Hoe is je feestje?quote:
Wat voor partie Mario?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:12 schreef mario390 het volgende:
1 week nog, dann 4 dagen
partieeeeeeeeeee
Was gezellig maar toch altijd drukquote:
Gelukkig maar, dit kon echt nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Snelle ingreep van de regering nu net, die hem per direct uit zn functie heeft ontheven ... (tijdelijk of definitief nog niet duidelijk..)
Ah ik dacht dat je toen zei bij de overstroming dat de opbouw van de wiesenmarkt een week later begon ...quote:
Nu ff flink de bezem erdoor ,,,quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dit kon echt niet
Ja daarna de rust is ook wel weer lekkerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gezellig maar toch altijd druk
Iedereen weg op de kleine loge(1,5 Jaar) na
Vanavond tijd voor EJVJL
In een vergadering applaudisseerden een deel van de aanwezigen voor zijn statement te blijven........quote:
Ja ja was echt te eng om te zien .... maar alles is de schuld van die valse feministasquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In een vergadering applaudisseerden een deel van de aanwezigen voor zijn statement te blijven........
Echt allemaal met een rotschop eruit.
Daarnaast snap ik niet waarom er nog geen aangifte tegen die klootzak gedaan is wegens aanranding.
Goed dat het op beeld staat, maakt het makkelijker uit te zoeken wie er gecanceld moeten wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja was echt te eng om te zien .... maar alles is de schuld van die valse feministas
Gewoon een goed feestje dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo groot niet maar we zijn 4000 inwohner
het komen over 120 000 mensen
Een hoop.... iedereen die applaudisseerdenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed dat het op beeld staat, maakt het makkelijker uit te zoeken wie er gecanceld moeten worden
Ziet er wel tof uit: https://bleiburgerwiesenmarkt.at/en/quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo groot niet maar we zijn 4000 inwohner
het komen over 120 000 mensen
Feestje crashen dan maar?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit: https://bleiburgerwiesenmarkt.at/en/
Vooral die kleine, zal blij zijn als ze in bed ligtquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daarna de rust is ook wel weer lekker![]()
Jaa toch wel spannend!
Maar die vindt het ook nog te spannend om te slapen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooral die kleine, zal blij zijn als ze in bed ligt
Ik hoop dat het niet te koud is in de nacht , dan hoef je geen jas aan en kun je hem ook niet kwijtraken ... en hou je telefoon in je broekquote:
En doet het bier he dan ook al ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:56 schreef mario390 het volgende:
en tent makt al morgen op en week
bevor daar kunnen de werkers eten
Jammer dat daar geen foto's van bestaanquote:
Die werken ook hard en verdienen datquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel en elke kann gaan
is niet nur vor de opbouwers
vanaf vandaag is ook op denquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die werken ook hard en verdienen dat
OK, Je Mutti gaat wel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanaf vandaag is ook op den
voet van petzen fuzzstock festival 3 dagen
maar dat gaa ik niet, kutmuziek
Echt iets voor mario zou je denkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellie ... Bieranstich mit Dave & the Pussies
niet mijn muziekquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:18 schreef chufi het volgende:
Die Nino aus Wien klonk heel niet slecht
Pferden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:19 schreef mario390 het volgende:
achter mijn wohnblock is bij de gasthuis ook en
zort en kleine party met rijders op
biijwagen de zijn van waar anders
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn die dames van vorig weekend waar Engine mee heeft zitten feesten
Onder andere jaquote:
thnxquote:
Relluuuuuuhhhhh is wel een optie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Relluuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
En jij?
Thnx Slyquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:09 schreef sly-nl het volgende:
Gefeliciteerd Dot!![]()
![]()
Nog vele jaren! Ook op fok in alle slow chats en wherever you like!!!
![]()
[ afbeelding ]
Wie ga je opruimen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Relluuuuuuhhhhh is wel een optie.
![]()
Opruimwerkzaamheden hier
Oh jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:09 schreef sly-nl het volgende:
Gefeliciteerd Dot!![]()
![]()
Nog vele jaren! Ook op fok in alle slow chats en wherever you like!!!
![]()
[ afbeelding ]
Nog feli enzo van een badeendje en zijn parkiet.quote:
Thnx SBE en parkietjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog feli enzo van een badeendje en zijn parkiet.
Das toch minder leukquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer wat ga ik opruimen![]()
De puinhoop op zolder
Mooi beestjequote:
Het geeft daarna wel voldoening.quote:
Have funquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Naar Knokke-Heist![]()
https://www.hln.be/knokke(...)nd-gelopen~a5933f1d/
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het geeft daarna wel voldoening.
Jepquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het geeft daarna wel voldoening.
En ging ie omhoog?quote:
Ik moet alleen nog de motivatie vinden.quote:
In de soep er meequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup,
dat gehaktballetje maakt nu zelfs de winnende in de halve finale
Dat is vaak wel een ding iddquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog de motivatie vinden.
Ruimte in het hok en in je hoofd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is vaak wel een ding idd![]()
Laatst het hok opgeruimd, maar dat gaf wel een hoop ruimte.
Alles werkt samen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ruimte in het hok en in je hoofd.
Ik heb eigenlijk best nog wel veel te doen.quote:
Hok aka tuinhuisje?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ruimte in het hok en in je hoofd.
Geloof dat het leeg staat tegenwoordigquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Geloof dat het leeg staat tegenwoordig
Die is allang ingestort.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Geloof dat het leeg staat tegenwoordig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best nog wel veel te doen.
Geef hem nog even 2 dagen, zondag in de finale mag ie het nog een keer doenquote:
Eerst camera gaan gebruikenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
Nieuw objectief kopen voor een camera die ik nu niet gebruik of niet kopen![]()
Ben je van plan om hem dan wel te gebruiken...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
Nieuw objectief kopen voor een camera die ik nu niet gebruik of niet kopen![]()
Das wel de bedoeling dan jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je van plan om hem dan wel te gebruiken...
Voor wat ik wil is dat objectief nou juist handigerquote:
Ook al plannen wat je wilt fotograferen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel de bedoeling dan ja
[..]
Voor wat ik wil is dat objectief nou juist handiger
Dat is mijn werk niet. Bovendien zou ik er dan een badeendje bijgezet hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef chufi het volgende:
[ twitter ]
Dit moet het werk van een SBE zijn ,... die werkt daar
grapjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is mijn werk niet. Bovendien zou ik er dan een badeendje bijgezet hebben.
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze paal en perk willen stellen aan die toestanden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Naar Knokke-Heist![]()
https://www.hln.be/knokke(...)nd-gelopen~a5933f1d/
Dat schiet niet op hequote:
Het begon met het interviewen van mensen in Knokke-Heist nav de Netflixserie Knokke Off.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze paal en perk willen stellen aan die toestanden.
Wij woonden op de grens van Den Haag en Scheveningen, weliswaar buiten de toeristische kernzone, maar soms had je 's zomers groepje toeristen die de duinen overstaken bij Duindorp en dan bij ons voor (en soms zelfs in!) de voortuin op hun koelboxje op de tram gingen zitten wachten, lekker in de schaduw.![]()
Gelukkig nam die toeristische onhebbelijkheid in de laatste jaren dat er woonden aanzienlijk af, wat waarschijnlijk te maken had met het groeien als kool van onze Boerboel-reu.
De jaren zijn anders snel voorbij gegaan.quote:
Ik wil een zoomlens, voor dieren enzo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook al plannen wat je wilt fotograferen?
Ik volg op fb een paar fotografie groepen die zijn wel gaaf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil een zoomlens, voor dieren enzo.
Ik volg een oude kennis van de lagere/middelbare school en die maakt ook hele mooie gave close-ups van beestjes in de natuur in zn omgeving ... vroeger was het een grote zandhoop.... maar na jaren is het toch uitgegroeid tot een redelijk groot groen gebied ...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik volg op fb een paar fotografie groepen die zijn wel gaaf.
Ik doe niet aan fb,quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik volg op fb een paar fotografie groepen die zijn wel gaaf.
fb is voor hobbiegroepen wel goed te doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan fb,
wel op YT een kanaal met heel veel goede uitleg over fotografie
En een forum ergens voor canon fotografie, maar dat is redelijk stil
Zou kunnen hoor, heb er alleen niets meequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
fb is voor hobbiegroepen wel goed te doen.
Het is ook handig voor verjaardagenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
fb is voor hobbiegroepen wel goed te doen.
Geen hoest.quote:
quote:
ik zag dat je schilpaddendag de mist in was gegaan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is ook handig voor verjaardagen![]()
Ik doe er verder niet veel meer mee.
Ja, die is op het laatste moment afgeblazenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag dat je schilpaddendag de mist in was gegaan?
that sucksquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, die is op het laatste moment afgeblazen
Welnee johquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kuch is weer een ding aan het worden las ik
Kooknietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet dat ik me er druk over maak overigens
Wie wel?quote:
Jij?quote:
Witbiertje open getrokken. (momenteel) geen snacks er bijquote:
Is dat lekker?quote:
Ik vind het lekkerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat lekker?
Heb hier altijd Skyr (meestal als ontbijt).
Blauwe bessen zijn altijdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerSkyr neem ik ook wel eens.
Thnx Koenquote:
Anders heb ik nog wel wat als reserve.quote:
Onze redder in noodquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel wat als reserve.
Koffie, koffie een lekker bakkie koffie.quote:
Ik ben ook zonder jas naar de winkel geweest, ik ben wel eerst mijn balkon op geweest om te bepalen of ik een jas aan moest doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:00 schreef Deisyy het volgende:
Het is best nog lekker weer, ging met een jas aan de deur uit, maar die was helemaal niet nodig.
En nu ligt ie in de kroeg naast die van maria?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:00 schreef Deisyy het volgende:
Het is best nog lekker weer, ging met een jas aan de deur uit, maar die was helemaal niet nodig.
Mijn balkon is misleidend, vooral in de ochtend, daar is het altijd warmer dan het in werkelijkheid is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook zonder jas naar de winkel geweest, ik ben wel eerst mijn balkon op geweest om te bepalen of ik een jas aan moest doen.
Maria?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu ligt ie in de kroeg naast die van maria?
Ik ben vanmorgen nog niet in de kroeg geweestquote:
Je infuus zat nog goed dus?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen nog niet in de kroeg geweest
Die van mij is toch iets andersquote:
Ik zie toch een ander soort helm bij jou hoorquote:
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie toch een ander soort helm bij jou hoor
T is weekend, zal proberen nog even 'aardig' te zijnquote:
Maandag krijg ik weer de volle laag?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is weekend, zal proberen nog even 'aardig' te zijn
Het weekend is nog lang hequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maandag krijg ik weer de volle laag?
Uitrustenquote:
Tot 11 uur vanmorgen, had de kleine van 1,5 van mijn dochter te logeren ppfffff handenbindertjesquote:
Hmmm, is daar niets tegen te doen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot 11 uur vanmorgen, had de kleine van 1,5 van mijn dochter te logeren ppfffff handenbindertjes
Werkt dat ook voor hondjes?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
Als er nog iemand wil weten hoe je katten bakt, grilt, stoomt of wat dan ook:
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_14.37.ProductTitle
Ja, niet meer oppassenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, is daar niets tegen te doen?
Is het ookquote:
Echt niet te geloven dit inderdaad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:25 schreef engine het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)igt-met-stappen.html
Spanjaarden zijn idioten
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:25 schreef engine het volgende:
SpanjaardenVoetballers zijn idioten
Dit gaat een stuk dieper dan alleen voetballers op het momentquote:
Zo, gefikst!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:25 schreef engine het volgende:
SpanjaardenMensen zijn idioten
En ik ben lekker kleddernat geworden van de laatste 2 minuten net, ging lang goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:00 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:25 schreef engine het volgende:
Spanjaarden zijn idioten
Neen denk het niet hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:34 schreef mario390 het volgende:
zijn somige fokkers zandvoort an zee
Ze staan nog maar met 2-0 voor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:49 schreef pullup het volgende:
Marc zit natuurlijk naar dat hockey te kijken
Op dit moment kijk ik nietsquote:
Waarom zijn die boos dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze staan nog maar met 2-0 voor.
En de belgjes zijn boos
De Nl bondskots heeft gezegd dat als ze zo spelen als de vorige wedstrijd in de poule, die ze met 2-0 verloren. Dat ze dan weer met 2-0 verliezen. Ze hielden alleen tegen en hockeyden niet.quote:
welke marc?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:49 schreef pullup het volgende:
Marc zit natuurlijk naar dat hockey te kijken
@marcb1974 die is fanquote:
https://edition.cnn.com/2(...)3%3A45&utm_term=linkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet te geloven dit inderdaad.
Tijd dat de UEFA of FIFA ingrijpen, maar die zijn natuurlijk weer oorverdovend stil
Ik las het al op de Spaanse mediaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:56 schreef pullup het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)3%3A45&utm_term=link
Ze zijn toch wakker geworden
Het mag eens tijd worden ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:56 schreef pullup het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)3%3A45&utm_term=link
Ze zijn toch wakker geworden
Heb je ook ergens gelezen waarom zei nog geen aangifte van aanranding oid gedaan heeft?quote:
Dan wordt ze gelijk gezien als een valse feministequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ook ergens gelezen waarom zei nog geen aangifte van aanranding oid gedaan heeft?
Zou het?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wordt ze gelijk gezien als een valse feministe
Er zijn al heel wat mensen die opstappen, nu nog de meest corrupte topquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het?
En misschien is het wel nodig tegen het geweld waar de spaanse bond zich nu van denkt te moeten bedienen.
En die is het ook het moeilijkste om weg te krijgen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn al heel wat mensen die opstappen, nu nog de meest corrupte top
Nee in Nederland doen we meer aan veldhockey, zijn we ook beter in. Zeker de meisjesquote:
Dat blauwe veld vind ik nog steeds nietsquote:
Ze zijn al begonnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:16 schreef mario390 het volgende:
ze beginnen toch in zandvoort straks
Ze zijn al bezigquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:16 schreef mario390 het volgende:
ze beginnen toch in zandvoort straks
Wat wil je met dat fvd/pvv debieltje in de 'top'quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:17 schreef pullup het volgende:
Dat is ook wel de meest opportunistische kutpartij ooit
elitair toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee in Nederland doen we meer aan veldhockey, zijn we ook beter in. Zeker de meisjes
Wat is het nut van deze post?quote:
Pak dan een elftal van nu en niet 20 jaar terugquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
IDK, had niks beters te melden over veldhockey
Het is ala CP86 alleen dan politiek correct als het op de standpunten van CP86 aankomt, voornamelijk dat je ze geen facisten mag noemen omdat ze de ideologie van profeet fortuyn aanhangen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:17 schreef pullup het volgende:
Dat is ook wel de meest opportunistische kutpartij ooit
quote:
Ja best ok haha rustiger gehad dan normaal en weer alles aan het opstarten.quote:
Nee druk met bedrijf en met werk, dit is een wat rustiger weekjequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja best ok haha rustiger gehad dan normaal en weer alles aan het opstarten.
Jij was er even niet hier. Op vakantie geweest?
Ik heb niks met hockey en eilk nooit gehad, ookal kom ik uit een regio waar ik er technisch gezien wat mee zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze staan nog maar met 2-0 voor.
En de belgjes zijn boos
Die is wel cool en ik zie dat dat gewei ook best 4 heftige punten heeft die naar voren stekenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:57 schreef drakin het volgende:
Ik heb nog een mooi plaatje die wel past bij het burl seizoen![]()
[ afbeelding ]
Is het nog zo warm bij jullie?quote:
Heel warm dus nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |