Maar deze hele discussie ging niet over of een race mooi/leuk is of niet. Het ging over pitstopstrategie, of een 1 stopper beter zou zijn, omdat je hier moeilijk kan inhalen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ook. Het is geen Monaco, inhalen kan prima. Je moet alleen geen Bottas heten.
Spa was een fantastische race omdat er echt gestreden moest worden dit jaar. Vooral dankzij Williams en hun hoge topsnelheid, maar dan toch.
Er zit een verschil tussen "het kan niet" en "het gebeurt niet"
En in dat geval is inhalen gewoon makkelijk. Zo'n groot verschil tussen bandenleven is prima te doen. Het is geen Monaco.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:11 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar deze hele discussie ging niet over of een race mooi/leuk is of niet. Het ging over pitstopstrategie, of een 1 stopper beter zou zijn, omdat je hier moeilijk kan inhalen.
OP is altijd omgerekend naar Nederlandse tijd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:26 schreef opgebaarde het volgende:
Vanmiddag drie uur zie ik. Is dat Nederlandse tijd of lokaal?
#dtv
Ik ben allang blij dat het bij de hoge heren toch wel duidelijk begint te worden dat die DTS fans niet voor de lange termijn zijn en dat hun belangrijkste groep kijkers die stratenzooi meer dan zat zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:27 schreef DjVero het volgende:
Vaak en hard genoeg roepen dat dit oh zo'n geweldige baan is die tot in sint juttemis op de kalender moet staan en het gaat vanzelf wel een keer waar zijn, natuurlijk!
🤣🤣🤣🤣👌🏻quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:27 schreef DjVero het volgende:
Vaak en hard genoeg roepen dat dit oh zo'n geweldige baan is die tot in sint juttemis op de kalender moet staan en het gaat vanzelf wel een keer waar zijn, natuurlijk!
Wat de essentiėle waarde van wiskunde en aardrijkskunde op de middelbare school bewijstquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
OP is altijd omgerekend naar Nederlandse tijd.
Ik vind veel moderne circuits behoorlijk sfeerloos. Paul Ricard is wel het toppunt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:27 schreef DjVero het volgende:
Ik vind Qatar erger dan Paul Ricard qua sfeerquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind veel moderne circuits behoorlijk sfeerloos. Paul Ricard is wel het toppunt.
Zandvoort is een eigenzinnige baan door de duinen. Het mist nog een tunneltje en een molentje :p Beetje als het Monaco gevoel qua omgeving. Ik zou er ook een voorstander voor zijn dat veel oude circuits terugkomen. Maar ja.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:39 schreef Zwoerd het volgende:
Denk ik ook, zag je vorig jaar ook met Hamilton die na de SC aan alle kanten voorbij gereden werd. Daar was geen verdedigen aan.
Mep gehad van Lawrence omdat hij niet Alonso isquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft Stroll zich gesneden bij het scheren ofzo? Dikke witte pleister links op zijn kaaklijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |