abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212197812
Ik hoor net op radio 2 dat Duncan gisteravond na 40(?) minuten zijn concert afbreekt en weggaat?
Het staat ook op de Telegraaf, maar dat kan ik niet lezen omdat ik geen abo heb.

[ Bericht 36% gewijzigd door GeorgeM op 28-01-2024 08:22:43 ]
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 januari 2024 @ 09:15:45 #102
163650 Greys
pi_212198211
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 07:58 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoor net op radio 2 dat Duncan gisteravond na 40(?) minuten zijn concert afbreekt en weggaat?
Het staat ook op de Telegraaf, maar dat kan ik niet lezen omdat ik geen abo heb.
In de Telegraaf staat 70 minuten.
En ik zie op X eigenlijk geen enkele bezoeker erover klagen eigenlijk dus ik snap niet zo goed waar Telegraaf het op baseert. Als ik naar de setlist kijk klopt dat gewoon met een minuut of 70 qua aantal liedjes en praatjes er tussendoor. Dus vraag me af of het echt zo abrupt was of gewoon de bedoeling? Lijkt eerder weer op een gevalletje Duncan negatief koppen in de media maar wie weet mis ik iets.

Edit: op zijn instagram ook alleen maar lof over z'n post over hoe gaaf gisteravond was en één iemand die het jammer vond dat er niet nog een extra toegift was. Dus ik denk dat Telegraaf z'n eigen drama verzint.

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212198822
Ik zie ook gewoon foto's van mensen die na het concert met hem op de foto zijn gegaan? :?
pi_212199093
-edit- Geen premium artikelen plaatsen aub

[ Bericht 98% gewijzigd door Momo op 28-01-2024 11:33:58 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_212199550
Dit is gewoon Duncan bashen. Ik lees ook 70 minuten, wat voor zijn optredens (die ik in het verleden bijgewoond heb) vrij normaal is. Hij gaf geen toegift blijkbaar en geen 'omarm moment' en buiging na afloop. Dat doen zoveel artiesten niet en ik vind toegiften vaak maar een wassen neus die al in de setlists gepland staan.

Dan kijk ik op zijn insta en zie ik inderdaad die ene klacht die de Telegraaf aanhaalt, die niet eens zo heel erg heftig was, meer teleurstelling, dus dan maak je een negatief artikel en stamp je hem weer lekker de grond in.

Andere sites nemen het over en je raadt het al: eentje post weer dat ene Mia & Dion clipje. Misselijkmakend.

En die laatste term plaatsen mensen dan weer over Duncan onder een artikel dat ze niet eens kunnen lezen. Uiteraard vallen ze hem aan op zijn accent, arrogantie en weet ik het wat. Wat is internet toch een afvoerputje zeg.
pi_212199599
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 11:43 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Dit is gewoon Duncan bashen. Ik lees ook 70 minuten, wat voor zijn optredens (die ik in het verleden bijgewoond heb) vrij normaal is. Hij gaf geen toegift blijkbaar en geen 'omarm moment' en buiging na afloop. Dat doen zoveel artiesten niet en ik vind toegiften vaak maar een wassen neus die al in de setlists gepland staan.

Dan kijk ik op zijn insta en zie ik inderdaad die ene klacht die de Telegraaf aanhaalt, die niet eens zo heel erg heftig was, meer teleurstelling, dus dan maak je een negatief artikel en stamp je hem weer lekker de grond in.

Andere sites nemen het over en je raadt het al: eentje post weer dat ene Mia & Dion clipje. Misselijkmakend.

En die laatste term plaatsen mensen dan weer over Duncan onder een artikel dat ze niet eens kunnen lezen. Uiteraard vallen ze hem aan op zijn accent, arrogantie en weet ik het wat. Wat is internet toch een afvoerputje zeg.
Ik had het misschien niet moeten posten, maar ik dacht dat hij misschien niet lekker was geworden oid.
Ik snap gewoon oprecht niet waar die ‘arrogantie’ vandaan komt. Als ik iemand niet arrogant vind, dan is Duncan het wel.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 januari 2024 @ 11:53:43 #107
163650 Greys
pi_212199654
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 11:47 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Ik had het misschien niet moeten posten, maar ik dacht dat hij misschien niet lekker was geworden oid.
Ik snap gewoon oprecht niet waar die ‘arrogantie’ vandaan komt. Als ik iemand niet arrogant vind, dan is Duncan het wel.
Niks mis met hier vragen en posten hoor! Dit is geenszins jouw schuld.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212199724
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 11:43 schreef aERodynamIC1970 het volgende:

Is toch gewoon een recensie van het concert en wat meningen van bezoekers. Feitelijk gewoon juist en niet veel verkeerds aan.

Edit: ook geen loopholes.

[ Bericht 6% gewijzigd door Cyan9 op 28-01-2024 14:05:25 ]
pi_212199858
quote:
Is toch gewoon een recensie van het concert en wat meningen van bezoekers. Feitelijk gewoon juist en niet veel verkeerds aan.

Maar dat zijn niet de titels die achter een betaalmuur zitten en waar mensen dan helemaal op los gaan. En dat weet zo'n krant dondersgoed, daar leven ze van.

En blijkbaar is Duncan toch een soort nationale kop van jut geworden. Dat staat me tegen. Over het optreden kan ik niks zeggen want ik was er niet bij. Misschien zou ik ook teleurgesteld zijn (ben ik ook wel eens als ik het idee heb dat het nogal kort is, maar dat is bij Duncan nooit anders geweest).

[ Bericht 13% gewijzigd door Cyan9 op 28-01-2024 14:05:38 ]
pi_212199946
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 11:58 schreef RipCity het volgende:

[..]

Die recensie is geschreven door Richard vd Crommert, de songfestival"kenner" van de Telegraaf. Onder die zogenaamde songfestivalkenners kan Duncan al een paar jaar helemaal niks goed doen. Ik begrijp dat je het graag overneemt, met je Duncan Laurence-obsessie, maar deze recensie is echt van niveau nul.

Iedereen die wel eens bij een concert is geweest weet dat 70 minuten niet overdreven kort is, en dat er weleens vaker mensen teleurgesteld zijn omdat het voor hun wel wat langer had mogen duren. Alleen een drama queen maakt daar een enorm issue van.

[ Bericht 8% gewijzigd door Cyan9 op 28-01-2024 14:05:55 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 januari 2024 @ 12:33:46 #111
163650 Greys
pi_212200065
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 11:58 schreef RipCity het volgende:

[..]

Er is expres een kop gekozen die suggereert dat hij midden in een concert van het podium is gegaan en z'n fans liet stikken. Of alsof er iets mis wat met hem ofzo. Pure click bait. Want de fans zijn daarna gewoon nog met hem op de foto gegaan en hij post zelf dat ie een wereldavond had en 99,9% van de fans ook. Maar de Telegraaf gebruikt de 0,1% en een misleidende kop.

Eerlijk is eerlijk, Duncan is mij de laatste jaren ook weleens tegengevallen qua hoe hij met dingen omging, maar deze kop van het stukkie is echt van een onzichtbare mug een stampende olifant maken. :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Cyan9 op 28-01-2024 14:06:06 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212200506
Duncan kan bij mij niks verkeerds doen. Maar moest hij niet ook nog punten geven bij Luxemburg? Ik heb dat stukje gisteravond gemist.
Volgens mij gaf hij hiervoor altijd nog wel een toegift.
Verder jeuk aan alle zeikerds (Telegraaf, RvK).
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_212200518
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 12:33 schreef Greys het volgende:

[..]
Er is expres een kop gekozen die suggereert dat hij midden in een concert van het podium is gegaan en z'n fans liet stikken. Of alsof er iets mis wat met hem ofzo. Pure click bait. Want de fans zijn daarna gewoon nog met hem op de foto gegaan en hij post zelf dat ie een wereldavond had en 99,9% van de fans ook. Maar de Telegraaf gebruikt de 0,1% en een misleidende kop.

Eerlijk is eerlijk, Duncan is mij de laatste jaren ook weleens tegengevallen qua hoe hij met dingen omging, maar deze kop van het stukkie is echt van een onzichtbare mug een stampende olifant maken. :P
Het is tegenwoordig steeds gebruikelijker om een kop te produceren die mensen nieuwsgierig maakt naar het premium-artikel erachter, en dit is natuurlijk geen uitzondering. Het valt nog mee dat er niet iets stond als “Deze bekende zanger liet duizenden fans in de steek”.

En Ries denkt waarschijnlijk dat zoiets nodig is om te voorkomen dat zijn recensie ergens op pagina 26 onopvallend in een hoekje wordt geplaatst. Onlangs zag ik ook al een vergelijkbare recensie met een klacht dat André Rieu een te voorspelbare show gaf op het Vrijthof. Dat is dat plein waar 20.000 bejaarde en dronken Limburgers een beetje meedeinen op superherkenbare deuntjes die ze vooral kennen van Tom & Jerry. Echt het publiek dat zit te wachten op een ontrafeling van de bijzonderheid van Blue Monday van New Order ofzo.

Maar goed, nu staat het als tweede belangrijkste artikel op de voorpagina. Achter het nieuws dat de Hogeschool van Utrecht een holocaust per definitie als iets negatiefs beschouwen wel een erg eenzijdige benadering van de zaken vindt (die zullen dus wel op IJsland stemmen, red.), en hier hebben we het er nu ook over, dus de opzet is in elk geval geslaagd
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 januari 2024 @ 13:19:23 #114
163650 Greys
pi_212200600
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 13:13 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het is tegenwoordig steeds gebruikelijker om een kop te produceren die mensen nieuwsgierig maakt naar het premium-artikel erachter, en dit is natuurlijk geen uitzondering. Het valt nog mee dat er niet iets stond als “Deze bekende zanger liet duizenden fans in de steek”.

En Ries denkt waarschijnlijk dat zoiets nodig is om te voorkomen dat zijn recensie ergens op pagina 26 onopvallend in een hoekje wordt geplaatst. Onlangs zag ik ook al een vergelijkbare recensie met een klacht dat André Rieu een te voorspelbare show gaf op het Vrijthof. Dat is dat plein waar 20.000 bejaarde en dronken Limburgers een beetje meedeinen op superherkenbare deuntjes die ze vooral kennen van Tom & Jerry. Echt het publiek dat zit te wachten op een ontrafeling van de bijzonderheid van Blue Monday van New Order ofzo.

Maar goed, nu staat het als tweede belangrijkste artikel op de voorpagina. Achter het nieuws dat de Hogeschool van Utrecht een holocaust per definitie als iets negatiefs beschouwen wel een erg eenzijdige benadering van de zaken vindt (die zullen dus wel op IJsland stemmen, red.), en hier hebben we het er nu ook over, dus de opzet is in elk geval geslaagd
Het is een slim trucje inderdaad maar wel een héél vies trucje. Want genoeg lui die het premium artikel verder niet lezen en puur op basis van de kop nu op de socials krijsen dat het een arrogante lul is die z'n publiek in de steek liet, terwijl datzelfde publiek dus juist gewoon een prachtige avond had.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212211463
Management Duncan Laurence héél vaag over afgebroken concert

Het management van Duncan Laurence doet héél vaag over zijn plotselinge vertrek bij zijn eigen concert in het Amsterdamse Paradiso. “Ze willen er echt helemaal niets over zeggen.”

Wat een gekkigheid is dat toch altijd met Duncan Laurence: hij wil heel graag de grote artiest uithangen, maar zodra hij een microfoon vasthoudt, krijgt hij spontaan een paniekaanval. De zanger gaf zaterdagavond een concert in Paradiso en ook De Telegraaf was erbij; de verslaggever van dienst was verbijsterd toen hij het al na een uur voor gezien hield.

Het was bizar, stelt reporter Richard van de Crommert. “Het is nogal abrupt geëindigd. Na zeventig minuten gaf hij er de brui aan en verliet hij de zaal. (…) De aanwezige fans konden op dat moment gewoonweg niet geloven dat het optreden er al op zat. Iedereen bleef maar wachten in Paradiso of er toch nog wat kwam. Maar Duncan was onverbiddelijk.”

Waren na een uur misschien gewoon de hits op? Nee, stelt Richard. Hij miste liedjes als Love don’t hate it en Feel something. “Dat hij die liedjes nog niet had gespeeld, maakte het voor ons ongeloofwaardiger dat het optreden al voorbij was. Maar Duncan liet het er echt bij zitten. Ik ben best wel teleurgesteld”, zegt een fan in de krant.

Het is een vreemde situatie, vertelt showkenner Bart Ettekoven in Shownieuws. “Na ruim een uur zong hij Arcade en toen was het ineens abrupt afgelopen. De mensen dachten dat er nog een intermezzo zou komen vanaf het balkon ofzo, maar dat gebeurde dus niet. De zaal zong ‘we want more’ en verwachtte wel dat hij nog een paar nummers zou doen.”

Maar mooi niet dus. “Mensen dropen echt af, sommigen waren echt boos en teleurgesteld en begrepen het niet. Het leek erop alsof er wat onverwachts was gebeurd, sommigen dachten: is er wat met hem aan de hand?”

Er klopt volgens Bart helemaal niets van. Hij wijst erop dat Duncan zijn fans ook geen gedag heeft gezegd. “Niets, nul, nada. Het gebeurde na 65 minuten en een uurtje is wel kort. Meestal duurt een concert wel anderhalf uur plus.”

Wat zegt het management van Duncan? Die doen heel raar en zwijgen. “We hebben het management even geprobeerd te bereiken. We hebben meerdere malen gebeld, maar ze nemen niet op en willen er niets over zeggen. Duncan zelf doet op Instagram alsof zijn neus bloedt, want hij bedankt zijn fans en zegt: ‘Bedankt Amsterdam.’”

Anouk Smulders begint een beetje moe te worden van die Duncan. “Is er niet altijd iets met hem?”

Collega Guido den Aantrekker: “Hij is ook eerder beticht van arrogant gedrag en sterallures. Hij bleek ook een aantal fobieën te hebben, waardoor hij soms niet wilde repeteren.”

Bart wijst op zijn Songfestival-optreden, een jaar na zijn winst. “Er is toen een repetitieband ingestart omdat hij een soort nervous breakdown kreeg. Het klopt, hij heeft af en toe wat issues…”

Duncan Laurence rent na een uurtje in Paradiso van het podium af. Paniekaanval of flitsconcert?

Paniekaanval, die zal backstage wel weer hebben zitten grienen 75% (2.058 Stemmen)
Flitsconcert, 60 minuutjes zingen en je hits negeren is helemaal in 25% (701 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 2.759

(Mc)
  maandag 29 januari 2024 @ 11:32:31 #116
478909 molloot200
alles muziek.
pi_212211513
Yvonne Coldeweijer vraagt nu ook om verhalen van mensen die aanwezig waren bij het concert.
  ESF Reporter maandag 29 januari 2024 @ 12:04:47 #117
87554 Cee
Welluk?
pi_212211831
Er was nog een show in Paradiso na zijn concert.
pi_212211844
Ja, als Bart Ettekoven en Anouk Smulders je niks vinden kun je wel inpakken natuurlijk :)

Wat een spruitjeslucht weer.
  ESF Reporter maandag 29 januari 2024 @ 12:11:43 #119
87554 Cee
Welluk?
pi_212211891
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 11:32 schreef molloot200 het volgende:
Yvonne Coldeweijer vraagt nu ook om verhalen van mensen die aanwezig waren bij het concert.
Ik was er niet bij maar als ik dat wel zou zijn zou ik reageren met de vraag of ik het per post mag sturen en dan gewoon een envelop met de inhoud van de kattenbak bij haar in de brievenbus doen.
  Moderator maandag 29 januari 2024 @ 12:42:17 #120
375570 crew  Cyan9
pi_212212166
Tevens, mediacourant. :')
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_212212499
Dus meerdere fans zeggen dat het niet zo was, maar toch blijven ze maar doorgaan? Wat is het nou. :')
  ESF Reporter maandag 29 januari 2024 @ 13:23:36 #122
87554 Cee
Welluk?
pi_212212539
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2024 13:19 schreef Em31 het volgende:
Dus meerdere fans zeggen dat het niet zo was, maar toch blijven ze maar doorgaan? Wat is het nou. :')
Ik denk dat de media heel graag iets wil zoeken om weer verder mee te rellen en ze kunnen het niet vinden.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2024 @ 14:00:07 #123
163650 Greys
pi_212212832
Dit soort media zijn gewoon pestkoppen.
Niets meer en niets minder.
Mia en Dion moesten kapot en Duncan ook. Ze stoppen niet tot ze op de grond liggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212212883
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 12:06 schreef blackswangreen het volgende:
Ja, als Bart Ettekoven en Anouk Smulders je niks vinden kun je wel inpakken natuurlijk :)

Wat een spruitjeslucht weer.
Wat heeft Anouk Smulders ooit gepresteerd waar ik wakker van zou moeten liggen? Wie is dat mens? Waarom is het belangrijk wat zij zwamt?
pi_212212888
Wat een walgelijke hetze weer, en ik lees net zijn hele volwassen reactie op alles _O_ _O_ _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212213001
En dat allemaal omdat Richard van de Crommert het niet lang genoeg vond duren. :')

Goede reactie van hem, gaat toch nergens over om al die zooi erbij te halen/verzinnen terwijl het publiek daar gewoon aangeeft dat het helemaal niet zo was.
pi_212213038
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 14:08 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Wat heeft Anouk Smulders ooit gepresteerd waar ik wakker van zou moeten liggen? Wie is dat mens? Waarom is het belangrijk wat zij zwamt?
Dat was min of meer wat ik bedoelde, maar dan iets eufemistischer. Ik heb nog nooit van Anouk Smulders gehoord.

Die hetze gaat helemaal nergens meer over. Het is zo goedkoop, zo dom, zo voorspelbaar, zo Hollands.
pi_212213066
Zijn eigen reactie zal wel niet zoveel aandacht krijgen in die roddel- en showbizrubrieken gok ik zo, want dat past niet in het frame.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 29 januari 2024 @ 14:33:47 #129
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_212213121
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 14:08 schreef TheVulture het volgende:
Wat een walgelijke hetze weer, en ik lees net zijn hele volwassen reactie op alles _O_ _O_ _O_
Misschien handig om zijn reactie dan ook hier neer te zetten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  ESF Reporter maandag 29 januari 2024 @ 14:36:58 #130
87554 Cee
Welluk?
pi_212213163
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 14:08 schreef TheVulture het volgende:
Prima reactie van ‘m inderdaad. Schijtmedia ook. En Boulevard maar huilen dat hij geen interview aan ze wil geven.
pi_212213187
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2024 14:33 schreef Pino112 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan geen instastory delen en ik zit niet op threads :P
pi_212213191
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2024 14:33 schreef Pino112 het volgende:

[..]

SPOILER

pi_212213209
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2024 14:36 schreef Cee het volgende:

[..]
Prima reactie van ‘m inderdaad. Schijtmedia ook. En Boulevard maar huilen dat hij geen interview aan ze wil geven.
Precies, Aran en co maken het er gewoon zelf naar. Je hoeft echt niet alleen maar als promotie-vehikel voor artiesten te dienen, maar een hetze starten gebaseerd op onwaarheden en halve verhalen is echt van een andere orde. En dergelijke rubrieken en "serieuze" kranten mogen daar wel meer verantwoordelijkheid in nemen.

Vroeger las je dat soort crap alleen maar in de Story, Weekend of Privé en dan wisten Gerda en Ineke wel dat het vaak fake news was, maar dat is in deze tijd wel anders.
pi_212213233
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 14:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Precies, Aran en co maken het er gewoon zelf naar. Je hoeft echt niet alleen maar als promotie-vehikel voor artiesten te dienen, maar een hetze starten gebaseerd op onwaarheden en halve verhalen is echt van een andere orde. En dergelijke rubrieken en "serieuze" kranten mogen daar wel meer verantwoordelijkheid in nemen.

Vroeger las je dat soort crap alleen maar in de Story, Weekend of Privé en dan wisten Gerda en Ineke wel dat het vaak fake news was, maar dat is in deze tijd wel anders.
Ja, nu is de Telegraaf waar het verhaal begon natuurlijk wel een verlengstuk van de Privé. Maar vroeger had je inderdaad een stuk minder rubrieken die er ook op zouden duiken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_212213248
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 14:45 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, nu is de Telegraaf waar het verhaal begon natuurlijk wel een verlengstuk van de Privé. Maar vroeger had je inderdaad een stuk minder rubrieken die er ook op zouden duiken.
Ja eens, die Richard is natuurlijk ook gewoon een ouderwetse relnicht die het predikaat journalist niet eens verdiend.
pi_212213257
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 14:29 schreef TheVulture het volgende:
Zijn eigen reactie zal wel niet zoveel aandacht krijgen in die roddel- en showbizrubrieken gok ik zo, want dat past niet in het frame.
Wel benieuwd hoe ze dit nou weer gaan spinnen ja, vooral die tweede alinea is niet zo fijn voor ze om te delen.
pi_212213287
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2024 14:47 schreef Em31 het volgende:

[..]
Wel benieuwd hoe ze dit nou weer gaan spinnen ja, vooral die tweede alinea is niet zo fijn voor ze om te delen.
https://www.rtl.nl/boulev(...)n-gaat-set-verlengen

De titel doet vermoeden alsof Duncan inderdaad de schuld volledig bij zichzelf legt, maar ze maken zowaar ruimte voor zijn reactie op de verhalen in de pers.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2024 @ 15:18:43 #138
163650 Greys
pi_212213635
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 14:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)n-gaat-set-verlengen

De titel doet vermoeden alsof Duncan inderdaad de schuld volledig bij zichzelf legt, maar ze maken zowaar ruimte voor zijn reactie op de verhalen in de pers.
Weer een enigszins misleidende titel inderdaad, maar ja de Telegraaf en Co zijn niet zo dapper om de kritiek die hij op hèn heeft in het stuk als titel te kiezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212213648
[/quote]
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 14:27 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat was min of meer wat ik bedoelde, maar dan iets eufemistischer. Ik heb nog nooit van Anouk Smulders gehoord.

Die hetze gaat helemaal nergens meer over. Het is zo goedkoop, zo dom, zo voorspelbaar, zo Hollands.
😊 ja zoiets dacht ik al te begrijpen, maar ik dacht even dat ik onder een steen leefde omdat er geen enkele bel ging rinkelen bij de naam Anouk Smulders 😊
pi_212214913
quote:
Het is een vreemde situatie, vertelt showkenner Bart Ettekoven in Shownieuws. “Na ruim een uur zong hij Arcade en toen was het ineens abrupt afgelopen. De mensen dachten dat er nog een intermezzo zou komen vanaf het balkon ofzo, maar dat gebeurde dus niet.
Volgens mij staat hij hier op een balkon (laatste foto).

https://www.catchingmusic(...)paradiso-27-01-2024/
  ESF Reporter maandag 29 januari 2024 @ 17:42:23 #141
87554 Cee
Welluk?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2024 @ 18:04:38 #142
163650 Greys
pi_212215424
Nooit gedacht dat ik Stefan Raatgever nog eens gretig zou retweeten omdat ik het zo met hem eens ben, maar here we are.

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212215488
Ik vind het gewoon sneu voor Duncan. Niks verkeerd gedaan en dan krijg je dit. Die prijzen kloppen niet eens.

Edit: vergeten hoe ik screenshot plaats, maar ik zie ¤23,00 staan. Kan nooit veel meer zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2024 @ 18:18:06 #144
163650 Greys
pi_212215669
Richard van de Telegraaf deed een Arantje. "Het gaat over Duncan dus hoe goed het concert verder ook is, ik móet en zal hier een giftige negatieve suggestieve draai aan geven want dat is m'n brood en dat ik die gast daarmee sloop, fuck dat, lekker belangrijk".

Heel goed hoe hij reageerde, de excuses hadden niet gehoeven maar fijn dat hij nu uit diverse hoeken eens bijval krijgt.

Niks mis met terechte kritiek op iemand mogen hebben, hebben wij ook regelmatig, maar dit is gewoon een vieze heksenjacht net als met Mia en Dion.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 29 januari 2024 @ 18:21:37 #145
87554 Cee
Welluk?
pi_212215739
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2024 18:04 schreef Greys het volgende:
Nooit gedacht dat ik Stefan Raatgever nog eens gretig zou retweeten omdat ik het zo met hem eens ben, maar here we are.

[ twitter ]
De wereld op z’n kop Greys. :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2024 @ 18:24:38 #146
163650 Greys
pi_212215795
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2024 18:21 schreef Cee het volgende:

[..]
De wereld op z’n kop Greys. :D
Nou he? :D

Maar zo zie je maar, wij kunnen dat wél, het met iemand eens zijn waar we eerder misschien een niet al te rooskleurige mening over hadden op bepaalde momenten. Niet eeuwig de haatbril op hebben. Zoals sommige roddeljournalisten wel blijven doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport / Supervogel maandag 29 januari 2024 @ 18:25:42 #147
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_212215815
Bij Q werd het ook besproken en iemand die erbij was zei dat het einde alleen gek was omdat de muziek (playlist ofzo voor/na een show) wel werd gestart, maar dat het licht niet aan ging. Dat was het enige.
Show zelf was meer dan prima.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2024 @ 18:28:42 #148
163650 Greys
pi_212215889
quote:
7s.gif Op maandag 29 januari 2024 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Bij Q werd het ook besproken en iemand die erbij was zei dat het einde alleen gek was omdat de muziek (playlist ofzo voor/na een show) wel werd gestart, maar dat het licht niet aan ging. Dat was het enige.
Show zelf was meer dan prima.
Dan is dat eerder de 'schuld' van Paradiso dan van Duncan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212215939
Waar woont die gast van de Telegraaf? Grapje nauurlijk
twitter
pi_212216099
Boulevard aangeslingerd zodat jullie dat niet hoeven doen, is hij genomineerd voor een Edison :D .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')