We nemen je dit uiteraard enorm kwalijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:06 schreef Myraela het volgende:
Ik keek alleen even hoe dit topic tegenwoordig loopt, maar kon het niet laten. Sorry, not sorry.
We zijn allemaal 'verder'quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:06 schreef Myraela het volgende:
Maar het loopt hier dus eigenlijk gewoon niet. Bijna 2 weken over 1 topics? Jammer dit.
Neenquote:
quote:
Ja, daar heeft hij een handje van, voor anderen pratenquote:
Ja, als jullie niks zeggen, doe ik het voor jullie. I'm nice like thatquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daar heeft hij een handje van, voor anderen praten
Nawhh * Monsterkoekie knuft barbquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als jullie niks zeggen, doe ik het voor jullie. I'm nice like that
Sowiesoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel nee, wij tolereren Barbs gedrag omdat hij eyecandy is. Toch buuf?
In mijn geval heb je wel gelijk jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als jullie niks zeggen, doe ik het voor jullie. I'm nice like that
Mijne niet want ik ben een people pleaserquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn geval heb je wel gelijk ja
Hoe heeft people pleaser zijn te maken met, in jouw geval, niet 'verder' zijn?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mijne niet want ik ben een people pleaser
Ik ben toch ook niet verderquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe heeft people pleaser zijn te maken met, in jouw geval, niet 'verder' zijn?![]()
Ik ben ook een people pleaser maar wel 'verder'
Een soort Wiley E Coyote, maar dan leuker dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet verderik blijf lekker in mijn vicieuze cirkel hangen en eindeloos dezelfde fouten maken ❤
Ja, dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet verderik blijf lekker in mijn vicieuze cirkel hangen en eindeloos dezelfde fouten maken ❤
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:38 schreef Zoon_John het volgende:
Hey hoe gaat het met iedereen hier?
Eigenlijk wel maar er valt her en der nog wel wat te eten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Klinkt goed, helaas ben ik dus te laat?
Hoe is het met je arm? Wat had je ermee gedaan eigenlijk?quote:
Thanks, heb wel hongerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar er valt her en der nog wel wat te eten.
quote:
Gebumrushed in m'n rug door een dronken toerist van het formaat rubgyspeler terwijl ik gewoon over straat liep, dus ging direct tegen de vlakte. Arm is wel ok nu.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met je arm? Wat had je ermee gedaan eigenlijk?
quote:
Holy shit. Da's schrikken. Fijn dat het weer oké is. Wel meteen je gokmaffia matties op afgestuurd natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gebumrushed in m'n rug door een dronken toerist van het formaat rubgyspeler terwijl ik gewoon over straat liep, dus ging direct tegen de vlakte. Arm is wel ok nu.
Was niet eens nodig. Die idioot deed het terwijl ik precies langs een geparkeerde politieauto liep. Dus vlak na het moment dat ik tegen de grond ging waren er blauwe zwaailichten en hoor ik 2 portieren openenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Holy shit. Da's schrikken. Fijn dat het weer oké is. Wel meteen je gokmaffia matties op afgestuurd natuurlijk!
Denken dat onze godfather die gast niet ter plekke heeft laten omleggen :’)quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Holy shit. Da's schrikken. Fijn dat het weer oké is. Wel meteen je gokmaffia matties op afgestuurd natuurlijk!
Hoi.quote:
Nou ja, dat is in elk geval nog een beetje genoegdoening.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was niet eens nodig. Die idioot deed het terwijl ik precies langs een geparkeerde politieauto liep. Dus vlak na het moment dat ik tegen de grond ging waren er blauwe zwaailichten en hoor ik 2 portieren openen
Merci voor je zorgen
Avond. ook nog steeds in het land der levenden?quote:
Ja zowaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Avond. ook nog steeds in het land der levenden?
Avond.quote:
Dat gaat jou wel lukken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja zowaarkijken hoelang ik het kan uitzitten
Dronken Brit he? Die maakte wel vrienden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, dat is in elk geval nog een beetje genoegdoening.
En uiteraard.![]()
quote:
Er zijn wel snel lopende sc's maar daar moet je maar net je weg in vinden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:35 schreef Tegan het volgende:
Gezien het hier zo rustig is, wat zijn wel de places to be op Fok?
Mijn DMquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:35 schreef Tegan het volgende:
Tuig is hetquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh sorry. Dronken Britten
Ksc natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:35 schreef Tegan het volgende:
KOD? Een SC die ik niet ken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ksc natuurlijk.
En tegenwoordig kan ik ik kod sc ook wel mn weg vinden
Kom jij hier ook al?quote:
jij ook al hierquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
in KPD, denk ik. Ik spreek Giannees
Geen idee, mag je overal komen of is het iets met steekpenningen?quote:
Dikke vingersquote:
Jij bent ook overalquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
in KPD, denk ik. Ik spreek Giannees
Sowquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent gewoon net zo'n SC hoer als ik
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, mag je overal komen of is het iets met steekpenningen?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent gewoon net zo'n SC hoer als ik
Hm. Maar wat is nu een goede oneliner om mee binnen te vallen in zo'n nieuwe groep mensen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ksc natuurlijk.
En tegenwoordig kan ik ik kpd sc ook wel mn weg vinden
ja dit ziet er qua tekst heftiger uit dan in mijn hoofdquote:
"Is het hier gezellie mozarellie?"quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm. Maar wat is nu een goede oneliner om mee binnen te vallen in zo'n nieuwe groep mensen?
Hier durf ik dat alleen omdat ik dat al tientallen jaren doe.
toevallig een persoon dat hier niet kan komen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ben hier eens terecht gekomen omdat ik even helemaal genoeg had van een bepaalde persoon in de KSC. En toen bleken hier allemaal aardige mensen te zitten
Ik ben Tegan, en ik ben heerlie de peerlie!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Is het hier gezellie mozarellie?"
Succes gegarandeerd
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ben hier eens terecht gekomen omdat ik even helemaal genoeg had van een bepaalde persoon in de KSC. En toen bleken hier allemaal aardige mensen te zitten
Geen idee, maar iemand die hier blijkbaar niet zitquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toevallig een persoon dat hier niet kan komen?
Een Brabantse gek?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toevallig een persoon dat hier niet kan komen?
Of dat jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben Tegan, en ik ben heerlie de peerlie!
uhuquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, maar iemand die hier blijkbaar niet zit
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Is het hier gezellie mozarellie?"
Succes gegarandeerd
Nieuwe groep valt best mee hoor. Koen, ijs, mk, kwiwi, air, dimmy en mij kom je overal tegenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm. Maar wat is nu een goede oneliner om mee binnen te vallen in zo'n nieuwe groep mensen?
Hier durf ik dat alleen omdat ik dat al tientallen jaren doe.
Ja, er zijn er zo veel, dat klopt.quote:
ditquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nieuwe groep valt best mee hoor. Koen, ijs, mk, kwiwi, air, dimmy en mij kom je overal tegen
Ik zit heul nie overalquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nieuwe groep valt best mee hoor. Koen, ijs, mk, kwiwi, air, dimmy en mij kom je overal tegen
Wat een viespeukje.quote:
Dit voelt wel alsof ik eerst een nieuwe persoonlijkheid moet nemenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben Tegan, en ik ben heerlie de peerlie!
En gevluchtquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is ooit wel in KSC gesignaleerd
Jou ken ik nietquote:
Waarom? Jij bent toch Tegan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit voelt wel alsof ik eerst een nieuwe persoonlijkheid moet nemen.
Nu wel.quote:
Where the magic happens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
What happens in vegas stays in vegas gi
Ik zat een beetje op Fok rond te zwerven en zag wat bekenden. Ik dacht laat ik hier dan ook maar even reageren.quote:
Wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zou een moord doen voor een stevige borrel
dat kan eenvoudigerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Een moord plegen of de borrel?quote:
ik heb genoeg rum, maar niet in de buurt, en ik wil ook niet omgelegd wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gebrek aan mensen in de nabijheid met drank die ik kan omleggen?
Ik zit nu aan de sátántangó. Een bier van van Moll en mad scientist. Goed spul. Zwaar spulquote:
Zou jou ook niet omleggen❤quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb genoeg rum, maar niet in de buurt, en ik wil ook niet omgelegd worden
Kom langs.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bwehehe. Geen drank in huis dus?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gebrek aan mensen in de nabijheid met drank die ik kan omleggen?
smoothquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kom langs.
Ik wijs wel iemand aan om te vermoorden.
Dat mag altijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat een beetje op Fok rond te zwerven en zag wat bekenden. Ik dacht laat ik hier dan ook maar even reageren.
Bij jou? Laatste keer dat ik je uitnodigde negeerde je mequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kom langs.
Ik wijs wel iemand aan om te vermoorden.
niet zo smoothquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bij jou? Laatste keer dat ik je uitnodigde negeerde je me
Wanneer was dat? Toen ik bij jou in de buurt aan het werk was?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bij jou? Laatste keer dat ik je uitnodigde negeerde je me
moet kunnenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ben helemaal in de fitgirl modusalleen vanavond ff niet
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jup en toen was ik ook nog gewoon sociaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Toen ik bij jou in de buurt aan het werk was?
Ohw fitgirlmodus. Dan kan je hier mooi de afwas komen doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Reken daar maar niet opquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw fitgirlmodus. Dan kan je hier mooi de afwas komen doen.
Volgens mij heb ik die hint gemist danquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jup en toen was ik ook nog gewoon sociaal
Wat doe je precies voor fitgirl dingen?quote:
Ik kan niet rekenen.quote:
Was geen hint ik heb je destijds concreet uitgenodigdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die hint gemist dan
3x pw krachttraining en op voeding letten enzulks. Dino zou een traantje wegpinken als hij dit wistquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je precies voor fitgirl dingen?
wow ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was geen hint ik heb je destijds concreet uitgenodigd
Doe ik het bij deze voor hem.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
3x pw krachttraining en op voeding letten enzulks. Dino zou een traantje wegpinken als hij dit wist
Ik kan oprecht zeggen: ik heb hier geen actieve herinnering aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was geen hint ik heb je destijds concreet uitgenodigd
Markquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen: ik heb hier geen actieve herinnering aan.
Die 60 kilo grens negeer ik wel hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe ik het bij deze voor hem.*trots*
Ik heb het daar ook wel eens geprobeerd maar ik kwam er niet tussen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
@:tegan moed aan het verzamelen om KSC binnen te vallen?
Mannenkwaaltjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen: ik heb hier geen actieve herinnering aan.
Starbucks gehadquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Jongens, wat gaan jullie snel opeens. Allemaal aan de cocaine flavoured tequila?
Ripquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja die heeft een vrouw een hont en 2.1 kinderen
je werd genegeerd?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het daar ook wel eens geprobeerd maar ik kwam er niet tussen.
mr Portoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:21 schreef Barbusse het volgende:
Jongens, wat gaan jullie snel opeens. Allemaal aan de cocaine flavoured tequila?
Das praktisch hetzelfde, alleen dan chemischer.quote:
Kan af en toe lastig zijn jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het daar ook wel eens geprobeerd maar ik kwam er niet tussen.
Boa noite Koenquote:
Totaal.quote:
En ik maar denken dat ik speciaal wasquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Toen ik bij jou in de buurt aan het werk was?
wisselt sterk hoor, het is ook wel eens stillig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Totaal.Maar het gaat daar ook zo rete snel.
Bij vlagen wel ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Totaal.Maar het gaat daar ook zo rete snel.
Saai.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wisselt sterk hoor, het is ook wel eens stillig.
En iedereen gaat vroeg slapen
Eerder proberen niet in slaap te vallenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
@:tegan moed aan het verzamelen om KSC binnen te vallen?
dat probleem ken ik.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerder proberen niet in slaap te vallen.
Cl, Yv, Rex, sting, hosti, fripsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:23 schreef Koen66 het volgende:
en wie zijn er hier nog meer verdwenen
Heb jij mij ook al een uitgenodigd dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was.
Volgens mij was dit voor jouw tijdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was.
Hosti, die nick zocht ik, die heb ik ooit in Utrecht nog gemeetquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Cl, Yv, Rex, sting, hosti, frips
Hoe ver in de tijd moet ik gaan?
CL is naar ksc overgelopen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Cl, Yv, Rex, sting, hosti, frips
Hoe ver in de tijd moet ik gaan?
Die zat laatst op mijn fotoboek dis die ligt niet helemaal onder een hunnebedquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hosti, die nick zocht ik, die heb ik ooit in Utrecht nog gemeet
een Fobo heb je nog steeds niet zie ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die zat laatst op mijn fotoboek dis die ligt niet helemaal onder een hunnebed
Zie knipoog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Volgens mij was dit voor jouw tijd
Nee met redenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een Fobo heb je nog steeds niet zie ik
Mwa die werd ook van alle kanten getriggerd en verdiende beter. Kan me iets meer in haar schoenen verplaatsen sinds een tijdje. Hoop oprecht dat het beter met haar gaat.quote:
heb d'r ook nog in een Discord groep meegemaakt en dat was ook ietwat apartquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwa die werd ook van alle kanten getriggerd en verdiende beter. Kan me iets meer in haar schoenen verplaatsen sinds een tijdje. Hoop oprecht dat het beter met haar gaat.
29 is geen big number.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
age is just a number
A big number that is
Die heb ik niet echt meegemaakt denk ikquote:
ook niet in KSC?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik niet echt meegemaakt denk ik
Ik ben aan het denken. De naam ken ik wel maar verder zegt het me weinigquote:
Jazeker.quote:
Je bent zelluf...quote:
Ik heb wat kolen op het vuur gegooid.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:38 schreef Koen66 het volgende:
deze SC gaat nu het snelste van de 4 waar ik in post
Ow had die er al weer vanaf gegooid...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doe jij je snap ns checken pretty boy
Jezus fax.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow had die er al weer vanaf gegooid...
Moment
En nog een post.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:38 schreef Koen66 het volgende:
deze SC gaat nu het snelste van de 4 waar ik in post
Ja maar hoe zit het nu met onze liefde?quote:
Delen. Zo gaat dat hier. #openrelatieleefquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar hoe zit het nu met onze liefde?![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar hoe zit het nu met onze liefde?![]()
Is iets voor jonge mensen geloof ikquote:
Eerst de nieuwe inlopen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Delen. Zo gaat dat hier. #openrelatieleef
Het is ook wel heel laat voor kwiewquote:
The star is collapsing in on itselfquote:
ik heb wel ergens een accountquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is iets voor jonge mensen geloof ik
Je kent mij langer dan vandaag.quote:
Ik heb me er nooit aan gewaagdquote:
Dan zie ik kopie jaaropgave 2022 en loonstroken van afgelopen drie maanden wel in dm voorbij komenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kent mij langer dan vandaag.
Ik heb liever de meer ervaren. Hoi.quote:
Ik zet ze door naar je. Doe jij dan een pic van je tetten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan zie ik kopie jaaropgave 2022 en loonstroken van afgelopen drie maanden wel in dm voorbij komen
wow that escalated quicklyquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zet ze door naar je. Doe jij dan een pic van je tetten?
Hoiquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb liever de meer ervaren. Hoi.
Zo'n verzoek om een jaaropgave vind je wel normaal begrijp ik hieruit?quote:
Ook als je ervaren bent kun je nog genoeg leren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoi.
Beetje opleiden heeft ook wel iets, maar goed punt.
Zegt het jonge bloempjequote:
Alsof het uitmaakt waar het geld vandaan komt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n verzoek om een jaaropgave vind je wel normaal begrijp ik hieruit?
Voor MK blijkbaar welquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt waar het geld vandaan komt.
Das geen probleemquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zet ze door naar je. Doe jij dan een pic van je tetten?
Fijn zoquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
We hebben net vastgesteld dat Koen het jonge bloempje is. Wel opletten.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
* Monsterkoekie proest cola door haar neus. Koen is gewoon een ervaren daddy hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu al rollenspel inspiratiequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Belastingafdracht is belangrijk!
heyquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie proest cola door haar neus. Koen is gewoon een ervaren daddy hoor
Vind je?quote:
Ik ken Koen langer dan vandaagquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil Tegan ook wel beter leren kennen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken best wel veel mensen langer dan vandaag die hier nu posten
(Alleen @:tegan wat minder)
Tegan heeft ook al geen Foboquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil Tegan ook wel beter leren kennen.
Tegan is vrij mysterieusquote:
Ik ken jou van een meet en een paar hier ui andere sc's.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken best wel veel mensen langer dan vandaag die hier nu posten
(Alleen @:tegan wat minder)
Why not?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:58 schreef Tegan het volgende:
Mij beter leren kennen is ook helemaal geen goed idee.
Naakt op het balkon gaan slapen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het wordt ook warme klamme broeierige nacht
volgens mij wel 3 meets alquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken jou van een meet en een paar hier ui andere sc's.
Ook niet-goede ideeën verdienen een kans. Dus zullen we maar?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:58 schreef Tegan het volgende:
Mij beter leren kennen is ook helemaal geen goed idee.
Ik zal je eens klam en broeierigquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het is hier wel aardig afgekoeldquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die meets waren wel tof.quote:
Nawhhh koen ❤ we komen elkaar vast nog wel n keertje tegenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers
ik ken @:monsterkoekie helaas maar van 1 meet
*noteertquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nawhhh koen ❤ we komen elkaar vast nog wel n keertje tegen
Voor elke 1.000 euro op mijn jaaropgaaf eenquote:
Mag ik jou ook gewoon slaan zonder een jaaropgaaf?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor elke 1.000 euro op mijn jaaropgaaf een![]()
Handjes boven de tafel gehouden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:05 schreef Koen66 het volgende:
maar die ene meet zaten we wel knus naast elkaar
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag ik jou ook gewoon slaan zonder een jaaropgaaf?
quote:
what happened in Woerden stays in Woerdenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Handjes boven de tafel gehouden?
Nee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag ik jou ook gewoon slaan zonder een jaaropgaaf?
Badeendjes zijn bij voorbaat onschuldig.quote:
Ook als ze super zijn?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn bij voorbaat onschuldig.
Mag ik Vleuten daarbij optellen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
what happened in Woerden stays in Woerden
Ja, dat er super voor staat is omdat badeendje al geregistreerd was.quote:
Was dat die vreetmeet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
what happened in Woerden stays in Woerden
Ik ken alleen douche eendje..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, dat er super voor staat is omdat badeendje al geregistreerd was.
Scheelde niet veel idd dan had ik op schoot gezetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:05 schreef Koen66 het volgende:
maar die ene meet zaten we wel knus naast elkaar
Het is ook nog eens een account die nooit gepost heeft.quote:
Pets?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor elke 1.000 euro op mijn jaaropgaaf een![]()
Uhuhquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook nog eens een account die nooit gepost heeft.
Op je blote billen.quote:
En nu kent men zo, SBE is de afkorting.quote:
Die afkorting verbind ik met iets andersquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En nu kent men zo, SBE is de afkorting.
Wat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die afkorting verbind ik met iets anders
Die ga ik niet gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |