Sociale huurwoning?quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:33 schreef ikbent het volgende:
[..]
Met hun inkomen en schulden denk ik niet dat ze een huurhuis kunnen krijgen, even buiten of er iets te vinden valt dat minder zou kosten dan de huidige hypotheek/onderhoud.
Dit hoort bij het leven in een flat.quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:19 schreef golfer het volgende:
Leuk voor de buren op die galerijflat, zo'n liveband met drums die binnen komt.
KROEPKOEK!quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:22 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Hoe dom sommige mensen zijn. Ik lust geen water, dus dan blijft sinas en cola over.![]()
Moeten beknibbelen, en dan je wagen volladen met kroepoek en chips.
Ik begrijp het ook nog steeds niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:47 schreef Kiwi7 het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom dat gezin er zo op staat om een camper te kopen?
Ipv gewoon tijdelijk een huurhuis te vinden en vanuit daar schulden af te betalen en weer financieel orde te scheppen.
Ik denk oprecht dat ze zover niet nagedacht hebben. Ik vraag me ook af waar ze die camper van willen betalen want zoals ik het begreep hebben ze de overwaarde van het huis nodig voor de schulden af te lossen. Maar ik denk dat deze mensen het zien als: we kopen een camper en dan wonen we 'gratis'.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook nog steeds niet.
Of ga bijv in de schuldsanering maar blijf wel in een huis wonen.
Wat is de meerwaarde van huis verkopen, camper kopen en in wonen.
Waar zet je die camper dan? ivm school kan je ook niet steeds verkassen...
Ja.quote:
Een gedeelte van de tijd wonen ze daar. Ze hadden er 5 door de week en 4 extra af en toe. Of ben ik nu in de war met een ander programma?quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:53 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij wonen de kinderen Huisraad niet allemaal op de flat.
De moeder die op het feestje was zei ook direct, ik betaal wel voor Given en Religion
En, waar schrijf je jezelf inquote:Op zaterdag 2 september 2023 12:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook nog steeds niet.
Of ga bijv in de schuldsanering maar blijf wel in een huis wonen.
Wat is de meerwaarde van huis verkopen, camper kopen en in wonen.
Waar zet je die camper dan? ivm school kan je ook niet steeds verkassen...
Precies, het hele plan van hen is te idioot voor woorden, hoop dat ze tijdelijk tot inkeer komen.quote:
Wij doen op feestjes ook altijd blikjes. Wel zo makkelijk. Flessen van 1,5ltr passen ook niet zo goed in onze koelkast. Bquote:Op vrijdag 1 september 2023 12:29 schreef ikbent het volgende:
[..]
Moest lachen om degene die filmt "zijn flessen niet veel goedkoper dan blikjes?".
Uh...ja, maar dan moet je glazen/bekertjes in de gaten houden.
Dit soort simpele dingen en niet elke dag 8-10 euro bij de hamburgertent uitgeven zou al flink opschieten met besparen. Kan je binnen 2-3 maanden een hele mooie TV van dat bespaarde geld kopen en dat huurding eruit gooien.
Jajajaja, ik moest eerst even bijlezen, voordat ik in een topic kom binnenzeilen.quote:
Hahahah. Dat was geweldig. Goede eerste indruk.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:58 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Jajajaja, ik moest eerst even bijlezen, voordat ik in een topic kom binnenzeilen.
(Ja, ik heb geleerd van die ene keer)
quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:19 schreef golfer het volgende:
En 2 uur blijft trommelen!quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:19 schreef golfer het volgende:
Blikjes als weloverwogen keuze is idd niks mis mee. En daar zit 'm de besparing dan ook niet in als je dat 1 of 2x per jaar doet.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:57 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Wij doen op feestjes ook altijd blikjes. Wel zo makkelijk. Flessen van 1,5ltr passen ook niet zo goed in onze koelkast. B
Koop zelf inderdaad ook blikjes. Maar dat komt omdat ik 1 of 2 glazen frisdrank ik het weekend drink, en dan geen zin heb om het weekend erop zo'n dode cola te hebben. Dus dan zijn blikjes ideaal. Maar als ik een echt feestje geef dan koop ik zeker gewoon flessen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Blikjes als weloverwogen keuze is idd niks mis mee. En daar zit 'm de besparing dan ook niet in als je dat 1 of 2x per jaar doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |