Ik verwacht eigenlijk wel dat Kaul in de buurt van z'n PR gaat komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk dus zo'n beetje de mannen in deze serie minus Eitel plus Ziemek (en Mayer maar die is duidelijk niet fit). Kaul is natuurlijk ook een oud-wereldkampioen, maar niet meer echt top
Wie?quote:
Ja? Zou leuk zijn. Dat zou zomaar genoeg kunnen zijn voor brons, maar het niveau is natuurlijk torenhoog. Ik kan me herinneren dat 8500 genoeg was om mee te doen om de medailles, dat lijkt me wel echt verleden tijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel dat Kaul in de buurt van z'n PR gaat komen.
In 2019 nog zelfs, toen won Warner brons met 8529.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja? Zou leuk zijn. Dat zou zomaar genoeg kunnen zijn voor brons, maar het niveau is natuurlijk torenhoog. Ik kan me herinneren dat 8500 genoeg was om mee te doen om de medailles, dat lijkt me wel echt verleden tijd.
Thuisland krijgt vast een plek. Lijkt me niet zo'n probleem.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:32 schreef zorro28 het volgende:
Maar ja, Mayer is zeker nog niet gekwalificeerd voor volgend jaar? Dat wordt ook een probleem dan.
Hij staat wel tweede op de wereldranglijst, waar Eugene 2022 ongetwijfeld nog telt, maar ik weet niet hoe lang dat blijft tellen..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:32 schreef zorro28 het volgende:
Maar ja, Mayer is zeker nog niet gekwalificeerd voor volgend jaar? Dat wordt ook een probleem dan.
Als je er echt maar één mag noemen wel denk ik ja, maar zeker niet de grote topfavoriet lijkt mequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:35 schreef Columbiafan het volgende:
Deepak is toch wel de favoriet voor goud lijkt me?
Ranking periode is tussen 1 July 2023 and 30 June 2024quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij staat wel tweede op de wereldranglijst, waar Eugene 2022 ongetwijfeld nog telt, maar ik weet niet hoe lang dat blijft tellen..
Het lijkt me sterk dat het echt een probleem wordt, maar de precieze route weet ik niet
Waarom zou Vetter niet klaar geraken voor Parijsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:38 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd of Vetter nog klaar geraakt voor Parijs. Bij Röhler zie ik het helemaal niet gebeuren, Hofmann is ook een gigantisch groot vraagteken. Het Duitse speerwerpen staat er niet geweldig voor.
De schrijver?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:35 schreef Columbiafan het volgende:
Deepak is toch wel de favoriet voor goud lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |