Ik vind het overigens raar om een centrale verdediger te halen als Geert vertrekt terwijl je 1 rechtsback en al 2 rechter centrale verdedigers hebtquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Geert Out
Selecao speler IN
Het begon allemaal met de onbegrijpelijke Nieuwkoop transfer.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens raar om een centrale verdediger te halen als Geert vertrekt terwijl je 1 rechtsback en al 2 rechter centrale verdedigers hebt
Dit wordt een benzo'tje nemen voor het slapen gaan.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Brenet zal wel komen. Vrees ik.
Zou echt typische feyenoord transfer zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Brenet zal wel komen. Vrees ik.
Pedersen nog altijd niet officieel toch? Behalve dan voor die hockeykutjes vereniging.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens raar om een centrale verdediger te halen als Geert vertrekt terwijl je 1 rechtsback en al 2 rechter centrale verdedigers hebt
Nieuwkoop is een vooruitgang tov Pedersen. Ik vind het prima.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het begon allemaal met de onbegrijpelijke Nieuwkoop transfer.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een upgrade voor een paar extra knaken
Voor Bayern
Hanckogenot kwam er ook vandaan, dus kan zomaar iets zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit ziet er prima uit. Type Til genot.
Jammer dat de Tsjechische competitie weinig voorstelt verder
Ik ben mijn eerste liefde nog altijd niet vergeten.quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:08 schreef bbuddybb het volgende:
Dit ventje zal Dombo Szymanski doen vergeten.
(misschien)
Een soort tussenweg tussen Til en Szymanski lijkt het op. Nou voor de waarde van een Bullaude zien we het welquote:Op maandag 21 augustus 2023 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit ziet er prima uit. Type Til genot.
Jammer dat de Tsjechische competitie weinig voorstelt verder
Wat is een typische PSV transfer dan? Van CL naar EL?quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou echt typische feyenoord transfer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |