Nog even 15M bijschrijven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:09 schreef Black-Death het volgende:
Fulham dus geinteresseerd in Wijndal.. wat een transferperiode
We hebben er net een gekocht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:35 schreef Enchanter het volgende:
Als Wijndal gaat , mag er wel een LB bijkomen , die Alladin kan er echt geen fluit van
En als die geblesseerd / geschorst is ....quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben er net een gekocht.
Je hebt er toch drie nu simpele zielquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:41 schreef GGMM het volgende:
Als het aan LitmanenAFCA ligt bestaat onze selectie uit 11 spelers
En straks 2 waarvan er één die niveau Telstar isquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt er toch drie nu simpele ziel
2 is prima in noodsituaties kan ook Hato er nog spelen mocht het echt niet anders kunnen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
En straks 2 waarvan er één die niveau Telstar is
Zoals 65% van de selectie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
En straks 2 waarvan er één die niveau Telstar is
Te mooi om waar te zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:09 schreef Black-Death het volgende:
Fulham dus geinteresseerd in Wijndal.. wat een transferperiode
Nico halen gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:59 schreef Scorpie het volgende:
Wijndal slijten
Nico terug halen
Salahnogwat contract verscheuren
Dit zou wel een vreemde zijn, niet vaak eens met de T maar nu moet je toch echt een rechtsbuiten halen en niet nog een 6quote:
Wie kunnen er nog meer op 6 dan ?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit zou wel een vreemde zijn, niet vaak eens met de T maar nu moet je toch echt een rechtsbuiten halen en niet nog een 6
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Feyenoord wilde hem ook maar koos voor wat anders. Dit Ajax lijkt mij ook meer zijn niveau
Tahirovic en Vos. En je kan ook nog eens in nood uitwijken naar Klaassen/Taylor en volgens mij heeft Van den Boomen er ook wel eens gespeeldquote:
Klaassen/Taylor op 6 lijkt me geen geweldige optie, al ken ik deze speler ook niet dus geen idee of hij wat zou toevoegen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tahirovic en Vos. En je kan ook nog eens in nood uitwijken naar Klaassen/Taylor en volgens mij heeft Van den Boomen er ook wel eens gespeeld
Groot talent, dan mag het, maar ik betwijfel het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |