Je snapt er weer eens geen klote van.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Vreemde transfer
Je zit in een crisis en je verkoopt je beste speler voor een flutbedrag
mitsletwat weet niet wat hij doet
Hele kern die vorig jaar ook niet kon voorkomen dat we een rampzalig seizoen hadden. Goede spelers, gaan ze zeker missen, maar laten we nou niet doen alsof er spelers weg zijn gegaan met het niveau de Ligt, de Jong of Ziyech.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Massale uittocht. Hele kern is gewoon pleite.
En als die hele kern van vorig jaar nou was geblevenquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Massale uittocht. Hele kern is gewoon pleite.
43 miljoen is een belachelijk hoog bedrag voor een momenten voetballerquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:44 schreef Wertha het volgende:
43 miljoen voor een speler die maar een paar keer per seizoen naar zijn potentieel speelt, is een prachtig bedrag.
Goh.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
Je snapt er weer eens geen klote van.
Wat doet Ziyech in dat rijtjequote:Op zondag 27 augustus 2023 21:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hele kern die vorig jaar ook niet kon voorkomen dat we een rampzalig seizoen hadden. Goede spelers, gaan ze zeker missen, maar laten we nou niet doen alsof er spelers weg zijn gegaan met het niveau de Ligt, de Jong of Ziyech.
Met ome Alfred aan de roer ja. Wat een totale non-trainer.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hele kern die vorig jaar ook niet kon voorkomen dat we een rampzalig seizoen hadden. Goede spelers, gaan ze zeker missen, maar laten we nou niet doen alsof er spelers weg zijn gegaan met het niveau de Ligt, de Jong of Ziyech.
dan bleef alles hetzelfde waarschijnlijk. Maargoed, de kern: Alvarez en Kudus willen al een jaar weg. Timber gewoon een logische stap. Tadic weten we en Bassey dikke prima. Allemaal prima uit te leggen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als die hele kern van vorig jaar nou was gebleven
jij snapt echt geen reet van hoe topvoetbal en topelftallen moeten functioneren en hoe ze tot stand komenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:26 schreef Malavita het volgende:
[..]
dan bleef alles hetzelfde waarschijnlijk. Maargoed, de kern: Alvarez en Kudus willen al een jaar weg. Timber gewoon een logische stap. Tadic weten we en Bassey dikke prima. Allemaal prima uit te leggen.
Vergeten we iemand van 'de kern'?
is goed klaas.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij snapt echt geen reet van hoe topvoetbal en topelftallen moeten functioneren en hoe ze tot stand komen
hopelijk elke wedstrijd in de basis dit seizoenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:35 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen is Davey nog gewoon 1 van ons🙏👊🤞
ideale invaller wat mij betreft. Of ie nou bij ons op de bank zit of bij Lyon, verdiend volgens mij hier ook aardig wat geld? Wel dure bankzitter dan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:35 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen is Davey nog gewoon 1 van ons🙏👊🤞
Volgens mij hoorde hij niet bij de grootverdieners als Blind etc.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
ideale invaller wat mij betreft. Of ie nou bij ons op de bank zit of bij Lyon, verdiend volgens mij hier ook aardig wat geld? Wel dure bankzitter dan.
Jawel:quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde hij niet bij de grootverdieners als Blind etc.
Dan zat hij toch in het midden zo'n beetje?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel:
https://www.footballtrans(...)salaris-ajax-spelers
De rest zit er onder he, hij zat dus redelijk aan de bovenkant.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zat hij toch in het midden zo'n beetje?
Nu wel jaquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De rest zit er onder he, hij zat dus redelijk aan de bovenkant.
Okéquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hopelijk elke wedstrijd in de basis dit seizoen
Wat heeft de RVC hiermee te maken? Mislintat kan dat zelf toch ook wel bedenken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:01 schreef Simmertje het volgende:
Overigens valt mij wel op wanneer ik de MLS kijk dat er ontzettend aanvallend gespeeld wordt en er echt extreme ruimtes achterin vallen. Niet gek dat Messi opeens weer achter elkaar scoort, het is een speeltuin voor hem.
Wil niet zeggen dat Almada oninteressant is maar ik ben wel benieuwd hoe hij zich houdt wanneer de ruimtes veel kleiner zijn. Dus ik snap de RVC wel dat Ajax nu geen 30 miljoen wil neerleggen voor een speler die zich alleen bewezen heeft in de MLS.
RVC, Mislintat whatever. Het is gewoon te duur voor een speler die in principe nog niets gepresteerd heeft.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat heeft de RVC hiermee te maken? Mislintat kan dat zelf toch ook wel bedenken.
Op die manier, hij heeft hun ook 15 miljoen gekost zag ik dus dan wordt het wel moeilijk om hem voor onder de 20 te kopen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
RVC, Mislintat whatever. Het is gewoon te duur voor een speler die in principe nog niets gepresteerd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |