quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:25 schreef Starflyer het volgende:
Ik ben er
Te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of heb je de start van de F2 wel gehaald?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:25 schreef Starflyer het volgende:
Ik ben er
Heb je alles mogen inleveren aan eten en drinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Win is mogelijkquote:
Niks is beter entertainment dan allemaal brokstukken door de lucht zien vliegen om achter een duin te verdwijnenquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mooie entertainment heb je.
Ben je daar met @:Whiskers2009?
Neequote:Op zondag 27 augustus 2023 10:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mooie entertainment heb je.
Ben je daar met @:Whiskers2009?
Awwquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee![]()
Zoals ik eerder al schreef in dit topic
Nee, mocht alles meenemenquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Heb je alles mogen inleveren aan eten en drinken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Allard Kalff is het enige commentaar wat te pruimen is van Viaplay. Vanmiddag F1TV commentaar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die Viaplay kijken neem ik niet zo serieus.
Waarom heb je beidenquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Allard Kalff is het enige commentaar wat te pruimen is van Viaplay. Vanmiddag F1TV commentaar.
F1TV abbo heb ikquote:
Nee, net gemist, maar deels terug gezien op de schermenquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Te laat![]()
Of heb je de start van de F2 wel gehaald?
Vooruit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1TV abbo heb ik
Dus ik kan kiezen voor Viaplay commentaar en F1tv commentaar
Als ik echt levensmoe ben, kan ik kiezen voor Sky Sports commentaar
Niet om 8:00 al bij de ingang staanquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, net gemist, maar deels terug gezien op de schermen
Jammerquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, net gemist, maar deels terug gezien op de schermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |