Inderdaad, 20-25 graden in de pluim. Weinig neerslag. Als dat al herfst is dan tjaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat wordt hier toch weer heerlijk overdreven zegzo ken ik het topic weer.
Ik las dat de ene weer computer gaat voor de felste buien in het noorden, en de ander in het zuiden. Daarom de grote onzekerheidquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Stevig onweer op weg naar de kop van Noord Holland en de waddeneilanden.
En daar is dan geen code geel afgegeven
Kijk gewoon op de radar.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:44 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik las dat de ene weer computer gaat voor de felste buien in het noorden, en de ander in het zuiden. Daarom de grote onzekerheid
Lijken mij ook oprecht hele mooie plekken. Faeröer wel eens op gezocht, maar is toch nog best duurquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou graag, wat zou ik die landen graag eens zien!
Gaat een fiks onweersgebied vanaf de Noordzee richting Noord-Holland/Wadden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:44 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik las dat de ene weer computer gaat voor de felste buien in het noorden, en de ander in het zuiden. Daarom de grote onzekerheid
Faeröer is prachtig. Ben er met de boot naar toe gegaan. Kunt ook vliegen, maar leek me toch mindere ervaring.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Lijken mij ook oprecht hele mooie plekken. Faeröer wel eens op gezocht, maar is toch nog best duur
Cool, zit helaas net te zuidelijk in Frankrijk. Wel code oranje, maar geen druppel gevallen en geen onweer gehoord vannachtquote:
Noorwegen lijkt mij bijv ook heel vet om eens te zien. Maar ook zo pleuris duur .... zeker voor deze Spanjaard nuquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Faeröer is prachtig. Ben er met de boot naar toe gegaan. Kunt ook vliegen, maar leek me toch mindere ervaring.
Ook goddelijk. Met de boot oversteken en dan helemaal langs de kust vanuit Oslo naar de Noordkaap. Ongeveer twee maanden geweest toen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Noorwegen lijkt mij bijv ook heel vet om eens te zien. Maar ook zo pleuris duur .... zeker voor deze Spanjaard nu![]()
Genot onweer in de bergenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef INViCTuS het volgende:
Krijg als het goed is vanavond kräftige gewitter hier in de Alpen.
1 euro voor een broodje vind ik eigenlijk nog goed meevallenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ook goddelijk. Met de boot oversteken en dan helemaal langs de kust vanuit Oslo naar de Noordkaap. Ongeveer twee maanden geweest toen.
Maar het is wel duur ja. Ging een simpel kaiserbroodje kopen. Omgerekend meer dan 1 euro, wtf
Was 8 jaar terug ofzo. Zou graag nog wel een keertje doen als de kleine groter is.
Ik drink zelf niet, maar alcohol is idd volgens mij erg duur. Überhaupt uiteten daar is amper te betalenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
1 euro voor een broodje vind ik eigenlijk nog goed meevallen
Vriend van me was vorig jaar in Oslo voor een paar dagen en vertelde me dat ie een rondje drankjes ging halen voor vier man in een bar en toen rond de 40 euro mocht afrekenen
edit: en volgens mij haalde hij gewoon bier, geen fancy cocktails ofzo
En weer traditiegetrouw in de ochtend, want het blijft toch die net-niet zomer.quote:
Dit is pas het voorproefje.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En weer traditiegetrouw in de ochtend, want het blijft toch die net-niet zomer.
Het verpieterd wel enorm nu in het ZW (op de grens met Brabant en Zeeland).quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:17 schreef grimselman het volgende:
[..]
Zo wat zat ik er naast met mijn voorspelling dat de dikke buien alleen Limburg zouden raken
Wow!!!!! Wat gaaf!!!!!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Frankrijk, Normandie vanochtend
De noordelijke pluk gaat zo te zien mij net niet raken. Damnquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het verpieterd wel enorm nu in het ZW (op de grens met Brabant en Zeeland).
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat was het weer voor deze "zomer" godverdomme wat een klotejaar.
Nou inderdaad zeg heel 2023 was echt ruk tot nu toequote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Gruwelijk nat?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:44 schreef StephanL het volgende:
Ohhh shit. Het komt al. We worden nat!
App buienalarm.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:49 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Welke is een goeie?
Waar je ook een beetje vooruit kan kijken en dan enigzins betrouwbaar is
Loopt niet goed af.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:49 schreef Wereldgozer het volgende:
hier in de wijk zijn glazenwassers bezig
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou als het zo doorgaat blijft het hier droog door het op breken van die regenwolk. Zit precies er tussen in.quote:
Efkes lekker over de mert kuier'nquote:
Ja het mag wel even verfrissend gaan regenen nu.quote:
Daarom heb ik dus geen glazenwasser meerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:49 schreef Wereldgozer het volgende:
hier in de wijk zijn glazenwassers bezig
Inderdaad.quote:
hallo buurmanquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:00 schreef warhamstr het volgende:
Links en rechts langs... Tuurlijk.
Wat loop je weer heerlijk uit je nek te lullenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Wat is toch die hardnekkige mythe dat regenbuien het lekker afkoelen buiten? Dat is helemaal niet zo, het enige waar ze goed voor zijn is nog meer vocht neerpleuren.
Hopelijk stromen de bouwgronden in Arnhem over. Dat gun ik die idioten die hebben verzonnen dat de uiterwaarden uistekende bouwgronden zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:05 schreef StephanL het volgende:
Dan maar kijken hoe Brabant en Noord-Holland verzuipen
Lijkt uit te doven in Limburg / Brabant en te activeren in het Noordenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Zelfs boven midden Brabant kakt het helemaal in nu.
Tijd om je haar te laten verfen bij de kapper, maat.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Het is hier ENORM grijs
@:haags @:zipportal
wil dit weekend wel weer ff opskeer zettenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Tijd om je haar te laten verfen bij de kapper, maat.
Hier komt 'in de loop van de middag' iemand langs om de regenpijp te repareren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:35 schreef Faraday01 het volgende:
Hier is het nog droog maar vanmiddag gaat er een flinke bak regen vallen. De regenton was al weer half leeg dus dat komt goed uit
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:45 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hier komt 'in de loop van de middag' iemand langs om de regenpijp te repareren.
Vanaf een uur of 14u gaat het hier langdurig hard regenen
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:38 schreef cherrycoke het volgende:
Zuid holland schild is weer goed actief @:nattekat
Volgens de droogtemonitor kan vooral de kuststrook een bak water wel gebruiken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog helemaal droog
En hij kan gelijk controlleren of de reparatie goed is uitgevoerdquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]Goede planning, die hoeft dan niet meer te douchen
De Bilt heeft ongeveer 100 dagen van 20 graden. Nah, wat is dat nou. Overige dagen dus onder de 20. Eigenlijk gewoon bijzonder karigquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:45 schreef dick_laurent het volgende:
https://www.spanjevandaag(...)panje-en-daarbuiten/
Samenvattend: die 22 graden die het gematigde NLse zomerweer vaak brengt is dus eigenlijk gewoon de "perfecte" temperatuur voor de meeste mensen
alleen beetje jammer van die andere 7 maanden per jaar waarin de 22 graden vrijwel niet gehaald wordt![]()
Het is dat de zon niet schijnt...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog helemaal droog
Hoe weet je nou dat het rustig was als je niks kon zien?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een regen. Zag echt bijna niks meer tijdens het rijden. Gelukkig rustig op de snelweg.
Idem hier.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:25 schreef Pvt.Webster het volgende:
Begin de herfst en winter steeds meer te waarderen
Droog herfstweer bedoelde ikquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Jullie lullen over een paar maanden wel weer anders. Als de dagen kort, grauw en grijs zijn, het de hele dag vies miezert en je je weer helemaal in moet pakken om naar buiten te kunnen.
Nee, zo werkt dat niet. Je krijgt het hele pakket of niets. Het is ook niet per definitie zo vies benauwd in de zomer. Sterker nog, dit is het jaren niet geweest.quote:
Omdat zo geplandquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarom ga je dan een maand weg naar een warm land als je dat niks vindt
Bohhhh, herfst!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Als de dagen kort, grauw en grijs zijn, het de hele dag vies miezert en je je weer helemaal in moet pakken om naar buiten te kunnen.
Tķrshavn belde... het kan altijd ergerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De Bilt heeft ongeveer 100 dagen van 20 graden. Nah, wat is dat nou. Overige dagen dus onder de 20. Eigenlijk gewoon bijzonder karig
Viel Spass en/of sterktequote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef INViCTuS het volgende:
Krijg als het goed is vanavond kräftige gewitter hier in de Alpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |