Zover ik lees is het alleen voor premium gebruikers dus het lijkt mij dat het alleen gebeurd met toestemming.quote:
Wat vind je hier van?quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:22 schreef Rnie het volgende:
X gaat biometrische data verzamelen
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)sche-data-verzamelen
Laten we het hopen inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:02 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zover ik lees is het alleen voor premium gebruikers dus het lijkt mij dat het alleen gebeurd met toestemming.
Ze gaan alleen van premium-gebruikers data verzamelen? Ik dacht dat je juist betaalde voor minder van dit soort geintjes.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:02 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zover ik lees is het alleen voor premium gebruikers dus het lijkt mij dat het alleen gebeurd met toestemming.
Premium gebruikers zijn volgzame schapen waar je mee kan doen wat je wilt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ze gaan alleen van premium-gebruikers data verzamelen? Ik dacht dat je juist betaalde voor minder van dit soort geintjes.
Waarom?quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:13 schreef Montov het volgende:
Premium gebruikers zijn volgzame schapen
Ben ik op dit moment een premium gebruiker dan?quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Die vraag kan je beter aan jezelf stellen?
Heel eerlijk: hoe groot is de kans dat dit niet stiekem in een ToS weggestopt wordt?quote:
Ik snap de ophef hierover niet zo geloof ik. Als je gebruik wil maken van een service waarvoor men je identiteit moet controleren, ontkom je er toch niet aan om je ID-gegevens af te geven en wellicht een extra biometrische check? Anders kan ik ook wel in een formuliertje invullen dat ik Caroline vd Plas heet en dan naar hartelust gaan twitteren.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:32 schreef Ludachrist het volgende:
Wel dapper ook hoor. 'je gaat voor premium betalen, dus je moet een ID opsturen ter verificatie die wij weer doorsturen naar Israël, en we gebruiken ook een algoritme om wat biometrische gegevens uit te lezen die we niet gebruiken bij een opt-out'.
Een genot om voor te mogen betalen.
De intentie is in mijn optiek ook niet slecht. Verified wordt dan dus echt verified.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:39 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik snap de ophef hierover niet zo geloof ik. Als je gebruik wil maken van een service waarvoor men je identiteit moet controleren, ontkom je er toch niet aan om je ID-gegevens af te geven en wellicht een extra biometrische check? Anders kan ik ook wel in een formuliertje invullen dat ik Caroline vd Plas heet en dan naar hartelust gaan twitteren.
Tegenwoordig toch vrij normaal voor elke financiële instelling waar je klant bent, elke crypto-broker, elk gokbedrijf, etcetera.
Dat Twitter daar een extern bedrijf voor inhuurt vind ik alleen maar een plus. Dat is niet de expertise die je normaal gesproken zelf in huis hebt.
Waarom worden deze types weer paniekerig om deze advertentie? Hoe is de tekst "white supremacist"?quote:
Alleen als ik al kijk naar de comments zou ik me doodschamen om zoiets te posten eerlijk gezegd.quote:Op zondag 3 september 2023 01:13 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom worden deze types weer paniekerig om deze advertentie? Hoe is de tekst "white supremacist"?
Waarmee maar weer eens duidelijk wordt hoe slecht je op de hoogte bent.quote:Op zondag 3 september 2023 01:13 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom worden deze types weer paniekerig om deze advertentie? Hoe is de tekst "white supremacist"?
edit: even opgezocht, klaarblijkelijk bekend binnen bepaalde kringen. Als je er dus niet mee bekend bent is het wel een eye of the beholder tekstje. Vervang white met black en het wordt hedendaags luidkeels toegezongen
Ik hou me niet zo bezig met dit soort dingen nee.quote:Op zondag 3 september 2023 01:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarmee maar weer eens duidelijk wordt hoe slecht je op de hoogte bent.
Dat je je er niet mee bezig houdt is het probleem niet. Wel dat je er onmiddelijk een oordeel over hebt en daarna pas eens iets gaat opzoeken. Je had ook gewoon het artikeltje in de tweet kunnen lezen.quote:Op zondag 3 september 2023 01:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik hou me niet zo bezig met dit soort dingen nee.
Dit is toch wel redelijk bekend sinds een aantal aanslagen. Ieg voor mij.quote:Op zondag 3 september 2023 01:13 schreef Rnie het volgende:
[..]
edit: even opgezocht, klaarblijkelijk bekend binnen bepaalde kringen. Als je er dus niet mee bekend bent is het wel een eye of the beholder tekstje. Vervang white met black en het wordt hedendaags luidkeels toegezongen
Matt Binder somde het toch goed op in zijn tweet? Het jammere is dat die advertentie geen reet te maken heeft met het ADL verhaal, er weer leuk bijgezet is door onruststoker Binder, zodat jullie weer een reden hebben om NOG kwader te worden op Elon. Racist fuck!quote:Op zondag 3 september 2023 01:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat je je er niet mee bezig houdt is het probleem niet. Wel dat je er onmiddelijk een oordeel over hebt en daarna pas eens iets gaat opzoeken. Je had ook gewoon het artikeltje in de tweet kunnen lezen.
Dan maar weer allemaal stromannetjes optuigenquote:Op zondag 3 september 2023 01:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Matt Binder somde het toch goed op in zijn tweet? Het jammere is dat die advertentie geen reet te maken heeft met het ADL verhaal, er weer leuk bijgezet is door onruststoker Binder, zodat jullie weer een reden hebben om NOG kwader te worden op Elon. Racist fuck!![]()
Uiteraard ga je natuurlijk zeggen dat er wel een verband is tussen beide, want dat is toch de rode draad op X?Een en al racistische en extreemrechtste drek?
Zometeen ga je nog zeggen dat het voor politieke doeleinde gekocht is, hou op met me hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |