abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210529754
Maar goed, die mensen hebben wel meer bijzondere keuzes. Shotdrank kopen omdat ze shotglazen hebben vind ik een bijzondere
  Moderator maandag 4 september 2023 @ 13:39:22 #102
382129 crew  Donna
pi_210529790
Ja sowieso waren die leuke gouden shotglazen niet echt nodig. :')
pi_210532868
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 23:29 schreef ikbent het volgende:
Die zanger "oh ja, daar had ik een gedeelte denk ik cash gedaan".

Kom op, je loopt cash aan te betalen, hebt het over gedeeltes van je optredens cash uit laten betalen en wil een kinderkamer van bijna 5K en de duurste kinderwagen..denk je dat oom belastingdienst echt niet doorheeft wat er hier gebeurt?
ik heb t nu pas door :@
♡♡♡♡
pi_210532927
,

[ Bericht 99% gewijzigd door HappyCharly op 04-09-2023 20:10:47 ]
♡♡♡♡
pi_210563001
Met allemaal betalingsregelingen en schulden 800 euro aan boodschappen uitgeven. Dan snap je het gewoon echt niet.
pi_210563005
Huis verkopen om in een camper te gaan wonen, met 2 kids 🤡
pi_210563384
Vind eigenlijk alleen die volkszanger sympathiek.
Die lui die die camper willen kopen zijn extreem simpel tegen het domme aan. Die patser is echt niet om aan te gluren, hij zal er ongetwijfeld hard voor hebben gewerkt maar zijn doen en laten krijg ik echt de kriebels van.
Die Quincy vind ik zo'n rare match met die vrouw en ook die zijn weer te dom om te poepen. 12.000 euro schuld maar wel een band in je huiskamer laten komen voor 500 euro voor een uurtje.
  donderdag 7 september 2023 @ 22:13:18 #108
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_210563650
Die twee Koenjers lopen nu al de hele tijd te kibbelen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_210563778
Die Koenjers weer..."als je nou niet steeds naar de supermarkt gaat voor 8-9 euro, dat zou 130 euro per maand schelen".

Intussen zie ik voorbij komen:
Snackbar: 32
Bistro:61
Wafelkraam:9 (voor 1 vieze wafel)

Daar kan die man heel wat keertjes van naar de super en heel veel meer eten van halen.
pi_210563794
shit, verkeerd topic.
pi_210563976
‘Dit is mijn zoon; Lucht’

Als dat kind die naam in het Nederlands had gekregen…
pi_210564009

[ Bericht 100% gewijzigd door amaranta op 07-09-2023 22:43:46 (Het is laat ik ben niet helder ) ]
pi_210564119
Ik heb de aflevering van vanavond nog niet gezien - en ik weet niet of ik die ga kijken. Ik vind het jammer dat er alleen stellen in zitten die domme keuzes maken. Waarom heb je twee auto's als je niet rond kunt komen? Het zijn nota bene de twee stellen met schulden die twee auto's hebben.

Om nog maar te zwijgen over alle andere zaken die hier voorbij zijn gekomen: een belachelijk dure kinderkamer, een onnodig duur feestje, een pruik, het huren van spullen die je beter kunt kopen, in een camper willen wonen terwijl je er alles aan zou moeten doen om je huis te kunnen betalen. Hoe kan die pan met kip trouwens ooit zo duur zijn geweest??

En dan de bekeuringen van die rijke gozer die zo content is met zichzelf... :X Ik ben een groot voorstander van kapitalisme, maar ik had er moeite mee hoe hij andermans ellende tijdens de coronacrisis heeft gebruikt om er zelf beter van te worden. Ja, ik weet het, voor iemand met een noodlijdend bedrijf is het fijn dat-ie überhaupt een koper kan vinden. Ik vond het opscheppen gewoon zo onsmakelijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210566055
Ik kijk de aflevevring van gisteravond. 10k schuld, maar dan wel een nieuwe hobby starten door naar de sportschool te gaan. Ik hd niet verwacht dat Thura zo zwaar zou zijn. In plaats van naar de sportschool kunnen ze echt beter op een andere manier kijken hoe ze gezonder kunnen leven en aan hun financiën kunnen werken.
pi_210566061
En dan de Koenjers: achteraf berekenen wat ze kwijt waren aan boodschappen en dan met terugwerkende kracht aangeven dat je beter niet steeds naar de winkel kunt gaan, want dat scheelt 130,00. Handiger is om een budget per week te hanteren en daar mag niet overheen gegaan worden.

Van achteren kijk je de koe in de kont.
pi_210566175
Het allerbelangrijkste is nu schuldenvrij. Ook Thura: ik ga een sportschoolabonnement afsluiten. En ik neem een budgetcoach van minstens 400E in de arm, die ook in delen betaald kan worden.
pi_210566280
WTF 60E voor roomspray>?????
  vrijdag 8 september 2023 @ 11:27:09 #118
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_210567071
Maar heeft de gemeente geen ingang voor mensen die hulp willen hebben met hun schulden? Moet je dan perse naar een commerciele partij, die je gaat vertellen wat je eigenlijk al weet?

Ja dat sportschool abonnement is dan ook wel vreemd, maakt niet uit wat het kost. Je kan beter gewoon die tijd dat je wil gaan sporten gaan wandelen met zijn tweeen maar goed, dit is een van de redenen waarom ze schulden hebben natuurlijk.

Mooi ook die camperverkoper, die kon zijn lachen / verbazing maar net in houden toen hij door kreeg dat ze erin wilden gaan wonen met 2 kinderen. Ook zo vreemd, de gedachte: Dan wonen we daar 1 of 2 jaar in en kopen daarna een huis. O ja joh? Waarvan dan?
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 11:28:59 #119
382129 crew  Donna
pi_210567090
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:27 schreef pmponer het volgende:
Maar heeft de gemeente geen ingang voor mensen die hulp willen hebben met hun schulden? Moet je dan perse naar een commerciele partij, die je gaat vertellen wat je eigenlijk al weet?

Ja dat sportschool abonnement is dan ook wel vreemd, maakt niet uit wat het kost. Je kan beter gewoon die tijd dat je wil gaan sporten gaan wandelen met zijn tweeen maar goed, dit is een van de redenen waarom ze schulden hebben natuurlijk.

Mooi ook die camperverkoper, die kon zijn lachen / verbazing maar net in houden toen hij door kreeg dat ze erin wilden gaan wonen met 2 kinderen. Ook zo vreemd, de gedachte: Dan wonen we daar 1 of 2 jaar in en kopen daarna een huis. O ja joh? Waarvan dan?
Jawel hoor. Dat heeft elke gemeente als het goed is. Niet allemaal in dezelfde vorm, maar ze kunnen je dan ook doorsturen naar bijv. het Leger des Heils die daar ook speciale mensen voor heeft. Dat hoeft echt niet op deze manier.
pi_210567094
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:28 schreef Donna het volgende:

[..]
Jawel hoor. Dat heeft elke gemeente als het goed is. Niet allemaal in dezelfde vorm, maar ze kunnen je dan ook doorsturen naar bijv. het Leger des Heils die daar ook speciale mensen voor heeft. Dat hoeft echt niet op deze manier.
En Humanitas heeft dat idd ook gratis
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 11:30:19 #121
382129 crew  Donna
pi_210567107
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En Humanitas heeft dat idd ook gratis
Ja, precies. Kon er niet op komen, maar idd. :Y
pi_210567120
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:30 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja, precies. Kon er niet op komen, maar idd. :Y
Twee gelijke zielen ;)
pi_210567201
quote:
Ook zo vreemd, de gedachte: Dan wonen we daar 1 of 2 jaar in en kopen daarna een huis. O ja joh? Waarvan dan?
Dit idee dat ze hebben blijft mij ook verbazen:

- als je je huis voor 300K verkoopt en over 2 jaar weer terug moet kopen, ga je nooit zo'n hypotheek krijgen op hun inkomen
- met een beetje pech zijn de huizenprijzen verder gestegen tegen die tijd en de rente ook
- die overwaarde hebben ze tegen die tijd (verwacht ik) allang uitgegeven aan andere dingen en die camper kan je niet verkopen voordat je iets nieuws hebt (tegen een hypotheekverstrekker zeggen: als we die camper verkopen, nadat we een huis hebben, dan hebben we genoeg eigen geld voor de hypotheek... dat gaat 'm niet worden natuurlijk)
- ze hebben neem ik aan straks minimaal één BKR registratie te pakken, wie gaat ze überhaupt nog een hypotheek geven?

Ajb mensen, blijf in je huis als je je nog enigszins uit de schulden weet te werken.
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 11:41:26 #124
382129 crew  Donna
pi_210567255
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:36 schreef ikbent het volgende:

[..]
Dit idee dat ze hebben blijft mij ook verbazen:

- als je je huis voor 300K verkoopt en over 2 jaar weer terug moet kopen, ga je nooit zo'n hypotheek krijgen op hun inkomen
- met een beetje pech zijn de huizenprijzen verder gestegen tegen die tijd en de rente ook
- die overwaarde hebben ze tegen die tijd (verwacht ik) allang uitgegeven aan andere dingen en die camper kan je niet verkopen voordat je iets nieuws hebt (tegen een hypotheekverstrekker zeggen: als we die camper verkopen, nadat we een huis hebben, dan hebben we genoeg eigen geld voor de hypotheek... dat gaat 'm niet worden natuurlijk)
- ze hebben neem ik aan straks minimaal één BKR registratie te pakken, wie gaat ze überhaupt nog een hypotheek geven?

Ajb mensen, blijf in je huis als je je nog enigszins uit de schulden weet te werken.
Ik hoop echt heel hard dat er iemand is die ze vertrouwen die tenminste 1 van deze dingen genoemd heeft. Hoop dat dit domme plan niet doorgezet is.
pi_210567305
quote:

Dacht ik ook al, gewoon naar de gemeente gaan maar ik mag hopen dat hun dat wel wordt verteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')