Stereotype uiterlijk welquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:33 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
link naar de video: https://www.dumpert.nl/item/100069842_87fb2013
en een pic van de stumpert
[ link | afbeelding ]
Moet wel toevallig die anderhalve agent die toevallig dienst heeft net langsrijden en zin hebben in hyperagressief gedoe en 3 uur administratie inzake de nasleep.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:00 schreef Straatcommando. het volgende:
De Mac heeft al eens geopperd om kentekens te koppelen aan verpakking (oid) maar dat mocht niet vanwege privacy.
Gooi de sanctie trouwens maar omhoog, iets van 500 euro ofzo.
Serieus? Zat net een beetje te denken hierover, hoe pak je dat nu aan, het idee van kentekens koppelen aan verpakking kwam meteen in mij op, gewoon ff een kleine print op het zakje en wat inhoud en bingo je hebt ze.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:00 schreef Straatcommando. het volgende:
De Mac heeft al eens geopperd om kentekens te koppelen aan verpakking (oid) maar dat mocht niet vanwege privacy.
Gooi de sanctie trouwens maar omhoog, iets van 500 euro ofzo.
Mensen die zo'n rotzooi op straat gooien zijn gewoon tokkies, dus beter ver bij uit de buurt blijven. Het siert dat vrouwtje wel, maar ik had het zelf niet gedaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier rijdt het tuig de straat in -waar ze wonen- vreten in de auto hun MekDrek op, gooien de verpakking dan uit het raam op straat en gaan naar binnen. Wel eerst de schoenen uit in de gang want anders wordt de woonwagen het huis van Tiffany en Lorenzo vies.
Als je ze aanspreekt hebben ze zo'n blik van het licht is wel aan maar er is niemand thuis, dezelfde blik als toen ik ze vroeg of het ze opgevallen was dat verder niemand een karaoke-machine in de tuin heeft.
En dat is dan nog de minst erge reactie want als je het minder vriendelijk vraagt waan je je in Maaskantje.
Grappig dat je het zegt. Ze zijn er hier eentje vergeten weg te halen en die valt me altijd op.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:02 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Serieus? Zat net een beetje te denken hierover, hoe pak je dat nu aan, het idee van kentekens koppelen aan verpakking kwam meteen in mij op, gewoon ff een kleine print op het zakje en wat inhoud en bingo je hebt ze.![]()
Toevallig, maar idd die privacy weer.
Vroeger hadden we hier in de buurt nog wel eens van die grote ringen langs de weg met van die netten eraan, waar automobilisten hun vuilnis in konden gooien, misschien daar maar weer eens wat meer van plaatsen, want die zijn immers allemaal weg. Zou anders ook niet weten hoe dit te stoppen, het is vooral opvoeding en denk niet dat de politie mankracht gaat uitrekken om te kijken wie wat weggooit bij de Mac.
Dat soort dingen hebben we hier ook nog, meestal langs fietspaden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:02 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Serieus? Zat net een beetje te denken hierover, hoe pak je dat nu aan, het idee van kentekens koppelen aan verpakking kwam meteen in mij op, gewoon ff een kleine print op het zakje en wat inhoud en bingo je hebt ze.![]()
Vroeger hadden we hier in de buurt nog wel eens van die grote ringen langs de weg met van die netten eraan, waar automobilisten hun vuilnis in konden gooien, misschien daar maar weer eens wat meer van plaatsen, want die zijn immers allemaal weg. Zou anders ook niet weten hoe dit te stoppen, het is vooral opvoeding en denk niet dat de politie mankracht gaat uitrekken om te kijken wie wat weggooit bij de Mac.
Zeker, de politie is al onderbezet, maar dit zijn van die klassieke hufterige overtredingen waar iedereen zich aan stoort..dus jaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Moet wel toevallig die anderhalve agent die toevallig dienst heeft net langsrijden en zin hebben in hyperagressief gedoe en 3 uur administratie inzake de nasleep.
Zoiets was het ook geloof ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:02 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dit. Veel mensen kunnen de verantwoordelijkheid die voortvloeit uit vrijheid niet aan. Die hebben een harde hand nodig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op dit vlak kunnen wij veel van Singapore leren.
Zelf zou ik ook in staat kunnen zijn om dat soort debielen hun vuilnis op hun schoot te gooien, tot afgrijzen van mijn man. Die is altijd bang dat hij nog een keer in een knokpartij komt door zoiets.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:04 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Mensen die zo'n rotzooi op straat gooien zijn gewoon tokkies, dus beter ver bij uit de buurt blijven. Het siert dat vrouwtje wel, maar ik had het zelf niet gedaan.
Beter laat je het gaan. Die gastjes zullen nooit iemand worden in de maatschappij.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:15 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Zelf zou ik ook in staat kunnen zijn om dat soort debielen hun vuilnis op hun schoot te gooien, tot afgrijzen van mijn man. Die is altijd bang dat hij nog een keer in een knokpartij komt door zoiets.![]()
Maar ik snap ook best dat je er bij uit de buurt zou blijven. Ik kan er gewoon erg slecht tegen en reageer dan vaak ook impulsief. Nog nooit een knokpartij uit ontstaan gelukkig.
Ja ik snap je man wel, een vrouw slaan of neersteken is niet stoer voor veel van die debielen, met een groepje een man aftuigen wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:15 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Zelf zou ik ook in staat kunnen zijn om dat soort debielen hun vuilnis op hun schoot te gooien, tot afgrijzen van mijn man. Die is altijd bang dat hij nog een keer in een knokpartij komt door zoiets.![]()
Maar ik snap ook best dat je er bij uit de buurt zou blijven. Ik kan er gewoon erg slecht tegen en reageer dan vaak ook impulsief. Nog nooit een knokpartij uit ontstaan gelukkig.
Of Japan, gewoon strafbaar maken, dikke boete of taakstraf.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op dit vlak kunnen wij veel van Singapore leren.
Simpel: taakstraf van een paar middagen vuilnis opruimen. Elke keer betrapt worden is opnieuw een paar dagen vegen. Niet op komen draven is boete erbovenop.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:31 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Of Japan, gewoon strafbaar maken, dikke boete of taakstraf.
Daar sta je dan overal op internet, met je primitieve bakkes. Lekker bezig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:33 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
link naar de video: https://www.dumpert.nl/item/100069842_87fb2013
en een pic van de stumpert
[ link | afbeelding ]
Hier langs de vrij rustige zijwegen in het bos ligt al regelmatig wat en dan ben je toch echt al zeker een kwartier onderweg vanaf de dichtstbijzijnde Mac. Er valt nauwelijks aan te ontsnappen, kennelijk, debielen heb je overalquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:52 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ach doen ze het niet bij de Mac dan gooien ze het wel uit het raam zodra ze wegrijden bij de Mac, woon ongeveer 2 km af van een Mac en zelfs bij in de straat liggen vaker complete zakken Mac afval op de grond wat gewoon uit de auto gegooid wordt. Actie van deze dame is klasse, hoewel ik iedereen wil aanraden dit echt niet overal te doen, ik heb mijn lesje ook wel geleerd met bepaalde types aan te spreken in dit land, dat draait meestal uit op zware agressie. Dit moet de politie gewoon oppakken, laat ze maar een maand rotzooi prikken als ze betrapt worden, dan leren ze het misschien eens af.
Dat is waar hoor. Maar net als deze dame kan ik het soms ook niet tegenhouden. Al is het onverstandig. Ze steken zo een mes tussen je ribben.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Beter laat je het gaan. Die gastjes zullen nooit iemand worden in de maatschappij.
Want dat duimpje maakt het fake?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:58 schreef theunderdog het volgende:
En alle boomers trappen erin. Niemand die dat 'duimpje' op het laatst ziet?
Fake.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |