En de ninjago city gardens 50 euro goedkoper... Die staat op mijn lijst, maar ik heb geen geldquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Intertoys heeft een prima saleHeb zelf het Spookhuis besteld.
die wil ik ook nog welquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:43 schreef kuolema het volgende:
[..]
En de ninjago city gardens 50 euro goedkoper... Die staat op mijn lijst, maar ik heb geen geld. Mag nog 1 grote legoset voor mezelf kopen dit jaar en dat wordt er een van de vele die eruit gaan in december en ik nog graag wil hebben.
Oh die is leukquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:49 schreef Joran-Joran het volgende:
https://www.lego.com/nl-nl/product/viking-village-21343
Deze gaat er zeker komen. Goede prijs ook: 140 euro, voor 2103 stenen.
Deze hebben wij vandaag ook gekochtquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:20 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Harry Potter kasteel 76419
quote:Op donderdag 7 september 2023 11:44 schreef superkimmi het volgende:
Bij technisch lego is een foutje sneller gemaakt en kan soms grotere gevolgen hebben. Soms merk je het gelijk omdat het niet past, maar @:kapiteiniglo heeft hier ooit de land rover defender gebouwd en bij stap 3 (van meer dan 300 geloof ik), 1 tandwiel aan de verkeerde kant geplaatst. De wielen van haar range rover draaiden toen jn tegengestelde richting en liepen dus vast. Hele range rover moest uit elkaar![]()
Voordeel: ik kon m ook een keer bouwen
Dat had ik met de Liebherr R9800 an het begin van de bouw van de arm niet 1 maar 2 tandwielen geplaatst die kwam ij dus tekort in een later stadium.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:44 schreef superkimmi het volgende:
Bij technisch lego is een foutje sneller gemaakt en kan soms grotere gevolgen hebben. Soms merk je het gelijk omdat het niet past, maar @:kapiteiniglo heeft hier ooit de land rover defender gebouwd en bij stap 3 (van meer dan 300 geloof ik), 1 tandwiel aan de verkeerde kant geplaatst. De wielen van haar range rover draaiden toen jn tegengestelde richting en liepen dus vast. Hele range rover moest uit elkaar![]()
Voordeel: ik kon m ook een keer bouwen
quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
25% korting bij Intertoys
Ze verschepen niet naar Zweden
Mijn arme bankrekening.quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
wel bijzonder, want sommige van die sets zijn in de intercoms hier in t centrum duurder dan op de site..quote:Op zaterdag 9 september 2023 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Webhallen heeft ook wat medlem aanbiedingen, volgens mij geen fantastische prijzen, maar wie weet zit er iets voor je tussenquote:
misschien franchiser die er nog wat bovenop legt?quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel bijzonder, want sommige van die sets zijn in de intercoms hier in t centrum duurder dan op de site..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venator is gelekt"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
voor die aangeklede figs zou ik eens kijken op bricklink en dan de minifigure collecties (die series)quote:Op zondag 10 september 2023 22:26 schreef Viv het volgende:
Ik heb echt zo'n zwak voor Minifigures die verkleed zijn.![]()
Net deze besteld via Vinted:
[ afbeelding ]
We hebben al een paashaas, wortel, peper, brick, krijtje, taartpunt, etc.![]()
Nu zag ik dat er van de Unicorn Girl ook een pluche variant is:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Maar die is kennelijk alleen in de VS te koop, niet in Zweden of Nederland.![]()
https://www.lego.com/en-us/product/unicorn-girl-plush-5006625
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |