Ik zit heul nie overalquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nieuwe groep valt best mee hoor. Koen, ijs, mk, kwiwi, air, dimmy en mij kom je overal tegen
Wat een viespeukje.quote:
Dit voelt wel alsof ik eerst een nieuwe persoonlijkheid moet nemenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben Tegan, en ik ben heerlie de peerlie!
En gevluchtquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is ooit wel in KSC gesignaleerd
Jou ken ik nietquote:
Waarom? Jij bent toch Tegan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit voelt wel alsof ik eerst een nieuwe persoonlijkheid moet nemen.
Nu wel.quote:
Where the magic happens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
What happens in vegas stays in vegas gi
Ik zat een beetje op Fok rond te zwerven en zag wat bekenden. Ik dacht laat ik hier dan ook maar even reageren.quote:
Wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou een moord doen voor een stevige borrel
dat kan eenvoudigerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Een moord plegen of de borrel?quote:
ik heb genoeg rum, maar niet in de buurt, en ik wil ook niet omgelegd wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gebrek aan mensen in de nabijheid met drank die ik kan omleggen?
Ik zit nu aan de sátántangó. Een bier van van Moll en mad scientist. Goed spul. Zwaar spulquote:
Zou jou ook niet omleggen❤quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb genoeg rum, maar niet in de buurt, en ik wil ook niet omgelegd worden
Kom langs.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bwehehe. Geen drank in huis dus?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gebrek aan mensen in de nabijheid met drank die ik kan omleggen?
smoothquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kom langs.
Ik wijs wel iemand aan om te vermoorden.
Dat mag altijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat een beetje op Fok rond te zwerven en zag wat bekenden. Ik dacht laat ik hier dan ook maar even reageren.
Bij jou? Laatste keer dat ik je uitnodigde negeerde je mequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kom langs.
Ik wijs wel iemand aan om te vermoorden.
niet zo smoothquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bij jou? Laatste keer dat ik je uitnodigde negeerde je me
Wanneer was dat? Toen ik bij jou in de buurt aan het werk was?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bij jou? Laatste keer dat ik je uitnodigde negeerde je me
moet kunnenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ben helemaal in de fitgirl modusalleen vanavond ff niet
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jup en toen was ik ook nog gewoon sociaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Toen ik bij jou in de buurt aan het werk was?
Ohw fitgirlmodus. Dan kan je hier mooi de afwas komen doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Reken daar maar niet opquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw fitgirlmodus. Dan kan je hier mooi de afwas komen doen.
Volgens mij heb ik die hint gemist danquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jup en toen was ik ook nog gewoon sociaal
Wat doe je precies voor fitgirl dingen?quote:
Ik kan niet rekenen.quote:
Was geen hint ik heb je destijds concreet uitgenodigdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die hint gemist dan
3x pw krachttraining en op voeding letten enzulks. Dino zou een traantje wegpinken als hij dit wistquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je precies voor fitgirl dingen?
wow ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was geen hint ik heb je destijds concreet uitgenodigd
Doe ik het bij deze voor hem.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
3x pw krachttraining en op voeding letten enzulks. Dino zou een traantje wegpinken als hij dit wist
Ik kan oprecht zeggen: ik heb hier geen actieve herinnering aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was geen hint ik heb je destijds concreet uitgenodigd
Markquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen: ik heb hier geen actieve herinnering aan.
Die 60 kilo grens negeer ik wel hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe ik het bij deze voor hem.*trots*
Ik heb het daar ook wel eens geprobeerd maar ik kwam er niet tussen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
@:tegan moed aan het verzamelen om KSC binnen te vallen?
Mannenkwaaltjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen: ik heb hier geen actieve herinnering aan.
Starbucks gehadquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Jongens, wat gaan jullie snel opeens. Allemaal aan de cocaine flavoured tequila?
Ripquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja die heeft een vrouw een hont en 2.1 kinderen
je werd genegeerd?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het daar ook wel eens geprobeerd maar ik kwam er niet tussen.
mr Portoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Jongens, wat gaan jullie snel opeens. Allemaal aan de cocaine flavoured tequila?
Das praktisch hetzelfde, alleen dan chemischer.quote:
Kan af en toe lastig zijn jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het daar ook wel eens geprobeerd maar ik kwam er niet tussen.
Boa noite Koenquote:
Totaal.quote:
En ik maar denken dat ik speciaal wasquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Toen ik bij jou in de buurt aan het werk was?
wisselt sterk hoor, het is ook wel eens stillig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Totaal.Maar het gaat daar ook zo rete snel.
Bij vlagen wel ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Totaal.Maar het gaat daar ook zo rete snel.
Saai.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wisselt sterk hoor, het is ook wel eens stillig.
En iedereen gaat vroeg slapen
Eerder proberen niet in slaap te vallenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
@:tegan moed aan het verzamelen om KSC binnen te vallen?
dat probleem ken ik.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerder proberen niet in slaap te vallen.
Cl, Yv, Rex, sting, hosti, fripsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:23 schreef Koen66 het volgende:
en wie zijn er hier nog meer verdwenen
Heb jij mij ook al een uitgenodigd dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was.
Volgens mij was dit voor jouw tijdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was.
Hosti, die nick zocht ik, die heb ik ooit in Utrecht nog gemeetquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Cl, Yv, Rex, sting, hosti, frips
Hoe ver in de tijd moet ik gaan?
CL is naar ksc overgelopen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Cl, Yv, Rex, sting, hosti, frips
Hoe ver in de tijd moet ik gaan?
Die zat laatst op mijn fotoboek dis die ligt niet helemaal onder een hunnebedquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hosti, die nick zocht ik, die heb ik ooit in Utrecht nog gemeet
een Fobo heb je nog steeds niet zie ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die zat laatst op mijn fotoboek dis die ligt niet helemaal onder een hunnebed
Zie knipoog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Volgens mij was dit voor jouw tijd
Nee met redenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een Fobo heb je nog steeds niet zie ik
Mwa die werd ook van alle kanten getriggerd en verdiende beter. Kan me iets meer in haar schoenen verplaatsen sinds een tijdje. Hoop oprecht dat het beter met haar gaat.quote:
heb d'r ook nog in een Discord groep meegemaakt en dat was ook ietwat apartquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwa die werd ook van alle kanten getriggerd en verdiende beter. Kan me iets meer in haar schoenen verplaatsen sinds een tijdje. Hoop oprecht dat het beter met haar gaat.
29 is geen big number.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
age is just a number
A big number that is
Die heb ik niet echt meegemaakt denk ikquote:
ook niet in KSC?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik niet echt meegemaakt denk ik
Ik ben aan het denken. De naam ken ik wel maar verder zegt het me weinigquote:
Jazeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |