Uiteraard. 'staat het er goed op'.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want dat duimpje maakt het fake?
...en dan krijgen ze een taakstraf.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:49 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat is waar hoor. Maar net als deze dame kan ik het soms ook niet tegenhouden. Al is het onverstandig. Ze steken zo een mes tussen je ribben.
Je hebt het nieuwsbericht niet gelezen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:15 schreef theunderdog het volgende:
Uiteraard. 'staat het er goed op'.
Ze deed dit niet omdat ze daadwerkelijk iets geeft om het straat milieu.
Dat is ook de reden dat sommige mensen dat soort etters zelf in elkaar beukt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
...en dan krijgen ze een taakstraf.
Ja, er is toevallig net iemand aan het filmen terwijl die vrouw dat doet. Valt niet op ofzo.quote:
Ja, ik ben zelf een vrouw, maar dat zie ik deze vrouw nog niet zo snel doen, dat in elkaar beukenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:20 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat sommige mensen dat soort etters zelf in elkaar beukt.
https://www.dumpert.nl/item/7196773_d4d02dc4quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, er is toevallig net iemand aan het filmen terwijl die vrouw dat doet. Valt niet op ofzo.
Met dat soort gasten trek je aan het kortste eind. Helaas.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik ben zelf een vrouw, maar dat zie ik deze vrouw nog niet zo snel doen, dat in elkaar beuken![]()
...en imezelf ook niet.
Of ze kreeg bijval van een omstanderquote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard. 'staat het er goed op'.
Ze deed dit niet omdat ze daadwerkelijk iets geeft om het straat milieu.
De Mac zou op elke verpakking een uniek code kunnen printen, bij autoverkoop wordt de nummerplaat aan de verpakkingen gekoppeld en bij het vinden van verpakkingen buiten de restaurants een boete van 100 euro of zo per verpakking.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:38 schreef schommelstoel het volgende:
De Mac kan maar beter beginnen met het scannen van nummerborden.
Dit soort gastjes met de auto van papa een terrein/Mcdrive verbod geven.
Dat zou best goed kunnen werken. Hoewel er dan vast iemand gaat procederen dat een ander het afval weer uit de bak heeft getrokken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De Mac zou op elke verpakking een uniek code kunnen printen, bij autoverkoop wordt de nummerplaat aan de verpakkingen gekoppeld en bij het vinden van verpakkingen buiten de restaurants een boete van 100 euro of zo per verpakking.
Voor wie eigenlijk als het van de parkeerplaats overwaait?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:34 schreef Stoorzendert het volgende:
De Mac mag hun parkeerterrein anders ook wel wat vaker vegen en de uitpuilende prullenbakken legen. Wat een gore tyfusbende is het daar altijd. Is toch deel van het restaurant?
Buiten het terrein ¤500,- boete inderdaad
Bij een ‘heterdaadje’ natuurlijk. Die waanzin om verpakkingen te koppelen aan personen ga ik niet in meequote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Voor wie eigenlijk als het van de parkeerplaats overwaait?
Ik vroeg me af of de verantwoordelijkheid, wanneer een boa een papiertje van het terrein op de straat ziet belanden, niet gewoon bij de Mac gelegd kan worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bij een ‘heterdaadje’ natuurlijk. Die waanzin om verpakkingen te koppelen aan personen ga ik niet in mee
Bleef het maar bij alleen de parkeerplaats....quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik denk dat dat afval op de parkeerplaats no big deal is. Er is vast wel een medewerker die een rondje maakt en met zo'n knijper afval opraapt en die het wel fijn vind om buiten een rondje te lopen.
Ja als het daar zou blijven liggen misschien.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik denk dat dat afval op de parkeerplaats no big deal is. Er is vast wel een medewerker die een rondje maakt en met zo'n knijper afval opraapt en die het wel fijn vind om buiten een rondje te lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |