Zijn bureaublad van de pc is net zo'n teringzooi.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:17 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
De zooi op dat bureau van Oos.
Gesponsord?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:59 schreef derLudolf het volgende:
Gaan de zaken slecht? Eerst een Mercedes nu een Chinees hok.
Functioneel gebruik van het bureaublad, love it.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:17 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
De zooi op dat bureau van Oos.
Toen we nog geen flexplekken hadden zag mijn bureau er ook zo uit. Wel elke dag in en uit het lade blok want clean desk policy.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn bureaublad van de pc is net zo'n teringzooi.
Ik heb het over de desktop van zijn PC, daar staan honderden icoontjes op. Tientallen pdf en word documentenquote:Op zondag 3 november 2024 13:31 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Functioneel gebruik van het bureaublad, love it.
[..]
Toen we nog geen flexplekken hadden zag mijn bureau er ook zo uit. Wel elke dag in en uit het lade blok want clean desk policy.
Haahha dat viel mij ook al op. Alles opslaan op het bureaublad.quote:Op zondag 3 november 2024 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het over de desktop van zijn PC, daar staan honderden icoontjes op. Tientallen pdf en word documenten
Die kan slecht stil zitten. Oos' tactiek van zeuren over de zooi in de werkplaats werkte goed, Frans ging naar bovenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:57 schreef golfer het volgende:
Ën Frans maar doorgaan na zijn bestralingen.
https://www.ditjesendatje(...)en-klinkklare-onzin/quote:Op woensdag 13 november 2024 13:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Welk gerucht dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |