Indd anders had het er wel bijgestaan dat er streams zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een presentator die dagelijks te zien zal zijn, verwacht ik geen livestreams.
https://talpanetwork.com/(...)p-22-oktober-op-sbs6
[ afbeelding ]
Dat waren wekelijkse liveshows.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:20 schreef freaky40 het volgende:
Dat zegt niets. BB was in de eerste jaren ook met presentator en Secret Story ook.
Dat zegt nog niets, ze hebben het ook niet ontkracht. Wellicht zijn er nog onderhandelingen gaande waar de streams te zien gaan zijn, Videoland, KIJK of toch NLZiet. Of misschien wel via een eigen platform/website net als bij Utopia.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt er niet op dat er streams komen voor alsnog
Niets is nog zeker, maar tot zover lijkt het er niet op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets, ze hebben het ook niet ontkracht. Wellicht zijn er nog onderhandelingen gaande waar de streams te zien gaan zijn, Videoland, KIJK of toch NLZiet. Of misschien wel via een eigen platform/website net als bij Utopia.
Beetje lang geleden dus dat staat mij niet helemaal bij, maar tijdens de dagelijkse uitzendingen was er volgens mij weinig contact met de buitenwereld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook de dagelijkse uitzendingen waren voorzien van een presentator.
Zo niet is het geen echte RLS, maar meer zoiets als Expeditie Robinson of Love Island.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje lang geleden dus dat staat mij niet helemaal bij, maar tijdens de dagelijkse uitzendingen was er volgens mij weinig contact met de buitenwereld.
Hoop dat je gelijk krijgt met die livestreams, maar ik vrees van niet.
Denk dat het in de buurt komt, er zal ook daar veel sturing met plak en knipwerk zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo niet is het geen echte RLS, maar meer zoiets als Expeditie Robinson of Love Island.
Je kunt nog altijd live meekijken met de straatlopers, je ziet ze in veel steden live rondlopen.quote:
Goed gezegd, goede onderbouwing ....quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:15 schreef freaky40 het volgende:
Dat was in Utopia ook dus dat weerhoudt ze niet om geen streams te leveren. Ik vind juist de streams én de uitzendingen een mooi geheel, de rauwe beelden en zo goed als niet gefilterde beelden en de knip en plakuitzendingen. Alleen een knip en plakuitzending is leuk maar dan zal ik altijd met een vraagteken blijven zitten. Bovendien geven streams erbij een extra boost aan de TV uitzendingen en andersom buiten de reuring die het teweeg kan brengen op een website als Fok en op social media. Dat is altijd geweest bij dit soort programma's dat bereik je niet met enkel een TV uitzending alleen. Het community gevoel ontbreekt dan wat ook nog wel eens tot een flop van een format kan zorgen. EJVJL en Utopia hadden een trouwe schare vaste kijkers mede door de streams.
Hmm, ik vrees van wel, gemiste kans ...quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Deze website neem ik niet serieus. Kan gewoon niet kloppen.
Er staat wel dat een woordvoorder van Talpa dit bevestigd heeft... dus ga er vanuit dat het kloptquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Ik had me juist weer verheugd op de live streams... echt jammerquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hmm, ik vrees van wel, gemiste kans ...
Naja op die site die ik net had gedeeld staat het wel maar wie weet veranderd dat nog.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:57 schreef cinsan het volgende:
laten we nu eens gewoon afwachten of er wel of geen livestream komt , niemand weet het
daarom kan nog van alles gebeurenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja op die site die ik net had gedeeld staat het wel maar wie weet veranderd dat nog.
Woordvoerder van Talpa die dat zegt, dus zal het wel waar zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Dat weet ik niet. Miljondollar eiland heeft ook geen streams \B&B vol liefde ook nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:56 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Kan ook zijn dat ze nog in onderhandeling zijn over eventuele live streams? ik denk dat alleen een uitzending geen kijkers blijft trekken. Ik kijk liever streams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |