Dan moet het van PSV komen, de Rangers gaan in geen 100 jaar scoren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze wedstrijd heeft een doelpunt nodig.
Kloptquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:37 schreef GGMM het volgende:
Jack
Is dat z'n voornaam of z'n achternaam?
Fijn dat je hem niet wegklikt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde en gifje maken hoe ik de mention van dombo wegklikte, maar ik heb per ongeluk een afbeelding gemaakt. Alleen voordat ik dat doorhad had ik hem wel weggeklikt.
Hier is de afbeelding:
[ afbeelding ]
Een schandaal! we moeten op zoek naar een nieuw sociaal contract hier op FOK! om de moderatiecultuur om te gooien.quote:
Cyrielke nog nauwelijks gezien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan moet het van PSV komen, de Rangers gaan in geen 100 jaar scoren.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een schandaal! we moeten op zoek naar een nieuw sociaal contract hier op FOK! om de moderatiecultuur om te gooien.
Nee ik laat me niet voor het karretje spannen door een popie-jopie userquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FA GGMM maakt nu een gifje.
Hopelijk gaat het nu wel goed.
Dat zou mij erg tevreden stemmen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FA GGMM maakt nu een gifje.
Hopelijk gaat het nu wel goed.
ZOquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik laat me niet voor het karretje spannen door een popie-jopie user
Koekoek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik laat me niet voor het karretje spannen door een popie-jopie user
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |