Ik zag weer best veel korte broeken voorbij komen op de cam bij station Zandvoort.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Haha, al die verzopen mensen op de tribunes
Absoluut.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leedvermaak om jezelf (gisteren dan)?
Sukkels. Toen ik m'n huis uit liep wist ik meteen dat lange broek de correcte keuze wasquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zag weer best veel korte broeken voorbij komen op de cam bij station Zandvoort.
Respect en aan de schijterij vanmiddag.
@Starflyer zou er nu moeten zijn (of bijna zijn). En dat is een koukleumquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut.
Al was het voor mij niet echt een probleem meer na lunch, baalde meer dat de F2 afgelast was.
Zo lang ie geen enorme terreurbuien over zich heen krijgt, heeft ie geen recht tot klagenquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Starflyer zou er nu moeten zijn (of bijna zijn). En dat is een koukleum
Voorspelbare SC is voorspelbaar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:07 schreef Zorro het volgende:
MAar ze hebben netjes voor mij een SC gemaakt dus ik kan nu gewoon de hele race meekijken
Heeft hij sowieso niet. Werd gisteren gebeld of hij mee wilde. Mazzelaar!quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang ie geen enorme terreurbuien over zich heen krijgt, heeft ie geen recht tot klagen
Helemaal in de war nuquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Allard zit er veel langs met de namen.
Lucky bastard met het weer gisteren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Wij feliciteren voorstoel met z'n kampioenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |