Ergens ook wel goed voor Barshim want ik heb altijd het gevoel gehad dat hij destijds eigenlijk liever om de winst had gesprongen omdat hij wel dacht te gaan winnen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een fluke is nog wel leuk als het gaat om een klein land, sympathieke atleet etc. Wel mooi voor de erelijst van Tamberi, moet gezegd.
Wedstrijd zelf was toch ook best aardig?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:23 schreef Pino112 het volgende:
Niks gezien helaas.
Wel gelachen om de reactie van Van Klinken, bij het inwerpen viel alles. Leuke rubriek.
https://nos.nl/collectie/(...)er-nos-sportschool-3quote:Wat maakt Femke Bol zo'n goede hordeloopster?
Ik ben blij dat hij het even komt uitleggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 00:25 schreef 3rr0r het volgende:
College van prof dr ing Sedoc (video)
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)er-nos-sportschool-3
Hij was wel degene die inititiaf nam voor 2x goud.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ergens ook wel goed voor Barshim want ik heb altijd het gevoel gehad dat hij destijds eigenlijk liever om de winst had gesprongen omdat hij wel dacht te gaan winnen.
Femke is toverbowlingbalquote:Op woensdag 23 augustus 2023 00:25 schreef 3rr0r het volgende:
College van prof dr ing Sedoc (video)
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)er-nos-sportschool-3
ach, je kunt er cynisch over doen maar ik vind Gregory gewoon een topper, zijn enthousiasme en kennis is ongeėvenaard!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij het even komt uitleggen.
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:12 schreef DeeBee het volgende:
Beroepschoker Vloon heeft zich nu maar van tevoren afgemeld
Hij staat nog in groep Bquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:12 schreef DeeBee het volgende:
Ik zie een X.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:12 schreef DeeBee het volgende:
Wederom te goed in vorm?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:12 schreef DeeBee het volgende:
Wat op 5.35 wel erg matig isquote:
De Duitse zijn nog erger, zeker de dames met een lichte huidquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Britse zwempakken zijn echt gruwelijk lelijk
Vloon XX genot.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
2 kilo zwaardere schoenen met al die plakkertjes.
.
Gaan we nog iets van polsstok zien trouwens?...
5.35 valers moet je gewoon negerenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
2 kilo zwaardere schoenen met al die plakkertjes.
.
Gaan we nog iets van polsstok zien trouwens?...
Ook Lillefosse XX. Meerkamper Thiery (uiteraard) wel over 5.35, die kan nog beter polshoog dan Sintnicolaas dat kon, maarquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
5.35 valers moet je gewoon negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |