abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210418880

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Owen Wijndal, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Jorge Sánchez, Anton Gaaei

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Kian Fitz-Jim, Mohammed Kudus, Steven Berghuis, Davy Klaassen

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Francisco Conceição, Brian Brobbey, Chuba Akpom

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_210419121
Announce nummer 10/rechtsbuiten voor ons vreemdelingenlegioen
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:30:12 #3
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210419209
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 14:22 schreef Scorpie het volgende:
Announce nummer 10/rechtsbuiten voor ons vreemdelingenlegioen
Oké Marco
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:34:38 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210419265
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 14:30 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Oké Marco
Gisteren op ziggo gekeken en die 2 deden me een beetje hier aan denken

pi_210419376
Dat gezeur om buitenlandse spelers. :Z

Kijk even voor de gein bij Bayern, City, Liverpool, PSG, Real Madrid, etc.

Met Brobbey, Bergwijn, Berghuis, Van den Boomen en Hato is de helft van je basis Nederlands. Gorter staat er voorlopig ook nog in en Rensch, Wijndal, Taylor, Vos en Klaassen gaan ook genoeg minuten maken.

Ik heb liever een goede buitenlandse speler dan een matige Nederlandse speler. En gezien de staat van het Nederlands elftal is er ook echt niet zo veel te halen wat goed genoeg is voor Ajax.
pi_210419405
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 14:45 schreef PicoMMP het volgende:

Met Brobbey, Bergwijn, Berghuis, Van den Boomen en Hato is de helft van je basis Nederlands. Gorter staat er voorlopig ook nog in en Rensch, Wijndal, Taylor, Vos en Klaassen gaan ook genoeg minuten maken.

Ik heb liever een goede buitenlandse speler dan een matige Nederlandse speler. En gezien de staat van het Nederlands elftal is er ook echt niet zo veel te halen wat goed genoeg is voor Ajax.
Ben het met je eens. Behalve dit stukje: Kijk even voor de gein bij Bayern, City, Liverpool, PSG, Real Madrid, etc.

Want ja maar zij doen het ook is nooit een goede reden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:53:47 #7
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210419468
quote:

Je zou ze eens moeten horen als er alleen maar Nederlandse (eredivisie)spelers voor te veel geld gehaald waren die geen reet toevoegen. Dan had Ajax eens verder moeten kijken dan de eigen filosofie en cultuur
pi_210419524
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 14:48 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ben het met je eens. Behalve dit stukje: Kijk even voor de gein bij Bayern, City, Liverpool, PSG, Real Madrid, etc.

Want ja maar zij doen het ook is nooit een goede reden.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het inherent is aan topvoetbal. Elke Europese topclub speelt met een meerderheid aan buitenlandse spelers.

Natuurlijk had ik liever gehad dat het zoals vroeger was met maximaal twee (?) buitenlandse spelers in je basis. Veel beter voor het Nederlands voetbal ook, maar dat is nou eenmaal niet zo.
pi_210419585
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 14:53 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Je zou ze eens moeten horen als er alleen maar Nederlandse (eredivisie)spelers voor te veel geld gehaald waren die geen reet toevoegen. Dan had Ajax eens verder moeten kijken dan de eigen filosofie en cultuur
Ja, de bekende bord-op-schoot scouting.

In de eredivisie loopt sowieso niets rond. Zelfs bij PSV en Feyenoord zie ik niet echt Nederlandse spelers die ik bij Ajax zou willen zien, behalve misschien Geertruida.

PSV had maar drie Nederlanders in de basis tegen Rangers: Teze, Veerman en Luuk de Jong. Ik hoef ze niet.

Feyenoord heeft er wat meer, maar van Timber, Wieffer, Hartman en Stengs word ik ook niet echt enthousiast.

En daaronder wordt het alleen maar minder, dus de Nederlanders die er moeten komen zouden uit de jeugdopleiding moeten stromen.
pi_210419666
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 15:03 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Ja, de bekende bord-op-schoot scouting.

In de eredivisie loopt sowieso niets rond. Zelfs bij PSV en Feyenoord zie ik niet echt Nederlandse spelers die ik bij Ajax zou willen zien, behalve misschien Geertruida.

PSV had maar drie Nederlanders in de basis tegen Rangers: Teze, Veerman en Luuk de Jong. Ik hoef ze niet.

Feyenoord heeft er wat meer, maar van Timber, Wieffer, Hartman en Stengs word ik ook niet echt enthousiast.

En daaronder wordt het alleen maar minder, dus de Nederlanders die er moeten komen zouden uit de jeugdopleiding moeten stromen.
Hartman zou bij Ajax zeker in basis staan net als Geertruida.
pi_210419793
quote:

Het is een keuze die je maakt. Dat die clubs dat doen zegt niet dat Ajax het ook moet doen.

Net als de keuze van een speelstijl die kan afwijken van de topclubs.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210419821
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 15:26 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Het is een keuze die je maakt. Dat die clubs dat doen zegt niet dat Ajax het ook moet doen.
Wel als je succesvol wil zijn. Een top lichting eigen jeugd/jonge talenten uit Nederland komt eens in de 20 jaar voor (jaren 70, 1995, 2018)
pi_210419860
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Geertruida gaf ik al aan van wel, Hartman vind ik niet zo bijzonder.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:54:09 #14
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210420096
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Geertruida wel denk ik, Hartman zou bij gebrek aan beter zijn
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:54:42 #15
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210420105
Ben wel onder de indruk van Tahirovic moet ik trouwens zeggen, al heb ik wel het idee dat hij het snel kwijt is als hij een beetje onder druk wordt gezet
pi_210420193
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 14:53 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Precies dit. Als de prestaties er even niet zijn hoor je altijd wel wat.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210420232
Ik baal wel ontzettend van deze late transfer. Vooral omdat je niemand meer hebt die zijn kwaliteiten heeft. Hopelijk kan Sven nog iets uit de hoge hoed toveren, in ieder geval iemand met veel creativiteit.
pi_210420266
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 16:06 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik baal wel ontzettend van deze late transfer. Vooral omdat je niemand meer hebt die zijn kwaliteiten heeft. Hopelijk kan Sven nog iets uit de hoge hoed toveren, in ieder geval iemand met veel creativiteit.
Dit zit er al zo lang aan te komen dat het geen verrassing meer mag zijn.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210420485
Sven gaat echt nog wel met een verrassing komen (wie weet die Argentijn), komt helemaal goed. Sven is in ieder geslaagd voor het onderdeel verkopen, hopelijk kunnen we dit ook over een aantal maanden zeggen over het kopen.
pi_210420674
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210420796
Vraagprijs ligt blijkbaar toch iets hoger...
pi_210420822
Zegt wel wat over de verhoudingen dat middenmotortje West Ham zo makkelijk onze toppers haalt, maar goed, zo is dat nu eenmaal tegenwoordig.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 17:08:35 #23
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210420954
twitter

Ik voel een dooie mus aankomen
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 17:18:47 #24
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210421022
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 17:08 schreef Heeinz het volgende:
[ twitter ]
Ik voel een dooie mus aankomen
Kan je maar heul snel afhandelen want voor Newcastle is dit geld vrijwel niets.
RED ONS HENNIEGOD
pi_210421233
Haalde die gast in FIFA wel vaak. #Kenner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')