We nemen je dit uiteraard enorm kwalijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:06 schreef Myraela het volgende:
Ik keek alleen even hoe dit topic tegenwoordig loopt, maar kon het niet laten. Sorry, not sorry.
We zijn allemaal 'verder'quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:06 schreef Myraela het volgende:
Maar het loopt hier dus eigenlijk gewoon niet. Bijna 2 weken over 1 topics? Jammer dit.
Neenquote:
quote:
Ja, daar heeft hij een handje van, voor anderen pratenquote:
Ja, als jullie niks zeggen, doe ik het voor jullie. I'm nice like thatquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daar heeft hij een handje van, voor anderen praten
Nawhh * Monsterkoekie knuft barbquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als jullie niks zeggen, doe ik het voor jullie. I'm nice like that
Sowiesoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel nee, wij tolereren Barbs gedrag omdat hij eyecandy is. Toch buuf?
In mijn geval heb je wel gelijk jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als jullie niks zeggen, doe ik het voor jullie. I'm nice like that
Mijne niet want ik ben een people pleaserquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn geval heb je wel gelijk ja
Hoe heeft people pleaser zijn te maken met, in jouw geval, niet 'verder' zijn?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mijne niet want ik ben een people pleaser
Ik ben toch ook niet verderquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe heeft people pleaser zijn te maken met, in jouw geval, niet 'verder' zijn?![]()
Ik ben ook een people pleaser maar wel 'verder'
Een soort Wiley E Coyote, maar dan leuker dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet verderik blijf lekker in mijn vicieuze cirkel hangen en eindeloos dezelfde fouten maken ❤
Ja, dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet verderik blijf lekker in mijn vicieuze cirkel hangen en eindeloos dezelfde fouten maken ❤
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:38 schreef Zoon_John het volgende:
Hey hoe gaat het met iedereen hier?
Eigenlijk wel maar er valt her en der nog wel wat te eten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Klinkt goed, helaas ben ik dus te laat?
Hoe is het met je arm? Wat had je ermee gedaan eigenlijk?quote:
Thanks, heb wel hongerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar er valt her en der nog wel wat te eten.
quote:
Gebumrushed in m'n rug door een dronken toerist van het formaat rubgyspeler terwijl ik gewoon over straat liep, dus ging direct tegen de vlakte. Arm is wel ok nu.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met je arm? Wat had je ermee gedaan eigenlijk?
quote:
Holy shit. Da's schrikken. Fijn dat het weer oké is. Wel meteen je gokmaffia matties op afgestuurd natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gebumrushed in m'n rug door een dronken toerist van het formaat rubgyspeler terwijl ik gewoon over straat liep, dus ging direct tegen de vlakte. Arm is wel ok nu.
Was niet eens nodig. Die idioot deed het terwijl ik precies langs een geparkeerde politieauto liep. Dus vlak na het moment dat ik tegen de grond ging waren er blauwe zwaailichten en hoor ik 2 portieren openenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Holy shit. Da's schrikken. Fijn dat het weer oké is. Wel meteen je gokmaffia matties op afgestuurd natuurlijk!
Denken dat onze godfather die gast niet ter plekke heeft laten omleggen :’)quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Holy shit. Da's schrikken. Fijn dat het weer oké is. Wel meteen je gokmaffia matties op afgestuurd natuurlijk!
Hoi.quote:
Nou ja, dat is in elk geval nog een beetje genoegdoening.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was niet eens nodig. Die idioot deed het terwijl ik precies langs een geparkeerde politieauto liep. Dus vlak na het moment dat ik tegen de grond ging waren er blauwe zwaailichten en hoor ik 2 portieren openen
Merci voor je zorgen
Avond. ook nog steeds in het land der levenden?quote:
Ja zowaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Avond. ook nog steeds in het land der levenden?
Avond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |