Gelukkig is het ook geen verplichting.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die afkorting verbind ik met iets anders
Die ga ik niet gebruiken
Ah, 'nog'......quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zit gewoon nog met kleren aan
nu eens een keer niet naakt ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zit gewoon nog met kleren aan
What else is new?quote:
Uh... Weet jij dat zeker? Ik krijg een hoop ongepaste DM's van jou binnen.quote:
fuckquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uh... Weet jij dat zeker? Ik krijg een hoop ongepaste DM's van jou binnen.
Hoeveel kleding heb je nu nog aan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry was ff druk met andere dingen
uhu, andere dingenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry was ff druk met andere dingen
Beetje dagdromen van een badeendje natuurlijk.quote:
Is dit een strikvraag?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel kleding heb je nu nog aan?
Koen verstuurt zo veel ongepaste dm's..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Draag je een strik?quote:
Suggereer je nou dat ik je wil vastbinden?quote:
Ik heb met koen geknuffeld die mag datquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Koen verstuurt zo veel ongepaste dm's..
Jep, of je je schoenen nog aan hebt en je veters gestrikt hebt.quote:
Hij copy/paste ze gewoon hoor. Trap er niet in!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nop al een hele tijd blote voetjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, of je je schoenen nog aan hebt en je veters gestrikt hebt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb met koen geknuffeld die mag dat
Ik weet niet wat jij wilquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik je wil vastbinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |