Ik vond Ron nooit zo'n geweldige doelman.quote:
Die is altijd wel beter op kampioenschappen dan in losse meerkampen ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel dat Kaul in de buurt van z'n PR gaat komen.
Hij kampt toch al heel lang met een schouderblessure en heeft al anderhalf jaar nauwelijks een wedstrijd fatsoenlijk kunnen uitwerpen, laat staan een resultaat halen. Maar goed, er is wel een beetje hoop aangezien ie in Leverkussen voor het eerst weer eens 80 meter wierp afgelopen maand.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zou Vetter niet klaar geraken voor ParijsDat is pas over 11 maanden. Als het om blessure gaat zou ik eerder afvragen of Nafissatou Thiam wel op tijd fit is want die deed helemaal niet mee.
Klopt, het Duitse atletiek staat helaas op een all-time low. Ik zie ook erg weinig beterschap op korte- en middellange termijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is altijd wel beter op kampioenschappen dan in losse meerkampen ja.
Maar het begint ondertussen wel te prangen voor de Duitsers om nog een medaille te gaan halen dit WK. Weber of Neugebauer zal het moeten doen.
Nee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:57 schreef Columbiafan het volgende:
Gaat dit voor Nans wel genoeg zijn voor een finale?
Ze kunnen beter in de lengte springen anders zijn ze zo over die bak heen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:22 schreef zorro28 het volgende:
Er wordt goed gesprongen in de breedte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |