helemaal wildquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wut, bijna anderhalf topic in een avond
We hebben het nog in onsquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wut, bijna anderhalf topic in een avond
Iemand moet de verstandige zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Lekker lang doorgepraat jullie. Ik lag al in bed
Kopen kan je me niet, maar ben wel te huur, eerste drie nachten zijn gratis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neemoet nog een winterdekbed kopen
of gewoon een warme manspersoon
Ik weet niet eens hoe oud je bentquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:05 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Kopen kan je me niet, maar ben wel te huur, eerste drie nachten zijn gratis.
31quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe oud je bent
Van welk jaar ben jij dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag snoetje toch, ik had je moeder kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag snoetje toch, ik had je moeder kunnen zijn.
1988 :pquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:13 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Van welk jaar ben jij dan als ik vragen mag?
Oh... Dan zou je wel heel jong moeder zijn geworden. Die 4 jaar die we schelen zijn niks.quote:
Het heeft veel slaap nodig. Slaap zeker acht of negen uurquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:04 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Iemand moet de verstandige zijn.
Goeiemorgen allemaal.
Zolang je maar happy bent, hoe voel je je vandaag?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het heeft veel slaap nodig. Slaap zeker acht of negen uur
Dan zie ik je foto en omschrijving zo wel in dm binnenstromen ❤quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:16 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Oh... Dan zou je wel heel jong moeder zijn geworden. Die 4 jaar die we schelen zijn niks.
Prima, je mag me een week gratis huren, als het bevalt kunnen we een symbolisch bedrag afspreken.
Goed. Lekker rustig dagje.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:20 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Zolang je maar happy bent, hoe voel je je vandaag?
DM is een beetje kort, om een omschrijving te kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan zie ik je foto en omschrijving zo wel in dm binnenstromen ❤
Heb je nog wel plannen? Ik heb straks een verjaardag. Verder ga ik alleen een beetje in huis rommelen ❤quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed. Lekker rustig dagje.
En daar?
Rustig aan het ontwaken, beetje moe nog. Ik weet nog niet wat ik vandaag ging doen, moest eigenlijk de boodschappen doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed. Lekker rustig dagje.
En daar?
Nawhhh mag gewoon hoor ik bijt nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:23 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
DM is een beetje kort, om een omschrijving te kunnen plaatsen.
Ik heb denk ik een paar schroefjes los, dat ik het serieus overweeg.
Ik zal het overwegen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nawhhh mag gewoon hoor ik bijt niet
Zachtjes hooguitquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nawhhh mag gewoon hoor ik bijt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |