Toon ?quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:22 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Die staat er niet tussen
[*] Lars
[*] Toon
[*] Geert
Dis is juist!quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:50 schreef pipster het volgende:
Oh haha, had de meerkeuze gemist.
Lars dan maar!
Die inderdaadquote:
Daar zijn aanwijzingen voor ;-)quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:14 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb de film niet gezien, maar aan de hand van de aanwijzingen denk ik Michael Cera
#3359quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:28 schreef Bargehassus het volgende:
Was vanochtend op de radio.India.
Nee, het is van oorsprong Engels/Brits.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:52 schreef thabit het volgende:
[..]
Misschien gewoon algemeen "curry" dan?
Staat vast bij flink wat mensen in de koelkast.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:47 schreef DTF het volgende:
Wat stom.
Ik heb het opgezocht, maar had dit zeker kunnen raden!
Sandwich spread (a.k.a. kots in een potje) klinkt wel als iets wat je met de genoemde ingredienten kunt maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Staat vast bij flink wat mensen in de koelkast.
Dat is nog niet eens zo'n gekke vergelijking maar het is het niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:08 schreef thabit het volgende:
[..]
Sandwich spread (a.k.a. kots in een potje) klinkt wel als iets wat je met de genoemde ingredienten kunt maken.
Dat zocht ik ja!quote:
Nee, maar de serie die ik zoek heeft net als AbFab zijn wortels in een andere serie.quote:
George and Mildred ?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, maar de serie die ik zoek heeft net als AbFab zijn wortels in een andere serie.
Oh ja. Dom van me. Je hebt het juist.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:19 schreef Bargehassus het volgende:
Ik weet dat er sprake van was om Fawlty Towers weer nieuw leven in te blazen maar ik hoop toch echt dat dit niet correct is..?
Toch maar de gok...
Daar was ik al bang voor. Ik hoopte nog op een soort remake tussendoor ofzo. Niet dus. Ff verder denken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:26 schreef Berkery het volgende:
George and Mildred en Fawlty Towers zijn inderdaad te oud. Ik zoek een Amerikaanse serie.
George and Mildred waren eerst ook bijrollen in een andere serie. Net zoals Mork van Mindy.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:29 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Ik hoopte nog op een soort remake tussendoor ofzo. Niet dus. Ff verder denken.
Gerorge and Mildred waren overigens wel top. Maar beter ook geen remake van maken. Valt bijna altijd tegen.
Met hun motor met zijspan.
En de serie die ik zoek is waarschijnlijk de meest succesvolle spin-off ooit.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
George and Mildred waren eerst ook bijrollen in een andere serie. Net zoals Mork van Mindy.
Frazier?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
En de serie die ik zoek is waarschijnlijk de meest succesvolle spin-off ooit.
quote:
Alexander Aljechinquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:32 schreef tong80 het volgende:
Tegen wie werd Max Eeuwe wereldkampioen schaken ?
#3359quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | etorg ne meoChies e su elW dhtik?e isedi en rrewgek leaiensa dkpmo hc |
Goeie gok, maar helaas niet goed genoeg.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:39 schreef DTF het volgende:
Geen idee, maar ik kan natuurlijk altijd iets gokken.
Wang.
Ik begrijp de vraag niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:51 schreef thabit het volgende:
[..]
Goeie gok, maar helaas niet goed genoeg.
Edit: Klopte niet wat ik zei, excuus.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:55 schreef Bargehassus het volgende:
De vraag (of in ieder geval de strekking er van) heb ik denk ik wel, alleen ik weet het antwoord niet.
Bij mij was het juist anderom.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:27 schreef Berkery het volgende:
Ik heb het eerste deel al kunnen ontcijferen, maar dat was al genoeg informatie om 'geen idee' te kunnen zeggen.
Kleine aanvulling hierop: je hebt er waarschijnlijk duizenden van in huis (en nee, het is geen dier zoals muis of spin).quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:56 schreef thabit het volgende:
Wat we zoeken is ook een Nederlands woord van 4 letters.
Gelukkig iemand bij wie het kwartje valt!quote:
Ameland?quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuk idee om de vraag als puzzel te stellen, maar ik had dan wel een makkelijkere vraag verwacht.
Dit weekend hebben we weer veel gehoord over o.a. de Tarzanbocht en de Hugenholtzbocht, maar waar ligt de Ballumerbocht?
Uiteraard!quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Even puzzelen, maar het zijn de koolwaterstoffen: methaan, ethaan, propaan, butaan, pentaan, hexaan, etc.
Elly van Hulst?quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Femke Bol was afgelopen week, toen zij de 400m horden won, pas de vierde Nederlander die goud pakte op het WK atletiek. Wie was de eerste?
Rens Blom ?quote:
Tineke?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:32 schreef tong80 het volgende:
In welk programma was Peter Jan Rens voor het eerst op tv ?
#3359quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |