Moord is altijd met voorbedachte rade.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze moeten hem echt berechten voor moord met voorbedachte rade.
Nee, hij wilde Gino niet vermoorden maar heeft dat gedaan omdat hij bang was dat hij ermee betrapt zou worden. Gino stribbelde tegen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:13 schreef -river- het volgende:
Hij zocht een slachtoffer om te verkrachten en te vermoorden naar mijn mening.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Moord is altijd met voorbedachte rade.
Denk dat dit gekwalificeerde doodslag wordt ofzo.
Hij heeft opgezocht hoe hij hem moest verstikken. Dus dat wilde hij wel degelijk!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, hij wilde Gino niet vermoorden maar heeft dat gedaan omdat hij bang was dat hij ermee betrapt zou worden. Gino stribbelde tegen.
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[ x ]
Volgens Belleman zijn dit de letterlijke woorden die Donny gebruikt voor Gino: "Het"
En ook vrijheidsberoving, mishandeling, seksueel misbruik waar hij voor veroordeeld gaat worden.quote:
Is dat geen typefout?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[ x ]
Volgens Belleman zijn dit de letterlijke woorden die Donny gebruikt voor Gino: "Het"
En wanneer was dat?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hij heeft opgezocht hoe hij hem moest verstikken. Dus dat wilde hij wel degelijk!
Geeft alleen maar meer aan dat hij Gino zag en ziet als een gebruiksvoorwerp, voor zijn seksuele driften.quote:
Genoeg tijd om er over na te denken. Saskia post inmiddels ook dan het OM voor moord gaatquote:
Nooit meer vrij hoop ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:22 schreef -river- het volgende:
Vandaag de strafeis, ik verwacht een flinke met sws TBS met dwangverpleging.
Precies, recht vanuit 30 jaar cel de longstay in.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nooit meer vrij hoop ik.
Ziek in zn kop en een gevaar voor de samenleving dit roofdier.
Maar zal wel 2 jaar en een tbsje worden van 6 jaar ofso.quote:
Wat een onzin weer.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar zal wel 2 jaar en een tbsje worden van 6 jaar ofso.
NL verandert toch niet op dit gebied.
Maar owee als je per ongeluk 5km te hard rijdt... En niet dronken ben.
Onzin. Wat een dom geklets.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar zal wel 2 jaar en een tbsje worden van 6 jaar ofso.
NL verandert toch niet op dit gebied.
Maar owee als je per ongeluk 5km te hard rijdt... En niet dronken ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |