Niet heel verwonderlijk. Die jongen is weliswaar een leuke speler maar zijn rendement is nagenoeg 0.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weliswaar de Televaag, maar toch..
Dan kan Conceicao toch wel inpakken he..
Klopt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet heel verwonderlijk. Die jongen is weliswaar een leuke speler maar zijn rendement is nagenoeg 0.
Volgens mij was je dan zeker 10 mio meer kwijt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
16 miljoen + bonussen. Fiks bedrag. Zou Almada dan zoveel duurder geweest zijn?
Ik heb hier toch wel ernstige twijfels over en da's puur op gevoel; komt op me over als een braniemaker en eentje die voor problemen gaat zorgen in de selectie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Almada liep richting de 30.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Ik heb echt geen idee hoe we al onze nieuwe aankopen moeten waarderen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb hier toch wel ernstige twijfels over en da's puur op gevoel; komt op me over als een braniemaker en eentje die voor problemen gaat zorgen in de selectie.
Daarvoor moet je eerst wat potjes spelen tegen redelijke of goede teams. Eind september zal het wel duidelijker zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe we al onze nieuwe aankopen moeten waarderen.
Ja, want die heeft Atalanta al dat bedrag gekost en zijn marktwaarde ligt bijna op het dubbele.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Steijn is maar op Engelse cursus gegaan, zijn "voertaal Nederlands" ging niet meer werkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:12 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax zoekt ook nog 3 tolken voor komend seizoen.
Op Sutalo na heb ik dat ook een beetje, al lijkt Tahirovic wel te passen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe we al onze nieuwe aankopen moeten waarderen.
Bij PSV is de voertaal ook NL maar dat interesseert niemand, het schijnt ook wel mee te vallen wat dat betreft bij Steijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Steijn is maar op Engelse cursus gegaan, zijn "voertaal Nederlands" ging niet meer werken
quote:Maar als je één of twee jaar in Nederland speelt, mag je de voetbaltermen echt wel kennen. Want dat hoort bij je werk, waar je dik voor wordt betaald. Als we de diepte ingaan, leggen we echt nog wel dingen in het Engels uit, hoor.
Dat was een grapje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Steijn is maar op Engelse cursus gegaan, zijn "voertaal Nederlands" ging niet meer werken
Beetje left right behind, gewoon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij PSV is de voertaal ook NL maar dat interesseert niemand, het schijnt ook wel mee te vallen wat dat betreft bij Steijn
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij PSV is de voertaal ook NL maar dat interesseert niemand, het schijnt ook wel mee te vallen wat dat betreft bij Steijn
[..]
Zal nu wel een seizoens dvd worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Waar blijft die dvd van deze wedstrijd?
Het is echt een typische voorbeeld waarom Steijn ongeschikt is voor topvoetbal bij een grote club.....denken dat je spelers nederlands gaan leren en of nederlands op korte termijn onder de knie zullen krijgen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal nu wel een seizoens dvd worden.
Zegt helemaal niets, maar alle serieuze Franse reacties op social media rond de deal vinden het een geweldige speler en heel normaal dat bedrag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb hier toch wel ernstige twijfels over en da's puur op gevoel; komt op me over als een braniemaker en eentje die voor problemen gaat zorgen in de selectie.
Nog 2 dagen, voorin allemaal kleine spelers, dat vind ik wel jammer, geen plan B spits, verder een echte aanvallende middenvelder met creativiteit had ik ook wel graag bij gehad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:56 schreef skysherrif het volgende:
Volgens de T. wil ajax dus nog echt een rechtsbuiten en volgens VI zijn we in ieder geval voorin klaar.
Hoeveel rechtsbuiten zijn er nodig?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:56 schreef skysherrif het volgende:
Volgens de T. wil ajax dus nog echt een rechtsbuiten en volgens VI zijn we in ieder geval voorin klaar.
Akpom is redelijk groot en een goeie kopperquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog 2 dagen, voorin allemaal kleine spelers, dat vind ik wel jammer, geen plan B spits, verder een echte aanvallende middenvelder met creativiteit had ik ook wel graag bij gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |