SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Zaterdag t/m dinsdag wordt niet best, nee. Fris en natquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Viel Spass en/of sterkte![]()
Ich bin ab Sonntag in Südtirol, dan (en maandag) worden er bakken en bakken met regen verwacht
Winter kennen we hier vrijwel niet. Max 2 weken. En herfst is 80/85% grijs ohne ende. Echt eentonige en kansloze treurnis wat ongeveer 6 maanden duurt. Wat kan je daaraan waarderen? Niet beginnen over mooie kleuren ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:25 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wat een klamheid buiten. Begin de herfst en winter steeds meer te waarderen. Dan weet je iig zeker dat je gewoon fatsoenlijk kan ademen.
De temperatuur. Gewoon lekker fris, Hollands weer met mooie luchten.quote:
De mooie kleuren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Winter kennen we hier vrijwel niet. Max 2 weken. En herfst is 80/85% grijs ohne ende. Echt eentonige en kansloze treurnis wat ongeveer 6 maanden duurt. Wat kan je daaraan waarderen? Niet beginnen over mooie kleuren ofzo
alleen de eerste 4 dagen moet de warmte uit de woning, door alles open te zetten, maar dat kan dan niet door de regen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De temperatuur. Gewoon lekker fris, Hollands weer met mooie luchten.
Ik ben heel veel buiten en ben liever goed aangekleed buiten als het fris is, dan me kapot te zweten in korte kleding in klamme hitte.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:32 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
De mooie kleuren.
Haha nee, gewoon de frissere temperaturen. Dat het er buiten niet altijd even leuk uit ziet, neem ik maar voor lief. Maar het is dan gewoon lekker fris (iig geen extremen) en dat trek ik beter.
Al vloek ik af en toe ook nog wel als er een vieze wind staat, 7 graden en regen
Zuid Limburg krijgt nu de volle laag. En dat gebied draait zelfs wat in richting noorden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:56 schreef Ponsai het volgende:
[..]
En was code geel daar wel terecht? Of staat er nog wat op het programma?
Weer zuid Limburg.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zuid Limburg krijgt nu de volle laag. En dat gebied draait zelfs wat in richting noorden.
Code geel was voor later op de dag. Is inmiddels ingetrokken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:56 schreef Ponsai het volgende:
[..]
En was code geel daar wel terecht? Of staat er nog wat op het programma?
Nee, code geel was geldig tussen 12 en 17u.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Code geel was voor later op de dag. Is inmiddels ingetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |