Ajax onwaardig.quote:
Waarom dat?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan hier geen ander woord voor bedenken dan 'bizar'
Over Cruijff en Van Basten hoeven we het uiteraard niet te hebben maar Kluivert heeft de lat ook wel heel hoog gelegd, die kon wel meer dan alleen scoren, Kieft was een hele goeie afmaker maar niet een hele goeie voetballer.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kluivert had op z'n 21ste al 30 interlands gespeeld. Op z'n 22ste zette het verval in.
Kieft was op z'n 19e Europees topscorer.
Het gaat echt een hele moeilijke zaadpot worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanavond tegen de 30 graden daar tijdens de wedstrijd
Denk dat het komt doordat hij in dat seizoentje bij ons toch toch nog 3 goals heeft gemaakt en 3 assists heeft gegeven.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan hier geen ander woord voor bedenken dan 'bizar'
Omdat de beste man bij mij toch weer de droom heeft aangewakkerd dat ook ik profvoetballer kan wordenquote:
Nou nou nou nouquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat de beste man bij mij toch weer de droom heeft aangewakkerd dat ook ik profvoetballer kan worden
Hij kijkt weinig Ajax dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:27 schreef 3rr0r het volgende:
Portugese vriend van me uit Porto zei dat hun back erg blessuregevoelig is en ze daarom iemand erbij nodig hadden. Andere backs zijn 2 van de meest domme spelers ooit die hij bij een club van niveau heeft gezien.
Vind het vooral raar hoe speler die het bij Ajax niet laten zien bij andere clubs meer dan goed meekomen. En de lijst is lang de laatste jaren. Dus om er nou vanuit te gaan dat andere clubs gek zijn geworden .....quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat de beste man bij mij toch weer de droom heeft aangewakkerd dat ook ik profvoetballer kan worden
Hij zal niet de eerste zijn die er bij Ajax niks van bakt en elders wel functioneert, de bondscoach van Mexico stelt hem ook op.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zegt wat meer over staat van Mexicaanse elftal.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn die er bij Ajax niks van bakt en elders wel functioneert, de bondscoach van Mexico stelt hem ook op.
Dat zei m'n vriend ookquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind het vooral raar hoe speler die het bij Ajax niet laten zien bij andere clubs meer dan goed meekomen. En de lijst is lang de laatste jaren. Dus om er nou vanuit te gaan dat andere clubs gek zijn geworden .....
Mwah, t is niet alleen dat, dit speelt al langer zo. Vorige jaar was extreem kut met een debiele coach en een held die het niet aankon. Maar de jaren daarvoor was dit ook al. Kijk naar een Botman of een Schuurs.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriend ook'Misschien doet de verandering van omgeving hem goed en dat hij door een competente coach zal worden getraind.'
Die missen dan ook wel de kwaliteit om met ruimte in de rug te spelen maar er zijn natuurlijk zat clubs die dat niet doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, t is niet alleen dat, dit speelt al langer zo. Vorige jaar was extreem kut met een debiele coach en een held die het niet aankon. Maar de jaren daarvoor was dit ook al. Kijk naar een Botman of een Schuurs.
ik lees het nu idd (hier). Ff vergeten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die is toch niet speelgerechtigd?
Hij kon wel koppen. Brobbey ?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over Cruijff en Van Basten hoeven we het uiteraard niet te hebben maar Kluivert heeft de lat ook wel heel hoog gelegd, die kon wel meer dan alleen scoren, Kieft was een hele goeie afmaker maar niet een hele goeie voetballer.
Noem ze eens. Als je te slecht bent voor Ajax kun je altijd nog een goede voetballer zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn die er bij Ajax niks van bakt en elders wel functioneert,
Ken je die staatquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zegt wat meer over staat van Mexicaanse elftal.
Waar noemen ze Heitinga een debiele coach?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:12 schreef tong80 het volgende:
Grappig ook dat Heitinga als jeugdtrainer een debiele coach wordt genoemd. Hij viel tussentijds in, in een puinhoop, zonder talenten. Aad de Mos en Beenhakkert overkwam hetzelfde. Maar dan met talenten. Dat waren handballers met een grote bek.
Heitinga was een debiele coach.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar noemen ze Heitinga een debiele coach?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |