Goeiemorgenquote:
zet hem op!quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:08 schreef Oriente het volgende:
Strijden in de gym op een zondagochtend
We juichen voor je.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:08 schreef Oriente het volgende:
Succes, bolle.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:08 schreef Oriente het volgende:
Dan heb je doordeweeks verzaakt waarschijnlijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:08 schreef Oriente het volgende:
Gym was vrijdag en zaterdag dicht hier ivm volksfeest, dus dan moet je even improviserenquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan heb je doordeweeks verzaakt waarschijnlijk
Volksfeest.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gym was vrijdag en zaterdag dicht hier ivm volksfeest, dus dan moet je even improviseren
In Groningen vieren ze op 28 augustus Bommen Berend.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gym was vrijdag en zaterdag dicht hier ivm volksfeest, dus dan moet je even improviseren
Ik ben nu wel heel benieuwd naar dat volksfeest.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zou raar zijn als je hem weggooitquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb trouwens net een boerenomelet gemaakt en heerlijk opgegeten.
In andere plaatsen noem je dat gewoon Ontzet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Groningen vieren ze op 28 augustus Bommen Berend.
Ik heb nog wel eens een mislukking in de keuken. Vandaar dat dit belangrijke info is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zou raar zijn als je hem weggooit
Nee totaal niet, gewoon 3 dagen tentfeesten/muziek/kermis etc.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel benieuwd naar dat volksfeest.
Moet ik denken aan mensen in klederdracht?![]()
Ik heb vanochtend lekker baantjes gezwommen.
Tortilla tegen het plafond tijdens het flippen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een mislukking in de keuken. Vandaar dat dit belangrijke info is.
Tenzij hij er zo uitzietquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zou raar zijn als je hem weggooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |