Ja, wilde al zeggen.. nazomer?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Is het nu alweer tijd voor nazomer geneuk? Gaat allemaal wel snel zeg
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Is het nu alweer tijd voor nazomer geneuk? Gaat allemaal wel snel zeg
Lekker kritisch ook weer.quote:
Ja, heb niets beters te doenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
Lekker kritisch ook weer.
Die spanning komt begin oktober wel weerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voel me heel opgelucht nu ineens. Heel gek.
Ja dat vooralquote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die spanning komt begin oktober wel weer
Maar soms is het eigenlijk de afspraak maken waar ik het meest tegenop zie
Je kunt ook de tuin in je huis halen. Hoef je ook niet meer je voeten te vegen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, heb niets beters te doen
Ok, misschien wel, maar nog geen zin, moet stofzuigen, er ligt overal zand hier (had in de tuin gewerkt, maar vergeten mn voeten netjes te vegen)
Zeg dat wel. Gelukkig geen plaknacht vannacht.quote:
Komt nog.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Gelukkig geen plaknacht vannacht.
Whehehehe.quote:
Nee, nee. Ventilator aan en handjes boven de dekens.quote:
Ik slaap op de dekens. Met ventilator.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, nee. Ventilator aan en handjes boven de dekens.
Ai, dan kun je nergens je handen ondersteken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik slaap op de dekens. Met ventilator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |