Open huis erbij is een mooie optie. Succes met de verkoop.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind 24 veelmaar komt er op neer dat iedereen die nu nog belt voor een afspraak aanstaande zaterdag bij het open huis kan komen.
En dat ze alsnog op andere handgrepen voor de keukenkastjes gaan stemmenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:58 schreef NicolasJoy het volgende:
Dat de kopers alles napluizen t.a.v. het huis en dan hier de verbouwtopics en dit topic treffen.
Zou wel een transparante bieding kunnen geven.
Heb jij nog een spaarpot over met zoveel badkamersquote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
In dat geval: Ik bied het gehele saldotegoed dat ik op mijn spaarrekening heb staan. Wanneer is de overdracht?
Ik zei alleen "het hele saldotegoed". Volgens mij is dat ongeveer 1 a 2 centquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:04 schreef Six. het volgende:
[..]
Heb jij nog een spaarpot over met zoveel badkamers
Weten we niet, er is naar 1 manier om erachter te komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Weet je wat er achter die planken op de gevel zit? Wellicht zit daar ook gewoon netjes metselwerk achter, dan zouden ze er gewoon af kunnen. Er is m.i. niks zo tijdloos als een goed gemetselde gevel. Ik zou dat dan niet met kalei gaan verpesten (maar ik vind kalei vrijwel altijd lelijk en goedkoop ogen, dus misschien ben ik niet helemaal objectief op dat punt).
Overigens denk ik dat je niet moet onderschatten wat een andere kleur op de kozijnen met het uiterlijk van het huis doet, zeker als je een afdak bij de voordeur maakt waar dat boogje achter verdwijnt, en de voortuin hebt aangepakt, zou het maar zo ineens een stuk minder oudbollig kunnen ogen zonder verder al te ingrijpende klussen.
De makelaar zet eventuele biedingen op move inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:31 schreef pmponer het volgende:
Moeten ze gaan bieden via Move.nl ? zo ja vraag dan of je de biedingen meteen te zien krijgt, dat geeft mogelijk rust
Thanks! En inderdaad, voor deze prijs heb je eerder een drive-in hoekwoning of een woning met opbouw. Tussenwoningen zijn meestal 25-50k goedkoper, afhankelijk van de afwerking.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:01 schreef Vin3324 het volgende:
Het huis ziet er echt super uit.. Niets meer aan doen en direct erin.
Denk dat de grootste bottleneck de locatie is waar het huis staat. Het is wel het betere gedeelte van de wijk maar om erheen te rijden moet je toch wel door wat mindere stukken. Maar je hoeft maar net iemand uit het westen te hebben die op zoek is naar een instapklaar huis van beetje formaat met een goed label. Denk dat 10% erboven niet onrealistisch is, maar volgens mij is dat zelfs nog met afstand de hoogste verkoopprijs in de buurt? (al een keer onderzoek naar gedaan?)
Er zijn wel manieren toch? Heb je niet meer tekeningen of kan je daar aan komen in het plaatselijk archief? Kan je aan binnenkant zien wat voor binnenblad er zit? Het ligt voor de hand dat er geen metselwerk achter zit natuurlijk. Een HSB-constructie boven de kozijnen bespaart een paar lateien die je anders nodig zou hebben om metselwerk boven de ramen op te vangen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Weten we niet, er is naar 1 manier om erachter te komen.
nou, de koper bied gewoon via move. De makelaar kan ervoor kiezen dit meteen aan de verkopers door te zetten, of ze eerst allemaal te verzamelen en na het verlopen van de termijn aan jullie te overleggen. Ik vond het prettiger om ze meteen te zien, dan zie je beter de volgorde van binnenkomst, en kun je ze gemakkelijker per stuk bekijken. Het is toch een behoorlijke wachttijd die je moet overbruggen, en ik merkte dat ik het prettig vond om te weten hoe de zaken ervoor stonden (hoewel dat bij ons niet helemaal goed is gegaan, ze gaven namelijk aan dat het automatisch werd doorgezet. Maar ze deden het handmatig)quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
De makelaar zet eventuele biedingen op move inderdaad.
We hebben alle tekeningen die de gemeente had. Daar staan de planken verticaal op. En we kunnen het aan de binnenkant niet zien want daar kijken we gewoon tegen een gemetselde muur aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:40 schreef _mido het volgende:
[..]
Er zijn wel manieren toch? Heb je niet meer tekeningen of kan je daar aan komen in het plaatselijk archief? Kan je aan binnenkant zien wat voor binnenblad er zit? Het ligt voor de hand dat er geen metselwerk achter zit natuurlijk. Een HSB-constructie boven de kozijnen bespaart een paar lateien die je anders nodig zou hebben om metselwerk boven de ramen op te vangen.
Ik moest voor onze nieuwe woning het bod door mailen. Maar de makelaar gaat volgens niet wachten tot alles binnen is, of tot alles in Move staat.quote:Op vrijdag 1 september 2023 05:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
nou, de koper bied gewoon via move. De makelaar kan ervoor kiezen dit meteen aan de verkopers door te zetten, of ze eerst allemaal te verzamelen en na het verlopen van de termijn aan jullie te overleggen. Ik vond het prettiger om ze meteen te zien, dan zie je beter de volgorde van binnenkomst, en kun je ze gemakkelijker per stuk bekijken. Het is toch een behoorlijke wachttijd die je moet overbruggen, en ik merkte dat ik het prettig vond om te weten hoe de zaken ervoor stonden (hoewel dat bij ons niet helemaal goed is gegaan, ze gaven namelijk aan dat het automatisch werd doorgezet. Maar ze deden het handmatig)
Weten (de) buren dat wel al?quote:Op vrijdag 1 september 2023 06:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
We hebben alle tekeningen die de gemeente had. Daar staan de planken verticaal op. En we kunnen het aan de binnenkant niet zien want daar kijken we gewoon tegen een gemetselde muur aan.
Ikzelf ben er bijzonder relaxed onder. Als het maar minstens 350k opbrengt. En het zal ongetwijfeld wel (wat) hoger liggen. Als het veel hoger wordt: heel mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 06:16 schreef pmponer het volgende:
Daar zou ik nog even contact over opnemen dan, tenzij je er wel gewoon lekker van slaapt natuurlijk.
Ik merkte dat het mij een stuk meer bezig hield dan nodig. Ik heb het even gemist denk ik, maar wanneer loopt de bied termijn af?
Bij ons zit de bedenktijd er vandaag op, dus wij hebben officieel nog maar 1 huis. Helemaal goed
Je kunt als je er onder staat, niet zien of er bakstenen onder zitten. Het zou wel fijn zijn maar ik durf daar niet zomaar vanuit te gaan. In de bouwtekeningen staan de planken trouwens verticaal ingetekend en dat ziet er veel beter uit.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:14 schreef Leandra het volgende:
De onderste plank lijkt iig over bakstenen heen te lopen, daar waar dat bij buurwoningen met planken op de gevel niet zo is.
Ik weet niet wat het voor het huis doet als die planken weg zijn, maar je hebt vergelijkingsmateriaal aan de overkant.
Haaha. Stuur maar een tikkiequote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zei alleen "het hele saldotegoed". Volgens mij is dat ongeveer 1 a 2 centCampagnevoeren voor Team Six. loopt ook aardig in de papieren.
Ah zo! Ik heb het niet gevraagd, wel Google maps gecheckt in 2008 maar daar had iedereen ook de planken tussen de bakstenen in liggen, wat bij ons duidelijk niet het geval is.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
wat erachter de planken zit…
Edit: @:Leandra heeft al verder geneusd![]()
Maar als je uit een van de ramen aan de voorkant omhoog kijkt kun je waarschijnlijk wel zien of er bakstenen onder zitten, hoewel dat geen garantie is voor de rijen daarboven.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je kunt als je er onder staat, niet zien of er bakstenen onder zitten. Het zou wel fijn zijn maar ik durf daar niet zomaar vanuit te gaan. In de bouwtekeningen staan de planken trouwens verticaal ingetekend en dat ziet er veel beter uit.
En zonder die planken wordt het heel wat beter, dat sowieso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |