Ik ken de eigenaar van deze toko persoonlijk en hij is ook één van de hoofdsponsors van mijn sportclub.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:57 schreef tong80 het volgende:
Het kost wat die zendtijd kopen. Maar dan heb je ook niks.
Ik vind het wel grappig. Gaat natuurlijk nergens over. De pretentie ook, dat-ie de enige echte zurebom maakt. Daarom 30 % duurder dan elders.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de eigenaar van deze toko persoonlijk en hij is ook één van de hoofdsponsors van mijn sportclub.
Vandaar maar even kijken of het wat is straks...
Ach ja, hij verkoopt z'n spullen wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Gaat natuurlijk nergens over. De pretentie ook, dat-ie de enige echte zurebom maakt. Daarom 30 % duurder dan elders.Enjoy.
Aanrader om ook de serie "Boven Water" te kijken van NPO waar ze ook in mee doen. Daar kun je al een mooi beeld krijgen waar dit bedrijf mee te maken krijgt om te blijven bestaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Gaat natuurlijk nergens over. De pretentie ook, dat-ie de enige echte zurebom maakt. Daarom 30 % duurder dan elders.Enjoy.
"en in een mooi potje gedaan door onze mensen die een normaal salaris krijgen."![]()
Het is dan ook niet voor niets bij het commerciële RTL5 te aanschouwen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:38 schreef tong80 het volgende:
Triest dat gesponsorde tv zo ver is doorgeslagen
Vertel mij wat over de augurken bussines. Daar lusten de fruituitjes geen brood van. Is er geen gat in de markt voor belegen gatenkaas producenten ?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dan ook niet voor niets bij het commerciële RTL5 te aanschouwen.
En Oos Kesbeke is er niet vies van een beetje geld uit te geven in ruil voor reclame voor z'n toko, dus 1 + 1 = 2.
Desondanks denk ik dat het wel een leuk programma kan worden, aangezien het een aparte business is...
Vast wel, maar daar gaat het hier niet over...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel mij wat over de augurken bussines. Daar lusten de fruituitjes geen brood van. Is er geen gat in de markt voor belegen gatenkaas producenten ?
Oh ja, jij bent van de strakke regels. Ook maar één zijwieltje en je augurken worden gesloten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar gaat het hier niet over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |