Allebei uitproberen, dan pas (ver) oordelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Huuu ouwemannenvoeten. Ik geloof dat ik nog liever een prostaatmassage zou geven dan aan de voeten van Leendert te moeten zitten.
Maar dan ook een ouwemannenprostaat is de vraagquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Huuu ouwemannenvoeten. Ik geloof dat ik nog liever een prostaatmassage zou geven dan aan de voeten van Leendert te moeten zitten.
Dat vind ik dan weer geen vergelijk. Oude mensen hebben zorg nodig, hoe dan ook, ze worden peuters en vaak incontinent ook, een luier verwisselen en omdat de poep aan het schaamhaar plakt toch maar de schaamstreek scheren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Mannenbillen blijven relatief lang stevig, toch? Dus ja, ik doe liever een Alexandraatje dan een Franciscaatje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:48 schreef lily het volgende:
[..]
Maar dan ook een ouwemannenprostaat is de vraag
Geeeeen idee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mannenbillen blijven relatief lang stevig, toch?
Wat een gek is het ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:43 schreef loveli het volgende:
Walter heeft een nieuwe dumbphone zodat hij niet meer op sociale media hoeft.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:43 schreef loveli het volgende:
Walter heeft een nieuwe dumbphone zodat hij niet meer op sociale media hoeft.
[ twitter ]
Dus hij heeft Mount Joy sinds deze zomer te koop staan én toen de meiden dit tripje van augustus 2022 boekten was het nog van de vorige eigenaar? Hij zit er dus helemaal niet zo lang?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:58 schreef Eagles89 het volgende:
https://showbizznetwork.n(...)voor-duizenden-euros
“Vriendinnen beleven horror vakantie op Mount Joy” duizenden euros opgelicht…
Samen?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:00 schreef Claudia_x het volgende:
Martijn boeit me niet. Joy boeit me niet. Leendert en Petri kunnen stikken. Ik wil Bram en Debbie zien.
Ik vind beiden niet erg aantrekkelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Dan doe je een Carolientje en ontferm je je over het huishouden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind beiden niet erg aantrekkelijk
Eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |