abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210360912

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210360937
Goede tt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210360944
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Wat is jouw probleem

De praktijk bewijst dat ik meestal gelijk krijg 😀
Ja daarom moet jij het topic openen.

quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:25 schreef Zipportal het volgende:
Klaas kan oprotten. Klere jood.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210361067
Ik ben het wel met Caland eens. Met Idrissi erbij heb je links voorin voldoende opties. Waarom dan een Kroaat halen die ook linksbuiten is, maar ook op 10 kan. Dan had ik voor een pure (technische onderlegde) middenvelder gegaan.
#12 is not for sale!
pi_210361218
Als je de kwaliteiten van Zerrouki en Stengs samen zou voegen zou je wel een vergelijkbaar type met Orrie krijgen, maar die 2 losstaand hebben dan wel hun gebreken, denk dat dit het grootste probleem momenteel is, buiten dat Szymanski ook gewoon nog niet vervangen is. Zit 'm denk ik vooral in een 10 die diepgaat, iets wat Til 2 jaar terug goed deed (niet dat ik die nu wil hoor)
pi_210361522
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:37 schreef Haringkop het volgende:
Ik ben het wel met Caland eens. Met Idrissi erbij heb je links voorin voldoende opties. Waarom dan een Kroaat halen die ook linksbuiten is, maar ook op 10 kan. Dan had ik voor een pure (technische onderlegde) middenvelder gegaan.
Hoe kun je in godsvredesnaam tevreden zijn met (praktisch) dezelfde voorhoede als vorig jaar, die dan ook nog beduidend slechter wordt bediend vanuit het middenveld.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 20 augustus 2023 @ 23:18:54 #7
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_210361544
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:17 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Hoe kun je in godsvredesnaam tevreden zijn met (praktisch) dezelfde voorhoede als vorig jaar, die dan ook nog beduidend slechter wordt bediend vanuit het middenveld.
Omdat Gimenez en Paixao vorig seizoen pas in de 2e seizoenshelft echt op niveau kwamen. Als je nu moet kiezen tussen investeren in de voorhoede of in het middenveld kies ik ook het middenveld
pi_210361558
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:17 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Heb het puur over linksbuiten, zou zelf eerder een rechtsbuiten erbij willen nu. Daar heb je praktisch alleen maar brandhout.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 augustus 2023 @ 23:30:33 #9
262211 hhh38
pi_210361638
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Heb het puur over linksbuiten, zou zelf eerder een rechtsbuiten erbij willen nu. Daar heb je praktisch alleen maar brandhout.
Zouden ze nou echt de inschatting gemaakt hebben dat Stengs dat in kon vullen? Zulke rare beslissingen deze zomer.
pi_210361662
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Omdat Gimenez en Paixao vorig seizoen pas in de 2e seizoenshelft echt op niveau kwamen. Als je nu moet kiezen tussen investeren in de voorhoede of in het middenveld kies ik ook het middenveld
Met alleen Paixao en Gimenez (ok, en Ueda maar dat is in principe nog geen basisspeler) ga je het niet redden.

Al snap klopt het wel dat het middenveld ook flink wat mist, selectie is simpelweg niet gebalanceerd.
  zondag 20 augustus 2023 @ 23:36:37 #11
262211 hhh38
pi_210361685
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:34 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Met alleen Paixao en Gimenez (ok, en Ueda maar dat is in principe nog geen basisspeler) ga je het niet redden.

Al snap klopt het wel dat het middenveld ook flink wat mist, selectie is simpelweg niet gebalanceerd.
Idrissi is ook prima. Jammer dat je die niet zou upgraden, maar hij is goed genoeg voor de basis
pi_210361686
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja ok daar kan ik me nog enigszins in vinden. Maar idrissi blijft wmb een zwaktebod. Vind het ook onvoorstelbaar dat je nu nog steeds rondloopt met Ali, dildo en walemark.

Walemark moet gewoon ergens minuten gaan maken, Excelsior ofzo. Van Ali/Dildo moet er minstens 1 weg.
  zondag 20 augustus 2023 @ 23:36:47 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210361688
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Zouden ze nou echt de inschatting gemaakt hebben dat Stengs dat in kon vullen? Zulke rare beslissingen deze zomer.
Met een type Nieuwkoop had dat nog best gekund, zag je ook wel terug tegen Fortuna maar denk dat Geert daar gewoon komt te staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210361691
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Idrissi is ook prima. Jammer dat je die niet zou upgraden, maar hij is goed genoeg voor de basis
-O-
  zondag 20 augustus 2023 @ 23:48:43 #15
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210361763
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Stengs is volgens mij vooral gehaald omdat hij plots beschikbaar bleek, zonder dat er echt een specifieke rol voor hem in gedachte was.
Makkelijk eerste
pi_210361827
Vorige topic aan het doorlezen. Jammer dat jullie pas eind augustus merken dat het scoutingshok is afgebrand door Te Kloese, die heerlijk cooking was deze window.

Velen verklaarden me voor gek, maar mijn inzichten worden natuurlijk gevormd door wat ik hoor. Baal echt enorm van deze window, viel zoiets moois van te maken.
pi_210362739
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:58 schreef ZKA het volgende:

Velen verklaarden me voor gek, maar mijn inzichten worden natuurlijk gevormd door wat ik hoor. Baal echt enorm van deze window, viel zoiets moois van te maken.
Volgens jouw site komt Ivanusec sowieso, en ik verwacht zelf Idrissi nog. Dat zou deze transferzomer nog een kleine voldoende kunnen opleveren als dat de nodige creativiteit oplevert. Maar wel eens dat er qua aankopen op ons middenveld vreemde keuzes zijn gemaakt, en ik had ook verwacht dat er meer in de vleugelaanvallers zou worden geïnvesteerd.

Aan de andere kant biedt dit wel mooi kansen voor Sauer. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_210362849
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 07:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Volgens jouw site komt Ivanusec sowieso, en ik verwacht zelf Idrissi nog. Dat zou deze transferzomer nog een kleine voldoende kunnen opleveren als dat de nodige creativiteit oplevert. Maar wel eens dat er qua aankopen op ons middenveld vreemde keuzes zijn gemaakt, en ik had ook verwacht dat er meer in de vleugelaanvallers zou worden geïnvesteerd.

Geen enkele aanleiding dat Ivanusec-deal mis gaat. Laat die NL media maar lullen. Vanaf vanavond kan het wel eens leuk gaan worden ⏳
pi_210362938
Zou mooi zijn als we nog wat kunnen lozen. Een Dilrosun, Kasanwirjo en/of Alireza bijvoorbeeld.
pi_210363081
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 07:49 schreef Maastoren het volgende:
Zou mooi zijn als we nog wat kunnen lozen. Een Dilrosun, Kasanwirjo en/of Alireza bijvoorbeeld.
Als je 2 buitenspelers haalt zou ik Dilro proberen te slijten en Walemark verhuren. Verder hoef je niks meer te laten gaan.

Ik zou nog wel graag een ander type middenvelder zien, tenzij Ivanusec dat kan invullen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 21 augustus 2023 @ 08:50:08 #21
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_210363320
SCHANDALIG, ome Geert die zijn bukt bij die 2-0 van Sparta.
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 08:54:02 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210363354
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 07:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat Sauer een basisplaats verovert _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210363355
Misschien dat hij dacht dat de bal naast zou gaan of dat hij via zijn hoofd in zijn doel zou belanden

er kunnen allerlei redenen zijn

of hij bukte omdat hij die bal niet op zijn hoofd wilde hebben...het kan allemaal.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210363367
Het ziet er wat knullig uit, maar zo'n reflex kan je niet altijd iets aan doen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_210363372
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 08:50 schreef jorienvdherik het volgende:
SCHANDALIG, ome Geert die zijn bukt bij die 2-0 van Sparta.
er is ook een school van verdedigen die zegt dat je vooral in de weg moet lopen en niet te veel moet blokken, klutsballen zorgen regelmatig voor meer gevaar dan het schot zelf e.d.

daar is Liverpool toen kampioen/groot mee geworden :+ alleen zie je bij een Van Dijk ook dat het er soms heel laks uitziet

en je hebt ook nog zoiets als reflexen he, als mens

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2023 08:56:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')