The Prodigy op Lowlands 2001 is het meest gênante optreden dat ik ooit heb meegemaakt. Toen het geluid voor de 3e keer uitviel ben ik maar ergens anders gaan kijken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
The Prodigy op Lowlands 2009 is het ziekste optreden dat ik ooit heb meegemaakt. Dus als die komen gaat het wel kriebelen om te gaan.
Hier was ik bij. Wat een aanfluiting was dat.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
The Prodigy op Lowlands 2001 is het meest gênante optreden dat ik ooit heb meegemaakt. Toen het geluid voor de 3e keer uitviel ben ik maar ergens anders gaan kijken.
Keith Flint was ook nauwelijks bij bewustzijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
The Prodigy op Lowlands 2001 is het meest gênante optreden dat ik ooit heb meegemaakt. Toen het geluid voor de 3e keer uitviel ben ik maar ergens anders gaan kijken.
ingewilligdquote:
Succes alvastquote:Op maandag 15 januari 2024 10:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fred Again heb ik twee jaar geleden nogal fors stelling tegen ingenomen binnen mijn vriendengroep, wordt dus wel vermoeiende Lowlands voor mij met hem als headliner
Jaa dat wordt lekker raggen.quote:
Wel skeer qua internationale naam en faam ja maar het krijgt Alpha met gemak vol dus dat is makkelijk scoren.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:39 schreef Nielsch het volgende:
Goldband als headliner is wel heel skeer maar verder erg blij met QOTSA, Skrillex, IDLES, Fred Again.., Soulwax en The Smile.
Moet verder nog een hoop luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |