In de appjes zullen nu wel hebben gestaan dat ze dat nu wel moet doen anders niet welkomquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daarom mocht ze ook oprotten toen ze weigerde met hem in 1 bed te slapen.
Heerlie de peerliequote:
Dit is nog veel ergerquote:
In die luchtvochtigheid roken? Hou op met mequote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:16 schreef DKUp het volgende:
Van Thailand ga jezelf aan de alcohol, de sigaretten en andere slechte dingen
Ik ben een bijna een keer tegen zo'n kabel aangelopen en zo lang ben ik niet eens.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:17 schreef DKUp het volgende:
Je ziet ook altijd die stroomkabels in de lucht
Ik denk gewoon heel weinig zelfvertrouwen en werken is het enige wat hij goed kan. Met de vrouwen is hij overduidelijk minder bedreven.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Martijn is of overspannen of echt te serieus met z’n werk.
Dan hoort hij het gemauw en geklaag van die trut niet…quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie de fuck vindt het heel leuk om het gras te maaien ?
Echt een mensenmensquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan hoort hij het gemauw en geklaag van die trut niet…
Zand schuurt de maagquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:22 schreef DKUp het volgende:
Sushi’s op een kleedje met al dat stof en zand. GENOT
Maar alles is zoooooo leukquote:
quote:
Thalia wil nog een maand kletsenquote:
Wij gaan dit weekend hardlopen, mafkeesquote:
Oh ik zat met turnen in mijn hoofdquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij gaan dit weekend hardlopen, mafkees
quote:
Eensquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:42 schreef PirE het volgende:
Die camper is wel het mooiste van heel Mount Joy.
De kelder.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
De vraag is in welke kamer Thalia vanavond slaapt
Arme Churandy Martinaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Thalia doet een Churandietje: Ik ben blij…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |