abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210407896
Nou, daar gaan we.

Spaar jij koopzegels, douche je niet langer dan 2 minuten (of koud), knip je de yoghurtpakken en tandpasta tubes open, fiets je wekelijks 20km extra voor alle supermarkt aanbiedingen, is een theezakje na 6x nog niet 'op' of gebruik je je onderbroek na het binnenste buiten vouwen nog een keer? Dan ben je hier op de juiste plek!

Zuunigerds, verenig u!

*Het is uiteraard gewoon een topic om het te hebben over besparen, wat duurzaamheid, slimme truucjes etc.
Je hoeft uiteraard niet echt je theezakje 6x te gebruiken of je tandpasta tubes open te knippen om 'zuunig' te zijn.
pi_210407906
We eindigde in de vorige reeks met enkele succesverhalen van users die met succes korting hadden weten te krijgen bij hun internet/tv leverancier. CAI en Ziggo is aan bod gekomen.
Mensen ook ervaring met KPN?
pi_210407945
Nu scheelt het niet zoveel of je internet neemt bij Ziggo of internet en TV, maar vroeg me toch af, wat als ik opzeg en mn vriendin gaat nieuw contract aan op hetzelfde adres, krijg je dan weer die 6 maanden korting?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210408183
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 16:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nu scheelt het niet zoveel of je internet neemt bij Ziggo of internet en TV, maar vroeg me toch af, wat als ik opzeg en mn vriendin gaat nieuw contract aan op hetzelfde adres, krijg je dan weer die 6 maanden korting?
Volgens mij werkt dat wel
pi_210408217
quote:
Staat volgens mij op adres.
pi_210408243
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 16:39 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Genoeg mensen doen dit. Ze weten immers niet of jij verhuisd bent of dat het je vriendin is.

Ook als jij ergens naartoe verhuist waar de vorige bewoner ook al Ziggo had krijg je gewoon korting.

Misschien dat je dan wel even zonder internet zit, dat weet ik niet.
pi_210408252
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 16:41 schreef Viezig het volgende:

[..]
Genoeg mensen doen dit. Ze weten immers niet of jij verhuisd bent of dat het je vriendin is.

Ook als jij ergens naartoe verhuist waar de vorige bewoner ook al Ziggo had krijg je gewoon korting.

Misschien dat je dan wel even zonder internet zit, dat weet ik niet.
Hmm ook een goed idee dan :)
pi_210408254
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 16:39 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Dat lijkt me vrij sterk, dan zou je niet kunnen verhuizen lijkt mij 8)7
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210408697
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 15:58 schreef Ponsai het volgende:
We eindigde in de vorige reeks met enkele succesverhalen van users die met succes korting hadden weten te krijgen bij hun internet/tv leverancier. CAI en Ziggo is aan bod gekomen.
Mensen ook ervaring met KPN?
Ik dacht hier vandaag toevallig weer aan. Ik bel ze zo'n beetje eens per jaar met het verhaal dat ik een aanbod van een concurrent heb gehad en of zij nog een mooie aanbieding hebben om me te houden. Ik heb o.a. een half jaar 50% korting op internet gehad en 3 maanden 50% korting op internet. Alle beetjes zijn meegenomen, vandaar dat ik het altijd weer probeer. Uiteindelijk wil ik helemaal niet overstappen want ik zit prima bij KPN, maar dat weten ze bij KPN niet. ;)
pi_210409070
Gelijk even de daad bij het woord gevoegd. Komende 6 maanden gaat mijn abonnement van bijna 95.48 euro naar naar 69.99. Best een aardige deal dus. En nog een nieuw modem omdat onze wifi af en toe de geest geeft. Kortom, zeker de moeite waard om even 20 minuten met ze te bellen. :Y
pi_210409111
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gelijk even de daad bij het woord gevoegd. Komende 6 maanden gaat mijn abonnement van bijna 95.48 euro naar naar 69.99. Best een aardige deal dus. En nog een nieuw modem omdat onze wifi af en toe de geest geeft. Kortom, zeker de moeite waard om even 20 minuten met ze te bellen. :Y
Nou inderdaad, dat kun je wel stellen.
Klinkt ook wel of het makkelijk gaat.
Toch ff 150euro in een half jaar gespaard.

Dus je zei "ik wil overstappen, maar heb je een goed bod kpn"?
En bel je dan over zes maanden weer?
pi_210409116
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat voor pakket heb je?

Ik zit sinds 2013 bij Telfort, inmiddels KPN. Altijd korting kunnen ritselen, sinds de overname niet meer.. Heb nu het snelste glasvezel + standaard tv voor iets meer dan 50 euro. Kan het ook niet goedkoper krijgen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_210409126
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:13 schreef Ponsai het volgende:

[..]

Ik kreeg bij Telfort elk jaar een nieuw jaarcontract, dus belde ik elk jaar weer voor een nieuw verlengingsaanbod :+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_210409515
Wat heb je voor 95 euro dan? Zit daar mobiel bij ofzo?
pi_210409695
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:13 schreef Ponsai het volgende:

[..]

Dat ik een goed aanbod van een concurrent zag, maar dat ik tevreden ben met KPN en of zij misschien ook een leuke deal voor me hadden. Het gaat echt simpel. Natuurlijk heb je wel weer een jaar verlenging, maar dat vind ik prima.
Over een jaar bel ik weer inderdaad. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:14 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Wat voor pakket heb je?

Ik zit sinds 2013 bij Telfort, inmiddels KPN. Altijd korting kunnen ritselen, sinds de overname niet meer.. Heb nu het snelste glasvezel + standaard tv voor iets meer dan 50 euro. Kan het ook niet goedkoper krijgen.
200mb internet want dat is ruim voldoende voor ons, 2 tv ontvangers, extra zenderpakket, Spotify Family, ESPN.

quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 18:55 schreef Serinde het volgende:
Wat heb je voor 95 euro dan? Zit daar mobiel bij ofzo?
Dat helaas nog niet, maar dus wel extra zenders en Spotify Family.
pi_210409893
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 15:19 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Behoorlijke korting door even simpel te vragen.
Nee heb je, ja kun je krijgen geldt hier dus zeker.

Doe je dat met meer?
Ja, bij aankoop duurdere spullen zoals witgoed etc.
En elk jaar de verzekeringen checken, vooral autoverzekeringen, reisverzekering en energiecontracten zijn erg de moeite waard.
En ik check dan ook nog CashbackXL, dat levert soms een extra bonus op (zorgverzekering 20 euro, autoverzekering 50 dit jaar).
pi_210409921
Oef, ze wilden mij bij kpn houden voor 45 euro voor 1 Gb plus tv en extra zenderpakket.
Denk dat ze inmiddels toch wel doorhebben hoe trouw je bent.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210410476
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:17 schreef Vanyel het volgende:
Oef, ze wilden mij bij kpn houden voor 45 euro voor 1 Gb plus tv en extra zenderpakket.
Denk dat ze inmiddels toch wel doorhebben hoe trouw je bent.
Trek de 15 euro die ik betaal voor Spotify en de 13 euro voor ESPN van die 70 euro die ik ga betalen af en dan komt het op hetzelfde neer. ;)
pi_210410499
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 19:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat ik een goed aanbod van een concurrent zag, maar dat ik tevreden ben met KPN en of zij misschien ook een leuke deal voor me hadden. Het gaat echt simpel. Natuurlijk heb je wel weer een jaar verlenging, maar dat vind ik prima.
Over een jaar bel ik weer inderdaad.
Ongelooflijk, hoe makkelijk kan dit.
Een wereld gaat open voor me :)

Gewoon een admnistratieve verandering.
pi_210414567
Ik ben dus heel blij met die cashback app. En super zonde dat ik het niet eerder heb geweten, vooral omdat ik juist de laatste tijd veel geld heb uitgegeven ivm verhuizing. Balen 🤣 maar dus erg tof om het topic te volgen. Benieuwd naar meer tips en inzichten!
pi_210415278
quote:
Bij ieder nieuw contract krijg je die korting
pi_210429109
Ik ben eigenlijk niet zo’n Amazon besteller, maar nu krijg ik mooi ¤0,73 terug (Woolsocks) op een bestelling. Toch maar eens meer naar gaan kijken.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:23:05 #23
382129 crew  Donna
pi_210429148
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 12:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo’n Amazon besteller, maar nu krijg ik mooi ¤0,73 terug (Woolsocks) op een bestelling. Toch maar eens meer naar gaan kijken.
Ja de vergoedingen voor Amazon zijn flink bij Woolsocks!
pi_210435106
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 12:20 schreef automatic_ het volgende:
Op wat voor bestelbedrag?

Als het kan doe ik de laatste tijd aankopen via Cashbackxl en dat tikt op zich wel aan.
pi_210441389
Niet goedkoop, maar als je net als ik graag duur wast is er ook korting...

Miele heeft EINDELIJK een aanbieding waarmee je je verhouding phase 1 en 2 wasmiddel voor de Twindos kunt rechttrekken zonder dat het duurder wordt. 25% korting voor 6 zelf te kiezen flessen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')