abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210414863
Note to iedereen: laat elkaar even met rust als je het niet eens bent met elkaar :)
pi_210414865
twitter
pi_210415003
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 01:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Note to iedereen: laat elkaar even met rust als je het niet eens bent met elkaar :)
Ik vraag slechts om onderbouwing van beweringen. En die komt nooit :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210415165
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 22:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, het is een huurlingen leger.
Waarom zouden die nu hun leven vergooien.
Geen geld geen Zwitsers.

Het is nou eenmaal geen ideologisch gegeven groep. Nu het geld weg is, valt de boel vanzelf uit elkaar.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_210415168
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 01:21 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Netjes
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 06:27:07 #7
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210415179
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 01:09 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Is het de late tijdstip? Kan je zelf echt geen antwoord geven op je eigen vraag? Waarom zou Wagner nu Putin willen vermoorden wat eerder niet zo was?
Omdat ze nu 'boos' zouden zijn? Neuh, als je besluit te muiten en het mislukt dan ben je de lul, dat snappen ze bij Wagner echt wel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210415358
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 01:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Dus geen discussies? Is in dit topic vaak wel lastig ik weet het.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 augustus 2023 @ 07:59:43 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_210415423
twitter

Dat was een flinke matpartij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_210415438
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 06:21 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Geen geld geen Zwitsers.

Het is nou eenmaal geen ideologisch gegeven groep. Nu het geld weg is, valt de boel vanzelf uit elkaar.
"Nu het geld weg is"

Als het hoofd van een bedrijf wegvalt is dat geen reden om alle contracten dan maar te verscheuren.

https://www.forbes.com/si(...)als/?sh=78bccbf6cf9e

Het kan zijn dat de schurken die samenwerken met wagner nu besluiten om contractbreuk te plegen, want ze voelen dat de huurlingen sterk verzwakt zijn, maar het kan ook zo zijn dat de Afrikaanse tak nog gewoon "goed werk" levert een daarom gewoon betaald wordt

[ Bericht 0% gewijzigd door zuchtje op 25-08-2023 10:00:42 ]
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 augustus 2023 @ 08:18:46 #12
3928 Ulx
pi_210415529
twitter

twitter

Als de AFU daar inderdaad 100k aan soldaten hebben is doorpakken wel logisch. Ze zullen nog niet allemaal zijn ingezet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 augustus 2023 @ 08:23:23 #13
3928 Ulx
pi_210415560
twitter
pi_210415611
Voor zover opsec. Snap die malloten echt niet. Ook al zou het bij een paar Russen bekend zijn, hoe minder aandacht hoe beter. Er hangt een heel land vanaf, dan sluit je zo veel mogelijk uit.
pi_210415616
Nieuwe sancties VS wegens deportatie Oekraïense kinderen
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-71590181

Het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken heeft sancties aangekondigd tegen dertien mensen en organisaties die betrokken zouden zijn bij de gedwongen deportaties van Oekraïense kinderen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 augustus 2023 @ 08:34:22 #16
3928 Ulx
pi_210415624
twitter

Er is behoorlijk veel kabaal op Russische kanalen dat Oekraine door de tweede linie is gebroken. Ik denk dat we snel de eerste doorbraak of thunder run gaan zien.
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 augustus 2023 @ 08:38:29 #17
3928 Ulx
pi_210415651
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 08:33 schreef BEFEM het volgende:
Voor zover opsec. Snap die malloten echt niet. Ook al zou het bij een paar Russen bekend zijn, hoe minder aandacht hoe beter. Er hangt een heel land vanaf, dan sluit je zo veel mogelijk uit.
Als Russen militaire dronebeelden posten weten ze het in het HQ ook wel. En als het paniek veroorzaakt helpt dat Oekraine. Bovendien kunnen Ruusische officieren zelf ook wel op een kaart kijken en zien wat Oekraine van plan is.
pi_210415691
Begrijpelijke reactie op nu.nl over het prigo nieuws
quote:
. Wat mij stoort is dat de nieuwsduiding door allerhande "Rusland-experts" pure speculatie is. Immers, zij volgen wellicht wat Telegram kanalen, hebben wat kennissen in de regio, etc, maar geen van hen heeft contacten dichtbij het Kremlin, dus ze kunnen duiden wat ze willen, maar het blijft pure speculatie. Eigenlijk heb je er dus weinig, uh, niets aan. Tenzij je houdt van speculaties.
Oorlog is altijd vol vuiligheid, intrige, onvoorspelbare wendingen en een flinke dosis wederzijdse propaganda en modder gooien c.q. zand in de ogen. Natuurlijk willen mensen begrijpen wat er gebeurt en met welke reden en gevolgen, maar dat is onmogelijk. Er kunnen hooguit wat speculatieve situaties geschetst worden en that's it.
Volgens de media heeft Poetin al zoveel tegenslagen gehad dat hij logischerwijs allang het onderspit had moeten delven, maar niets is minder waar. De oorlog duurt al 500+ dagen voort, en geen hond weet wat er morgen gaan gebeuren, laat staan volgende week of hoe het eindigt.
Vakman pur sang
pi_210415709
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 08:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
Als Russen militaire dronebeelden posten weten ze het in het HQ ook wel. En als het paniek veroorzaakt helpt dat Oekraine. Bovendien kunnen Ruusische officieren zelf ook wel op een kaart kijken en zien wat Oekraine van plan is.
Maar die informatie hoeft helemaal niet zo snel de frontlinie te bereiken. We weten allemaal hoe traag ze zijn bij de Russen.

Zoals ik zeg, het gaat gewoon om mensenlevens en de toekomst van een heel land/volk. Ook al heb je 0.00001% kans de situatie te verbeteren, dan doe je dat (in dit geval niet verslechteren).

In WOII zouden deze lui ook allerlei informatie de ether in spugen bij Overlord waardoor de Duitsers toch zouden denken dat het de hoofdaanval was, als ze de kans zouden krijgen.
pi_210415713
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 08:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]

Niet alleen Poetin had het onderspit moet delven volgens de experts, maar ook Oekraine zou toch uitgespeeld moeten zijn? Ziet er naar uit dat ze toch nog in staat zijn op te rukken.
pi_210415725
Als dit over Nederland zou gaan zou ik hier heel kwaad om zijn in ieder geval :P
pi_210415729
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 08:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]

Nee.
Het is een vliegtuig dat in Rusland is neergestort.
Uit videos blijkt duidelijk dat het geen malfunctionerend vliegtuig was.
Dan blijven er 2 opties over, een bom aan boord of het is neerrgeschoten.
In beide gevallen zit het Kremlin erachter.
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 augustus 2023 @ 08:49:24 #23
3928 Ulx
pi_210415731
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 08:46 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Maar die informatie hoeft helemaal niet zo snel de frontlinie te bereiken. We weten allemaal hoe traag ze zijn bij de Russen.

Zoals ik zeg, het gaat gewoon om mensenlevens en de toekomst van een heel land/volk. Ook al heb je 0.00001% kans de situatie te verbeteren, dan doe je dat (in dit geval niet verslechteren).

In WOII zouden deze lui ook allerlei informatie de ether in spugen bij Overlord waardoor de Duitsers toch zouden denken dat het de hoofdaanval was, als ze de kans zouden krijgen.
Vuurballen, rookpluimen en hele luide knallen in combinatie met vluchtende soldaten van de voorhoede kan voor de achterhoede best een hint zijn dat iets niet helemaal goed gaat.
pi_210415746
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 08:49 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Nee.
Het is een vliegtuig dat in Rusland is neergestort.
Uit videos blijkt duidelijk dat het geen malfunctionerend vliegtuig was.
Dan blijven er 2 opties over, een bom aan boord of het is neerrgeschoten.
In beide gevallen zit het Kremlin erachter.
En daarbij kijkt de rest van de wereld ook mee
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 08:53:10 #25
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_210415766
Nog een paar dagen dan kunnen de Amerikaanse tanks ook aansluiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')