We nemen je dit uiteraard enorm kwalijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:06 schreef Myraela het volgende:
Ik keek alleen even hoe dit topic tegenwoordig loopt, maar kon het niet laten. Sorry, not sorry.
We zijn allemaal 'verder'quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:06 schreef Myraela het volgende:
Maar het loopt hier dus eigenlijk gewoon niet. Bijna 2 weken over 1 topics? Jammer dit.
Neenquote:
quote:
Ja, daar heeft hij een handje van, voor anderen pratenquote:
Ja, als jullie niks zeggen, doe ik het voor jullie. I'm nice like thatquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daar heeft hij een handje van, voor anderen praten
Nawhh * Monsterkoekie knuft barbquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als jullie niks zeggen, doe ik het voor jullie. I'm nice like that
Sowiesoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel nee, wij tolereren Barbs gedrag omdat hij eyecandy is. Toch buuf?
In mijn geval heb je wel gelijk jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als jullie niks zeggen, doe ik het voor jullie. I'm nice like that
Mijne niet want ik ben een people pleaserquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn geval heb je wel gelijk ja
Hoe heeft people pleaser zijn te maken met, in jouw geval, niet 'verder' zijn?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mijne niet want ik ben een people pleaser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |