Babi pagnang in London is ook een aanrader. Soort derderangs spaghetti.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vind McDonalds uitproberen in een nieuw land altijd een guilty pleasure, ieder land heeft zijn unieke producten.
Soms lekker, soms goor, maar met een kater merk je daar niet zo veel van
Heb weleens in Chinatown daar gegeten, was inderdaad vrij teleurstellend.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Babi pagnang in London is ook een aanrader. Soort derderangs spaghetti.
Bali Bali bij west end moet je zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:57 schreef Erasmus het volgende:
We halen er een Londen expert bij: @:Bezsen
Dziękuję kolego, heb het in mijn Maps opgeslagen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Bali Bali bij west end moet je zijn
Sta nu in de gym. En ik ben nieteens de enige. Walgelijk begin van de dag dit. Geen empty gymquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk gesport, @:GGMM . Meevaller dat het niet druk was tussen 19 en 20.
05:24, strijderquote:Op donderdag 24 augustus 2023 05:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sta nu in de gym. En ik ben nieteens de enige. Walgelijk begin van de dag dit. Geen empty gym
Deze man is een SOLDAATquote:Op donderdag 24 augustus 2023 05:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sta nu in de gym. En ik ben nieteens de enige. Walgelijk begin van de dag dit. Geen empty gym
Beetje tren klappen in het squatrekquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stond om 04:58 al te squatten ouwe dibbes.
[..]
[ afbeelding ]
Anabolen zijn voor idioten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Beetje tren klappen in het squatrek
Verstandige man gespot.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
U mad brah
Maar nee zou er zelf ook nooit aan beginnen
Wat staat hier ?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Beetje tren klappen in het squatrek
Wat een taal.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:18 schreef Oriente het volgende:
Al zijn die 3D Delts die je er van krijgt wel lijp.
Maar ik houd het wel bij Lat Raises 7x per week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |