Z'n man heet nog steeds gewoon de Moor en heeft niks verwijderd. Dus geen idee, maar vast een andere reden. Op 4 jan schreef hij ook iets van dat de oude Duncan terug is oid.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:41 schreef drxanax het volgende:
Op Duncan's insta staan nog maar een paar foto's. En geen enkele meer met zijn man Jordan? Zijn ze uit elkaar?
Je moet de ‘x’ in de link veranderen in ‘twitter’, dan werkt het wel.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:58 schreef Greys het volgende:
Edit: mobiel tweets posten gaat kennelijk niet meer?
Er staat geen X in m'n linkquote:Op zondag 21 januari 2024 16:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je moet de ‘x’ in de link veranderen in ‘twitter’, dan werkt het wel.
Oh huh nee, ik weet niet waarom die het dan niet doet. Via app krijg ik altijd een link met xquote:Op zondag 21 januari 2024 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat geen X in m'n link
En tot aan gister ging het nog wel.
Dit is de link, je bedoelt niet de kleine xjes in de ststusreeks toch?
https://twitter.com/ESF_F(...)I01AJFVuxHXBGgQ&s=19
Gek he?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh huh nee, ik weet niet waarom die het dan niet doet. Via app krijg ik altijd een link met x
[ twitter ]
Oh deze doet het nu ook niet, ligt niet aan ons dan denk ik
Mobiel, maar er is iets mis met de link naar die specifieke tweet. Je kan hem ook niet in de adresbalk plakken en openen.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Nee want ik probeerde als test een tweet van m'n hond hier te plakken en dat lukte ook niet haha. Deed jij dit mobiel of via desktop?
Deze van m'n hond kan ik ook niet posten geloof ik:quote:Op zondag 21 januari 2024 19:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mobiel, maar er is iets mis met de link naar die specifieke tweet. Je kan hem ook niet in de adresbalk plakken en openen.
Ik had de tweet zelf opgezocht en die link gebruikt, zonder alle ingewikkelde code erachter. Werkte nog steeds nietquote:Op zondag 21 januari 2024 19:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mobiel, maar er is iets mis met de link naar die specifieke tweet. Je kan hem ook niet in de adresbalk plakken en openen.
Heb bovenaan de link geplakt van de videotweet die ik wel kan posten en daaronder de Duncan tweet die niet lukt en daaronder de link naar een tweet van m'n hond en het enige dat kan kan bedenken is dat er een - voorkomt in de links van degenen die niet lukken en bij de link die wel lukt niet.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had de tweet zelf opgezocht en die link gebruikt, zonder alle ingewikkelde code erachter. Werkte nog steeds niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |