die wij weer doorsturen naar Israël, en we gebruiken ook een algoritme om wat biometrische gegevens uit te lezen die we niet gebruiken bij een opt-out'.

Een genot om voor te mogen betalen.
Ik snap de ophef hierover niet zo geloof ik. Als je gebruik wil maken van een service waarvoor men je identiteit moet controleren, ontkom je er toch niet aan om je ID-gegevens af te geven en wellicht een extra biometrische check? Anders kan ik ook wel in een formuliertje invullen dat ik Caroline vd Plas heet en dan naar hartelust gaan twitteren.

Tegenwoordig toch vrij normaal voor elke financiële instelling waar je klant bent, elke crypto-broker, elk gokbedrijf, etcetera.

Dat Twitter daar een extern bedrijf voor inhuurt vind ik alleen maar een plus. Dat is niet de expertise die je normaal gesproken zelf in huis hebt.
pi_210514751
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2023 22:39 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Ik snap de ophef hierover niet zo geloof ik. Als je gebruik wil maken van een service waarvoor men je identiteit moet controleren, ontkom je er toch niet aan om je ID-gegevens af te geven en wellicht een extra biometrische check? Anders kan ik ook wel in een formuliertje invullen dat ik Caroline vd Plas heet en dan naar hartelust gaan twitteren.

Tegenwoordig toch vrij normaal voor elke financiële instelling waar je klant bent, elke crypto-broker, elk gokbedrijf, etcetera.

Dat Twitter daar een extern bedrijf voor inhuurt vind ik alleen maar een plus. Dat is niet de expertise die je normaal gesproken zelf in huis hebt.
De intentie is in mijn optiek ook niet slecht. Verified wordt dan dus echt verified. :Y Het probleem zit hem in mijn optiek in Musk zijn handelswijze door vaak features te implementeren zonder echt maandenlang grondig over zaken na te denken. Vaak is de intentie imo goed (bijvoorbeeld de vernieuwde checkmarks), maar wordt het in den beginsel moeizaam uitgerold om het na een aantal maanden fine te tunen.

Musk hanteert een zandbak principe waarin hij vanalles probeert om er even later op terug te komen. Om nou een ID kaart af te geven aan een bedrijf (wat qua naam voor mij totaal niet bekend is), vind ik dus voor nu even een brug te ver.

De transparantie is hierin ook nog ver te zoeken.
De enige echte.
pi_210515274
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210515361
quote:
81s.gif Op zondag 3 september 2023 00:46 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Waarom worden deze types weer paniekerig om deze advertentie? Hoe is de tekst "white supremacist"?

edit: even opgezocht, klaarblijkelijk bekend binnen bepaalde kringen. Als je er dus niet mee bekend bent is het wel een eye of the beholder tekstje. Vervang white met black en het wordt hedendaags luidkeels toegezongen

[ Bericht 3% gewijzigd door Rnie op 03-09-2023 01:26:23 ]
De enige echte.
pi_210515375
quote:
2s.gif Op zondag 3 september 2023 01:13 schreef Rnie het volgende:

[..]
Waarom worden deze types weer paniekerig om deze advertentie? Hoe is de tekst "white supremacist"?
Alleen als ik al kijk naar de comments zou ik me doodschamen om zoiets te posten eerlijk gezegd.
pi_210515437
quote:

[..]

edit: even opgezocht, klaarblijkelijk bekend binnen bepaalde kringen. Als je er dus niet mee bekend bent is het wel een eye of the beholder tekstje. Vervang white met black en het wordt hedendaags luidkeels toegezongen
Waarmee maar weer eens duidelijk wordt hoe slecht je op de hoogte bent.

En nee het is niet 'in the eye of the beholder'. Witte kinderen zijn nooit onderdrukt/achtergesteld geweest in de VS vanwege hun huidskleur :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 03-09-2023 01:37:41 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210515467
quote:
82s.gif Op zondag 3 september 2023 01:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waarmee maar weer eens duidelijk wordt hoe slecht je op de hoogte bent.
Ik hou me niet zo bezig met dit soort dingen nee.

Wat wel interessant is, is de wijze waarop dit soort organisaties druk uitoefenen om de interpratatie van het amerikaanse vrije woord om te toveren naar de "europese" interpretatie. Alles valt en staat met de interpretatie van het vrije woord. Ik hoorde laatst Bill Maher zeggen dat hij het gewoonweg niet kan snappen dat het ontkennen van de holocaust in bepaalde landen verboden is. Mindblowing volgens hem.

Dit is gewoon weer zo'n gevalletje wat betreft die organisatie. Het is jammer dat voornamelijk extreem rechts deze kritiekpunten dus weer makkelijk oppakt, verdraaid en X volspamd met onzinberichten.
De enige echte.
pi_210515481
quote:
2s.gif Op zondag 3 september 2023 01:37 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik hou me niet zo bezig met dit soort dingen nee.

Dat je je er niet mee bezig houdt is het probleem niet. Wel dat je er onmiddelijk een oordeel over hebt en daarna pas eens iets gaat opzoeken. Je had ook gewoon het artikeltje in de tweet kunnen lezen.
  Moderator zondag 3 september 2023 @ 01:43:35 #47
236264 crew  capricia
pi_210515485
quote:

[..]

Dit is toch wel redelijk bekend sinds een aantal aanslagen. Ieg voor mij.
Werd ook met oud en nieuw op gebouwen in Nederland geprojecteerd.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210515511
quote:
9s.gif Op zondag 3 september 2023 01:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat je je er niet mee bezig houdt is het probleem niet. Wel dat je er onmiddelijk een oordeel over hebt en daarna pas eens iets gaat opzoeken. Je had ook gewoon het artikeltje in de tweet kunnen lezen.
Matt Binder somde het toch goed op in zijn tweet? Het jammere is dat die advertentie geen reet te maken heeft met het ADL verhaal, er weer leuk bijgezet is door onruststoker Binder, zodat jullie weer een reden hebben om NOG kwader te worden op Elon. Racist fuck! :(

Uiteraard ga je natuurlijk zeggen dat er wel een verband is tussen beide, want dat is toch de rode draad op X? 8)7 Een en al racistische en extreemrechtste drek?

Zometeen ga je nog zeggen dat het voor politieke doeleinde gekocht is, hou op met me hoor!
De enige echte.
pi_210515519
quote:
2s.gif Op zondag 3 september 2023 01:54 schreef Rnie het volgende:

[..]
Matt Binder somde het toch goed op in zijn tweet? Het jammere is dat die advertentie geen reet te maken heeft met het ADL verhaal, er weer leuk bijgezet is door onruststoker Binder, zodat jullie weer een reden hebben om NOG kwader te worden op Elon. Racist fuck! :(

Uiteraard ga je natuurlijk zeggen dat er wel een verband is tussen beide, want dat is toch de rode draad op X? 8)7 Een en al racistische en extreemrechtste drek?

Zometeen ga je nog zeggen dat het voor politieke doeleinde gekocht is, hou op met me hoor!
Dan maar weer allemaal stromannetjes optuigen :')
  Moderator zondag 3 september 2023 @ 02:03:10 #50
236264 crew  capricia
pi_210515540
Altijd bijzonder dat mensen de 14 Words niet kennen, maar wel meteen met een analyse komen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')